LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verkooppraktijk Ardea Auto

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
Willem12

Verkooppraktijk Ardea Auto

Ongelezen bericht door Willem12 »

Bericht verwijderd omdat het probleem is opgelost
Laatst gewijzigd door Willem12 op 30 sep 2018 10:32, 3 keer totaal gewijzigd.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Verkooppraktijk Ardea Auto

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Wat is er dan ontoelaatbaar? Je hebt een antwoord gehad maar je accepteert deze niet. Waarom maak je je hier zo druk over?

Lady1234
Berichten: 27119
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Verkooppraktijk Ardea Auto

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Door elders te kopen. En hoe kan er nu een inruilprijs geboden worden voor uw auto zonder dat ze hem gezien hebben?

jonis
Berichten: 2755
Lid geworden op: 23 okt 2007 01:45

Re: Verkooppraktijk Ardea Auto

Ongelezen bericht door jonis »

delete

BreejKC
Berichten: 1816
Lid geworden op: 16 jul 2012 18:36

Re: Verkooppraktijk Ardea Auto

Ongelezen bericht door BreejKC »

Als zij nog steeds adverteren met deze auto en bovengenoemd verhaal is helemaal waar, dan zou ik eens informeren bij de Reclame Code Commissie.

Dit soort lokkertjes op de website laten staan en later tegenover de geïnteresseerde koper volhouden onder het mom "deze auto is er niet meer" o.i.d. is ontoelaatbaar. Adverteren met aanbiedingen mag wel, maar dan moet zo'n aanbieding voor genoemde prijs ook leverbaar zijn. Zo niet, dan moet die aanbieding zo snel mogelijk ongedaan gemaakt worden.

U heeft de Ardea groep netjes de gelegenheid gegeven hierop een passend antwoord te geven, dat verzuimen zij, dus kunt u het beste het nu een stap hoger opzoeken.

Verder vraag ik mij af of deze anti-reclame voor de handelswijzen van deze autodealer hen het verschil van die paar honderd Euro wel waard is.

juliomariner
Berichten: 4821
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Verkooppraktijk Ardea Auto

Ongelezen bericht door juliomariner »

BreejKC schreef:
12 sep 2018 15:16
Verder vraag ik mij af of deze anti-reclame voor de handelswijzen van deze autodealer hen het verschil van die paar honderd Euro wel waard is.
Ik denk niet dat de verkoper hier wakker van ligt. Kopers kijken pas op het Radar forum als het leed al is geschied en er dus problemen met een verkoper zijn

BreejKC
Berichten: 1816
Lid geworden op: 16 jul 2012 18:36

Re: Verkooppraktijk Ardea Auto

Ongelezen bericht door BreejKC »

Misschien dan eens aan de Ardea-groep een link naar dit Topic sturen. Of a.s. verkopers dan kijken, of niet, is misschien nog niet eens zo belangrijk. Maar dat een mogelijk ingrijpen van de Reclame Code Commissie (RCC) er zit aan te komen doet de Ardea-groep wellicht op haar schreden terugkeren. Want wordt TS door de RCC in het gelijk gesteld dan zal de sanctie wellicht hoger zijn als het prijsvoordeel dat Ardea behaalt t.o.v. de gedane aanbieding.

Seagoing Racer3
Berichten: 29
Lid geworden op: 02 sep 2018 19:16

Re: Verkooppraktijk Ardea Auto

Ongelezen bericht door Seagoing Racer3 »

.

Gesloten