LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met Auto Europa Haarlem?

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
sanakotta
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mei 2007 17:23

Ervaringen met Auto Europa Haarlem?

Ongelezen bericht door sanakotta »

Wij hebben op internet een mooie occassion gezien bij Auto Europa in Haarlem.

Omdat ik altijd van die nare verhalen hoor over autobedrijven uit die regio vind ik het toch een beetje eng om daar mijn spaarcentjes te besteden.

Wie heeft ervaring met dit bedrijf?

DL3B
Berichten: 111
Lid geworden op: 28 okt 2005 12:42

Re: Ervaringen met Auto Europa Haarlem?

Ongelezen bericht door DL3B »

Informeer, of kijk of ze BOVAG lid zijn; heb je in ieder geval wat om terug te vallen als je problemen hebt/krijgt.
Anders als "leek" niet bij bedrijven kopen die je niet kent/niet bekend zijn.

"google" ze eens & kijk of ze her & der op autoforums voorkomen.

En dan kan ik nu nog een hele berg aankooptips geven voor het kopen van een auto, maar dat heb ik al vaak genoeg gedaan......
Ga in ieder geval niet voor laagste prijzen, neem garantie, doe een aankoopkeuring (ANWB, Dekra) etc.etc.
(en als je garantie neemt: koop een auto i/d buurt, scheelt veel ergernis, tijd etc. als er wat a/d auto is & je ermee naar de garage moet).
Wees uitermate voorzichtig met Renault (1998 tot grofweg 2003); zijn 9 van de 10 tweedehands ècht probleembakken. Let ook op de km-stand >>NAP.
En nu stop ik ermee.. :D

(heb even snel gekeken op hun site; wel NAP maar zie geen BOVAG óók niet via de BOVAG site, maar wel een héleboel Renault.......ze zijn dus géén BOVAG, indien ze garanties geven; let dan heel goed op, want dan gaat zoiets volgens "huis"voorwaarden)

john.agnes
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jul 2007 22:05

Re: Ervaringen met Auto Europa Haarlem?

Ongelezen bericht door john.agnes »

...weet niet of je inmiddels een auto hebt gekocht, maar koop gerust een auto bij AUTO EUROPA.
Heb er vorig jaar een Renault Laguna gekocht, niet duur, wel goed.

Én - belangrijk - aangesloten bij NAP!

Gesloten