LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KWIKFIT: Zekerheden van kwikfit waardeloos

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
jeroentje271
Berichten: 585
Lid geworden op: 22 nov 2006 21:28

Re: KWIKFIT: Zekerheden van kwikfit waardeloos

Ongelezen bericht door jeroentje271 »

Menasor2002,

Lezen is moeilijk, he? Waar werk ik nu?

De imitatierommel is dezelfde rommel die je bij de Brezan haalt, waar heel veel universelen mee werken.

Kwikfit is groot, heeft zeer veel vestigingen die inderdaad voor een deel bemand worden door hufters. Maar ook een deel waar mensen werken die er wel verstand van hebben. Net zoals er slechte en goede dealers zijn.

Menasor2002
Berichten: 166
Lid geworden op: 13 apr 2009 13:58

Re: KWIKFIT: Zekerheden van kwikfit waardeloos

Ongelezen bericht door Menasor2002 »

noem 1 kwikfit die goed is nou newsflash die ga je in zuidholland sowiso nergens vinden.

En ja die immitatie troep is hetzelfde als brezan dat is namelijk ook zo'n flutzaak.

fijn weekend kwikfitboy

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: KWIKFIT: Zekerheden van kwikfit waardeloos

Ongelezen bericht door ronald g »

Imitatie delen hoeven niet per definitie slecht van kwaliteit te zijn. Een goede automonteur weet er wel raad mee. De mensen van kwikfit "monteur is te veel eer " gaan problemen zoeken terwijl ze er nog niet zijn, vooral de apk is een winstpakker. De auto moet op moment van keuring aan de minimale eisen voldoen, kwikfit gaat pushen delen te vervangen die nog lang niet versleten zijn. Alles wat zij in het assortiment hebben komt wel als aandachtspunt aan de orde. Gemakzucht van de autobezitter en het idee van " dit overkomt enkel een ander " bezorgen de kwikfit nog steeds klanten. Er zijn over heel Nederland voldoende merk ongebonden garage's waar groot onderhoud i.c.m. apk zeer goed uitgevoerd worden, kost een paar tientjes meer, maar bij problemen loop je niet tegen een joekel van een organisatie aan.

jeroentje271
Berichten: 585
Lid geworden op: 22 nov 2006 21:28

Re: KWIKFIT: Zekerheden van kwikfit waardeloos

Ongelezen bericht door jeroentje271 »

Menadinges,

Je moet eens leren van de borrel af te blijven. Het doet je reactie`s geen goed.

Menasor2002
Berichten: 166
Lid geworden op: 13 apr 2009 13:58

Re: KWIKFIT: Zekerheden van kwikfit waardeloos

Ongelezen bericht door Menasor2002 »

laat ik nou geen alcoholdrinken :twisted:

maar suc6 met je kwikfit hoor ieder zn meug even goeie vrienden hoor.

je heb iig geen goede in zholland genoemd dus ... :mrgreen:

jeroentje271
Berichten: 585
Lid geworden op: 22 nov 2006 21:28

Re: KWIKFIT: Zekerheden van kwikfit waardeloos

Ongelezen bericht door jeroentje271 »

Weekend he?

Stropdas
Berichten: 8
Lid geworden op: 16 jan 2010 22:42

Re: KWIKFIT: Zekerheden van kwikfit waardeloos

Ongelezen bericht door Stropdas »

Menasor2002,ik kan me bijzonder ergeren aan die totaal zinlozen berichten die je hier plaatst totaal overbodig geen inhoud en al helemaal slecht onderbouwd.Kom met feiten en goede argumenten.

Goede filialen zijn wel degelijk te vinden in zuid-holland,
spijkenisse,schiedam,vlaardingen,hoogvliet,rotterdam,capelle om wat
voorbeelden te noemen.Dit zijn filialen die al vele jaren bestaan dacht je nou echt
dat als er zoveel mis zou zijn als wat hier besproken word,deze filialen nog zouden bestaan,nee natuurlijk niet dus blijkbaar word er wel enigzins kwaliteit gebracht alleen zal je dat hier niet lezen.

