LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lastig om contact te krijgen met leasemaatschappij PSA Finance

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
Josvdberf96
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mar 2019 20:59

Lastig om contact te krijgen met leasemaatschappij PSA Finance

Ongelezen bericht door Josvdberf96 »

Hallo,
Wij hebben nu sinds bijna 2 jaar een leaseauto bij leasemaatschappij psa finance, we hebben een contract voor 4 jaar (ja i know, dat is al niet slim...). We zoeken nu al een tijdje contact met deze maatschappij omdat er schade is gereden aan onze auto buiten ons toedoen. Er zijn verschillende mails gestuurd op verschillende tijden en hetzelfde met het bellen om contactinformatie die vermeld staat op de website, maar zonder enige response.
Wel kunnen ze ons bereiken en zeggen dat er een betaling mislukt? is en vervolgens melden dat er niks binnen is gekomen aan mails of telefoontjes??
Heel apart dit, wij willen nml ook naar de leasemaatschappij toe vermelden dat wij een beroep willen doen op wat ten tijden van opstellen van het contract is besproken, nml dat als de kostwinnaar zonder baan komt te zitten het contract ontbonden kan worden. Maarja, dat gaat een beetje lastig als er geen contact gelegd kan worden...
Graag jullie mening hierover en eventueel hulp/tips?

Groetjes Jos

Lady1234
Berichten: 27110
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Lastig om contact te krijgen met leasemaatschappij PSA Finance

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En staat die clausule over het ontbinden ook in het contract? Dan zou ik daar maar schriftelijk beroep op doen.

Har45
Berichten: 493
Lid geworden op: 24 dec 2010 13:59

Re: Lastig om contact te krijgen met leasemaatschappij PSA Finance

Ongelezen bericht door Har45 »

15. Wat is de klachtenprocedure?

U kunt uw brief sturen naar: PSA Finance, Postbus 8709, 3009 AS Rotterdam.
Of stuur een e-mail naar [email protected].
Zodra wij uw klacht hebben ontvangen, proberen wij deze binnen zeven werkdagen voor u op te lossen.
Als Peugeot Finance niet binnen zeven werkdagen een inhoudelijk antwoord kan geven, ontvangt u een schriftelijke ontvangstbevestiging waarin staat wanneer wij verwachten uw klacht te behandelen.
Wij stellen alles in het werk om uw klacht binnen zes weken opgelost te hebben.
Is uw klacht niet naar tevredenheid opgelost, dan kunt u uw klacht indienen bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).
U kunt dit klachtenloket bereiken via www.kifid.nl of telefonisch +31 (0)70 333 8999.

Willemzelf
Berichten: 196
Lid geworden op: 10 okt 2012 16:10

Re: Lastig om contact te krijgen met leasemaatschappij PSA Finance

Ongelezen bericht door Willemzelf »

PSA finance is de eigen leasemaatschappij van Peugeot en Citroen.
Kan me niet voorstellen dat zo'n groot bedrijf onbereikbaar is.

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: Lastig om contact te krijgen met leasemaatschappij PSA Finance

Ongelezen bericht door hänschen klein »

Gebruik eens deze route en/of vraag meteen naar een contactpersoon:

Als uw wagen een Peugeot is / was: [email protected]
Als uw wagen een Citroën is / was: [email protected]

v.d.Heyden
Berichten: 738
Lid geworden op: 19 jan 2010 22:04

Re: Lastig om contact te krijgen met leasemaatschappij PSA Finance

Ongelezen bericht door v.d.Heyden »

Kan de dealer die de auto heeft geleverd (Peugeot danwel Citroën) niks voor u betekenen?
Als service bedoel ik.

v.d.Heyden

Jasper45
Berichten: 266
Lid geworden op: 24 mei 2015 07:46

Re: Lastig om contact te krijgen met leasemaatschappij PSA Finance

Ongelezen bericht door Jasper45 »

TS is iig niet de enige: zie b.v. 39 andere/vergelijkbare reviews: https://opiness.nl/review/psa-finance

yan
Berichten: 681
Lid geworden op: 24 okt 2017 11:54

Re: Lastig om contact te krijgen met leasemaatschappij PSA Finance

Ongelezen bericht door yan »

Wel kunnen ze ons bereiken en zeggen dat er een betaling mislukt
Simpelweg aangeven dat u dan graag eerst reactie wilt voordat u daar naar gaat kijken.

bulsi002
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jul 2019 21:39

Re: Lastig om contact te krijgen met leasemaatschappij PSA Finance

Ongelezen bericht door bulsi002 »

Ik heb mijn contract vorig jaar november 3 maanden eerder af laten lopen. Wat een DRAMA, PSA! Slechte communicatie wat het werkelijk gaat kosten het eerder afkopen, wellicht een vergelijking geven met wat het zou hebben gekost als ik het contract tot 1-2-2019 had laten uitlopen. Gezeur om de meer-kilometers, verwijzen naar het ooit getekende contract, maar als ik dan vraag ‘waar dan?’ doen ze er zelf 2 maanden erover om de desbetreffende paragraaf door te geven. Ondertussen blijven we wel aanmaningen sturen en dreigen maar ok.
Nu word ik weer, een half jaar nadat ik de laatste betaling heb gedaan, ‘out of the blue’ geconfronteerd met sms, u heeft betalingsachterstand, betaal snel, of anders...’. Niets in de mail, niets in mijn brievenbus. Na veel zelf navragen en uitpluizen, weet ik waarover het gaat. Ik vraag om uitleg, specificatie hetgeen het betreft. Ondertussen spuiten de standaard mailings met dreigementen je om de oren.
Nogmaals, het gaat er niet om of ze gelijk hebben, maar de manier waarop. Bellen, ho maar, standaard mailings stop zetten, schijnt te moeilijk te zijn.

Deze handelswijze zal Citroen en Peugeot veel potentiële ‘leasers’ kosten. Ik zal in ieder geval op feesten en partijen waar PSA genoemd wordt adviseren, ‘net als het ziekenhuis, probeer er ver van weg te blijven’!

Gesloten