LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ook goede ervaringen met garages?

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
dlanor
Berichten: 65
Lid geworden op: 26 sep 2008 18:42

Re: Ook goede ervaringen met garages?

Ongelezen bericht door dlanor »

zeker wel, de mitsu dealer in aalsmeer (en mijdrecht). Goede ervaringen daarom ik en mijn familie al 50 jaar klant (ook voor dat ze mitsu dealer waren en ook onder beheer van de vorige eigenaar dus. ) Zelfs nu ik in het buitenland woon, koop ik nog mijn auto daar. van Yperen Aalsmeer is hun naam.

PJansen
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 sep 2009 17:17

Re: Ook goede ervaringen met garages?

Ongelezen bericht door PJansen »

Jazeker heb ik goede ervaringen. Vriendelijk, snel geholpen, goed advies, niet zomaar hoge kosten in rekening brengen maar eerst overleg, een nette leenauto , geen te dure rekeningen. De Citroen dealer in Zutphen: Ruesink is een aanbeveling en vermelding waard.

Kees1106
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 jul 2008 09:40

Re: Ook goede ervaringen met garages?

Ongelezen bericht door Kees1106 »

Fordgarage Albers in Ouderkerk a/d Amstel.
Prima garage, vriendelijk personeel en altijd bereid om te helpen. :lol:

Realtukker
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 sep 2009 17:16

Re: Ook goede ervaringen met garages?

Ongelezen bericht door Realtukker »

Heb al een paar jaar dezelfde garage met een zeer enthousiaste eigenaar die zelf het liefst sleutelt.
Vooral als het aparte auto's betreft is hij een meester in het oplossen van problemen en, heel belangrijk, voor een zéér schappelijke prijs.

Hen op dit moment (ben helemaal autogestoord) een Bentley, een Jaguar, een Smart Brabus en een Volvo C70, hij kent ze van binnen en van buiten.

Naam: Garage Hingst (Edwin) in Enschede.

midiman
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 aug 2008 19:44

Re: Ook goede ervaringen met garages?

Ongelezen bericht door midiman »

Ik heb hele goede ervaringen met Schueler in Nijkerk;
Eerlijk, duidelijk en al kom je maanden later, eventuele voorgaande afspraken zijn ze niet vergeten.

Ze hebben een (kostenloze?) haal-en-breng service, komen altijd hun afspraken na, bijzonder vriendelijk en zelfs attend.

Zelfs als ze een foutje gemaakt hebben, zijn ze de 1e om dat toe te geven en direct op te lossen.

Ook als ik speciale wensen heb, ze werken mee, zijn zeer geinteresseerd en doen hun uiterste best voor mij.

Ik denk dat het mensen-werk is en blijft, behandel de klant netjes, dan zal de klant je ook netjes behandelen.
En dat zelfde geldt vica versa.
Laatst gewijzigd door midiman op 05 sep 2009 12:39, 1 keer totaal gewijzigd.

sailorboy5916
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 apr 2009 18:25

Re: Ook goede ervaringen met garages?

Ongelezen bericht door sailorboy5916 »

ik heb een hele goede ervaring met de SKODA garage RIJNWOUD in Rotterdam.
Goede prijzen en heel vriendlijke personeel.
ik BLIJF dus SKODA rijden en al mijn vrienden en familie staan regelmatig met pech in hun garages behalve ik, hoe zou dat toch komen.....hahahaha
Geef mij maar een SKODA Kado...

averbraak
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 okt 2008 20:23

Re: Ook goede ervaringen met garages?

Ongelezen bericht door averbraak »

Ik ben al een paar jaar klant bij garage Bijzet & Fioole in Zierikzee.
Een kleine garage met een drietal prima vakmensen die met verstand van zaken de auto bekijken en een deskundig advies (en tevens betaalbaar) uitbrengen.
Ze zijn altijd bereid om vragen te beantwoorden en daarnaast geven ze een prima service. Kortom, ik ben zeer tevreden en kan deze BOVAG garage bij iedereen in Zierikzee en omgeving aanbevelen.
Wat mij betreft verdienen ze dikke pluim.

Toon Verbraak

latb
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 dec 2008 20:21

Re: Ook goede ervaringen met garages?

Ongelezen bericht door latb »

Geachte panelleden,

Nadat ik alleen maar slechte kritieken over de garage,s,wil ik ook reageren!
Ik rijd al vanaf 1985 een toyota,nog nooit een probleem gehad met mijn garage.
Niets dan lof over ijn garage.
Altijd weet ik waar ik aan toe ben,duidelijke service,goede kennis van de auto,en vaak kan ik er ook nog op wachten als er toch wat aan mijn auto mankeert.
Dus zijn er ook goede garagehouders,waar je nog als koning word behandeld.

Dus alle lof aan Van Sulichem Auto,s in opheusden.

albertroos
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 jan 2006 20:26

Re: Ook goede ervaringen met garages?

Ongelezen bericht door albertroos »

Zeker goede ervaringen met Luycks in hoofddorp voorheen badhoevedorp
Al ruim 20 jaar zeer goede ervaringen met servise /behandeling/inrtuilen/ pechhulp enz

a.la.haye
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 feb 2007 16:37

Re: Ook goede ervaringen met garages?