Menasor2002
Berichten: 166
Lid geworden op: 13 apr 2009 13:58

Re: KWIKFIT: Zekerheden van kwikfit waardeloos

Ongelezen bericht door Menasor2002 »

Das dan pech voor jou Stropdasje misschien wat strakker aantrekken ?? heb je er geen last meer van. :twisted:

En Rotterdam,hoogvliet,Spijkenisse zijn dus juist de rotte appels helaas.. u rijd fiets ?? Er zijn verhalen genoeg te vinden hier en op andere fora dus helaas..

Daaaaggg 8)

Stropdas
Berichten: 8
Lid geworden op: 16 jan 2010 22:42

Re: KWIKFIT: Zekerheden van kwikfit waardeloos

Ongelezen bericht door Stropdas »

Ben je bij deze filialen geweest?,spreek je uit ervaring?
of lees je simpel weg een verhaal waar je direct in meegaat zonder er
ook maar geen enkele moeite voor te doen om vanuit een neutraal oogpunt er je eigen conclusies uit te trekken,je gelooft dan zeker ook nog in sinterklaas.
Wederom weer een totaal zinloos antwoord wat geen enkel nuttig info met zich meebrengt enkelt alleen het overnemen en opnieuw posten van eerder geplaatste berichten.Simpel

Menasor2002
Berichten: 166
Lid geworden op: 13 apr 2009 13:58

Re: KWIKFIT: Zekerheden van kwikfit waardeloos

Ongelezen bericht door Menasor2002 »

ervaring dus beste medewerker van KwikFit want je heb je net geregistreerd om op de 2 kwikfit topics te reageren :mrgreen:

Jammer joh argument zie andere topic

:lol: dit soort figuren..

Mallemalle
Berichten: 887
Lid geworden op: 07 okt 2008 16:40

Re: KWIKFIT: Zekerheden van kwikfit waardeloos

Ongelezen bericht door Mallemalle »

Stropdas schreef:Menasor2002,ik kan me bijzonder ergeren aan die totaal zinlozen berichten die je hier plaatst totaal overbodig geen inhoud en al helemaal slecht onderbouwd.Kom met feiten en goede argumenten.

Goede filialen zijn wel degelijk te vinden in zuid-holland,
spijkenisse,schiedam,vlaardingen,hoogvliet,rotterdam,capelle om wat
voorbeelden te noemen.Dit zijn filialen die al vele jaren bestaan dacht je nou echt
dat als er zoveel mis zou zijn als wat hier besproken word,deze filialen nog zouden bestaan,nee natuurlijk niet dus blijkbaar word er wel enigzins kwaliteit gebracht alleen zal je dat hier niet lezen.
vraag me altijd af hoe iemand ineens vanuit het niets zich met het topic gaat bemoeien, met de intentie alle kwik fit ellende te gaan verdedigen, zonder ook maar 1 spoortje onderbouwing

dat doe je niet omdat je geen enkel belang hebt inzake kwikfit

cliff
Berichten: 174
Lid geworden op: 19 apr 2009 11:11

Re: KWIKFIT: Zekerheden van kwikfit waardeloos

Ongelezen bericht door cliff »

Jet Cars bestaat ook al jaren en waarvan iedereen ook weet dat je daar geen auto moet kopen.
Er zijn dus genoeg domme mensen die erin trappen.
Zelfde verhaal over kwik flut ,genoeg mensen die erin trappen.
Stropdas schreef:Menasor2002,ik kan me bijzonder ergeren aan die totaal zinlozen berichten die je hier plaatst totaal overbodig geen inhoud en al helemaal slecht onderbouwd.Kom met feiten en goede argumenten.

Goede filialen zijn wel degelijk te vinden in zuid-holland,
spijkenisse,schiedam,vlaardingen,hoogvliet,rotterdam,capelle om wat
voorbeelden te noemen.Dit zijn filialen die al vele jaren bestaan dacht je nou echt
dat als er zoveel mis zou zijn als wat hier besproken word,deze filialen nog zouden bestaan,nee natuurlijk niet dus blijkbaar word er wel enigzins kwaliteit gebracht alleen zal je dat hier niet lezen.

Stropdas
Berichten: 8
Lid geworden op: 16 jan 2010 22:42

Re: KWIKFIT: Zekerheden van kwikfit waardeloos

Ongelezen bericht door Stropdas »

Dat is nou toevallig,het zelfde vroeg ik me namelijk af over jouw.
In elk kwikfit topic ben je wel te vinden,een kwikfit expert?

Gesloten