Maasland caravans Oss levert caravan met verborgen gebreken

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
maikelschouten
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 apr 2020 16:27

Re: Maasland caravans Oss levert caravan met verborgen gebreken

Ongelezen bericht door maikelschouten »

Ik ben toch eens gaan kijken bij Maasland Caravan Occassions (tegenwoordig onder de naam Danny) in Oss.
Hij had een leuke caravan staan voor een interessante prijs. Aangekomen was hij vriendelijk en de caravan zag er op het eerste gezicht prima uit, beetje vies maar goed dat kan.
Na verdere inspectie bleek ook hiermee wel e.e.a. mis mee te zijn.
Bruine strepen op de wand (die je op marktplaats niet ziet en waarschijnlijk zijn veroorzaakt door waterlekkage), dakluik die moeilijk open ging en vliegenhorren die spontaan omhoog schoten. De mover deed het 'ineens' niet, maar dat was vast een 'kleinigheidje'. De matras van het bed had 'dubieuze' vlekken en de pomp van het toilet deed het niet.
Ook had de caravan aan 2 kanten verschillende type velgen, dit ruikt toch naar 'geklooi'. Ik heb Danny vriendelijk bedankt en ben als een haas er vandoor gegaan, dit soort bedrijfjes moet je echt geen zaken mee doen. Het 'stinkt' aan alle kanten en een gewaarschuwd mens telt voor 2!

J. Deltoer
Berichten: 3077
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Maasland caravans Oss levert caravan met verborgen gebreken

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Bedankt voor deze informatie. Als ik een caravan wil kopen zal ik MCO/Danny in Oss zeker niet gaan bezoeken.

maikelschouten
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 apr 2020 16:27

Re: Maasland caravans Oss levert caravan met verborgen gebreken

Ongelezen bericht door maikelschouten »

Toch leuk om dit onderwerp weer eens te zien, meneer heeft inmiddels weer zijn naam aangepast.
Dit keer is het Dennis geworden uit Oss.

J. Deltoer
Berichten: 3077
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Maasland caravans Oss levert caravan met verborgen gebreken

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Gaat u nog eens een caravan bezichtigen? Leuk om uw ervaringen hier dan weer te delen. Ben benieuwd.

ikedwin1960
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jun 2022 21:25

Re: Maasland caravans Oss levert caravan met verborgen gebreken

Ongelezen bericht door ikedwin1960 »

Treurig dat er caravan verkopers zijn die potentiële kopers een kat in de zak willen laten kopen. Kijk daarom altijd goed uit als je een caravan koopt. Laat de caravan keuren voor tot aankoop over te gaan. Wordt je na aankoop toch geconfronteerd met verborgen gebreken, dan valt daar vaak nog wat aan te doen, zie : https://www.verborgen-gebreken.nl/verbo ... uct-woning

Plaats reactie