LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Inruil Auto

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
wim.p
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 nov 2007 08:02

Inruil Auto

Ongelezen bericht door wim.p »

Goede morgen
Mijn probleem is als volgt:
Heb onlangs een nieuwe auto gekocht en twee autos ingeruild niets aan de hand maar s,middags word ik opgebeld door de verkoper dat er iets niet in orde was met een auto de stuurbekrachting was kapot ,ik wist daar niets van we hebben daar wat woorden over gehad en hij wou dat ik ging betalen 600€ . dat heb ik geweigerd ik heb hem de volgende dag opgebeld met de melding dat hij maar een tweede hands er in moest zetten de auto is 8jaar daar had hij ook aan gedacht
verders geen contact meer tot vorige week krijg ik een rekening van 600 en of ik maar de helft wil betalen mijn vraag moet ik dit betalen ???
met vriendelijke groet wacht ik op een reactie wim.p

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Inruil Auto

Ongelezen bericht door Walter van V »

nee, ook autobedrijven kopen een auto in ""zoals gezien""

Daarnaast heeft ie er 2 ingenomen, en een nieuwe verkocht. Dus met verkoop van de 2 inruilers straks in totaal 3 deals...hij moet niet zeuren. ZOu voor de zekerheid het onderhoud wel bij een ander bedrijf onder brengen..

citroencx20tre
Berichten: 26
Lid geworden op: 31 aug 2005 18:49

Re: Inruil Auto

Ongelezen bericht door citroencx20tre »

toen jij hem daar bracht heeft de verkoper toen de auto bekeken zoja dan moest dat opvallen en moest hij er direct over beginnen

zo nee dan is het zijn eigen domme schuld en hoef jij nix te betalen

Gesloten