LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Motorkap kabel afgebroken en hendel kapot door kwikfit en zo

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: Motorkap kabel afgebroken en hendel kapot door kwikfit en zo

Ongelezen bericht door chrisd1 »

berndv schreef:
chrisd1 schreef:dat deze ook een scharrelaar kan zijn, die doet en schrijft in het straatje van de opdrachtgever; dat is natuurlijk kwikfit.
de opdrachtgever zal ts moeten zijn, aangezien hij met een expert dient aan te tonen dat het niet om slijtage gaat. De betaling zal door 1 van beide geschieden, afhankelijk van de uitkomt. En onafhankelijk van de uitkomst zal de expert zijn geld wel krijgen.
Zie b.v. hier, dat wie voor een dubbeltje geboren is niet altijd een kwartje wordt.

Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Motorkap kabel afgebroken en hendel kapot door kwikfit en zo

Ongelezen bericht door Moneyman »

chrisd1 schreef:
Moneyman schreef:
chrisd1 schreef:....NL-bananenland-civiel recht...
Dan heb je echt totaal geen idee waar je over praat. Het Nederlandse recht, ook civiel, is van hoogstaand niveau en wordt niet voor niets wereldwijd als maatstaf genomen bij fundamentele rechtsherzieningen.
Iig zijn hun klanten in de door mij in deze post genoemde uitzending minder enthousiast.
En de mening van twee dergelijke heren (die ik niet gehoord heb) maakt het Nederlandse recht tot bananenland-niveau? Op deze manier kan je werkelijk ieder standpunt verdedigen, ongeacht de juistheid.

peteroo
Berichten: 844
Lid geworden op: 05 apr 2011 23:51

Re: Motorkap kabel afgebroken en hendel kapot door kwikfit en zo

Ongelezen bericht door peteroo »

absent schreef:
peteroo schreef:
Moneyman schreef:... een A8 W12 ....
Ik denk dat je een oude A8 met ruim drie ton op de teller en een mistige onderhouds/schadegeschiedenis al voor 1500 euro koopt.
Lezen is soms lastig. Een W12 is toch een vrij bijzonder ding en niet te vergelijken met "een oude A8".
Ik zie ook W12's van 2002. Maar afijn, het zijn peperdure auto's met verfijnde techniek. Laat TS nog wel eens wat van zich horen? De webcare van Kwikfit was vroeger nogal actief op dit forum.

Gesloten