LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] garage laat mij in de steek

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
nico.ackema
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 mei 2017 19:51

garage laat mij in de steek

Ongelezen bericht door nico.ackema »

Vervolg van garage Weijers fiat dealer in Ridderkerk . Mijn ervaring is zeer slecht met deze garage, na 6 maanden zoeken! Naar een storing en 1000 euro armer wisten zij de storing niet te vinden en vervingen dingen die uiteindelijk goed waren met de mededeling `wij weten het niet`. Ik heb uiteindelijk de auto maar weer meegenomen en ben naar een reguliere garage gegaan die binnen een half uur mij kon vertellen dat er een breuk in de kabelboom zat, welke inmiddels is gemaakt. Ik vind dit zeer kwalijk van een dealer. Ik zou mijn ergste vijand nog niet naar deze garage sturen.
Ik heb nog contact met Bovag opgenomen maar die kunnen mij alleen doorverwijzen naar de geschillen commissie, dus daar schiet ik ook niets mee op.

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: garage laat mij in de steek

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

En waarom zou de geschillencommisie niets voor u kunnen doen? Heeft u daar al geinformeerd dan?

stofzuigertje

Re: garage laat mij in de steek

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Een dealer heeft blind vertrouwen in de computer die hij van Fiat kreeg....
Die melde defecte dingen en zijn vervangen.

Ze denken niet verder en de kabelboom, ja dat snapt de computer niet en die andere garage wel helaas.

Zelf ooit een kapje stuk, water in de computer en bij uitdraai ruim €4000,- schade....
Even droog blazen en contact reiniger, nieuw kapje waterdicht gemaakt + reset, de kosten €0,00, gewoon service maar als ik de computer van de
dealer had gevolgd.......

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: garage laat mij in de steek

Ongelezen bericht door thecure »

Dit hoor je helaas vaker, dat 'trial and error' op de kosten van de klant. Gewoon maar wat vervangen en dat nog berekenen ook.
Ik zou om te beginnen eisen dat de oude onderdelen worden teruggezet. Dan kunnen ze die nieuwe crediteren.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: garage laat mij in de steek

Ongelezen bericht door renewouters »

thecure schreef:Dit hoor je helaas vaker, dat 'trial and error' op de kosten van de klant. Gewoon maar wat vervangen en dat nog berekenen ook.
Ik zou om te beginnen eisen dat de oude onderdelen worden teruggezet. Dan kunnen ze die nieuwe crediteren.
En de extra uren weer in rekening brengen. Verder is "eisen" niet de beste manier van communiceren om een probleem pp te lossen.....

Gesloten