Ongelezen bericht door a.la.haye »

Ja hoor: Honda Ruiter te Wateringen.
Prima service, persoonlijke behandeling. Ondanks dat
wij hier ook een Honda dealer hebben, heb ik de +/-20 km
er wel voor over als een garagebezoek noodzakelijk is.

stofzuigertje

Re: Ook goede ervaringen met garages?

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik heb zoveel garages waar ik tevreden over ben gehad, dat ik geen lijstje ga noemen, maar ook de houding van de klant bepaald of zij jou goed behandelen want er zijn klanten.....

En als ze dan die wegpesten en hij ook elders niet bepaald welkom is, zou het dan aan mijn garage of die lastige klant liggen?

Hasji_Pijnacker
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 sep 2009 11:31

Re: Ook goede ervaringen met garages?

Ongelezen bericht door Hasji_Pijnacker »

Ik heb hele goede ervaringen met garage Hyundai vd Wel in Bergschenhoek

Ik heb mijn elders aangeschafte Santa Fe daar in onderhoud gedaan en wordt daar steeds perfect geholpen...... :|

Laatst nog net even voor de zomervakantie even een zomercheck laten doen en bij ophalen hoefte niets betaald te worden ... service :)

Er bladderde wat verf van mijn grille en zij hebben geregeld dat de grille onder garantie vervangen werd... service :D

Groet,
Hans

jaro
Berichten: 8
Lid geworden op: 16 nov 2007 15:27

Re: Ook goede ervaringen met garages?

Ongelezen bericht door jaro »

Wij hebben zeer goede ervaring met garage Pippel in Haaften.
Het is een universele garage waar je met elk merk terecht kan wat voor ons gezin goed uitkomt (4 verschillende merken aanwezig).
Prettig personeel, zeer kundige monteurs, goed tarief en prima service.

venomi
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 sep 2009 14:03

Re: Ook goede ervaringen met garages?

Ongelezen bericht door venomi »

ik kom zelf al jaren bij bleek auto service den helder,prima bedrijf dat je niet alles in rekening brengt en een apk goed uitvoerd maar je niet op kosten jaagt! zo moest er een rubbertje vervangen worden,bleek dat die niet meer bestelbaar is voor onze oldtimer..hij had echter de boel al gedemonteerd omdat hij in eerste instantie een foutieve had ontvangen van de dealer..hij heeft de oude terug gezet en geen kosten berekend hiervoor. Ook bij extreem hoge kosten wil hij nog wel eens uitwijken naar 2e hands onderdelen al is dit zeker niet gebruikelijk voor hun.maar ze denken in ieder geval met de klanten mee!

adkoster
Berichten: 32
Lid geworden op: 05 dec 2006 15:33

Re: Ook goede ervaringen met garages?

Ongelezen bericht door adkoster »

Ik koop al meer dan 30 jaar mijn auto bij Nissan dealer van Leijden in Alphen aan de Rijn.
Ook het onderhoud doen ze tot volle tevredenheid voor me.
In al die jaren heb ik ze één keer kunnen betrappen op een onjuistheid op de nota.
Er stond namelijk een bedrag voor vulling van mijn ruitensproeierreservoir op, terwijl ik deze een dag eerder had gevuld. Verder weet ik bijna zeker dat ik nooit iets heb betaald dat niet is uitgevoerd.
Ze boden hun excuses aan en crediteerden het kleine bedrag op de nota. Zonder enig probleem.
Ik denk dan: een vergissing is mogelijk. Dat kan een keertje voorkomen.

Ik zal dan ook niet snel naar een andere garage gaan, want aan deze prima service hecht ik heel veel waarde.
Zelfs als Nissan in de toekomst misschien geen aantrekkelijk model auto voor mij heeft en ik een ander merk moet aanschaffen, zal ik zeker proberen om ook deze wagen bij hen in onderhoud te geven.

Mallemalle
Berichten: 887
Lid geworden op: 07 okt 2008 16:40

Re: Ook goede ervaringen met garages?

Ongelezen bericht door Mallemalle »

right
Laatst gewijzigd door Mallemalle op 06 sep 2009 09:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Fuseekogel
Berichten: 97
Lid geworden op: 30 jul 2008 08:20

Re: Ook goede ervaringen met garages?

Ongelezen bericht door Fuseekogel »

Zijn ze vast blij mee met deze reclame!

Ik weet niet in hoeverre het handig is om op het i-net te schrijven dat ze een eigenlijk afgekeurde wagen goedkeuren.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Ook goede ervaringen met garages?

Ongelezen bericht door jor »

Mallemalle schreef:apk station van Rij**** te Be**

stond er smorgens met een chevrolet malibu station die perfect in orde was, op de banden na, die waren gewoon te droog geworden, te lang stilgestaan

eigenlijk afkeur, maar ze denken met je mee:

kom om 16:15 maar terug, dan melden we hem dan af

andere keer, kreeg remdrukverschil achter niet goed opgelost, ondanks nieuwe wielremcilinders, nieuwe remschoenen,en ontluchten

buiten de marge

2 keer terug geweest, derde keer, nog nie goed en ik wist zelf onderhand ook nier meer wat te doen (remdrukverdeler, bleek achteraf)

kom om 16:15 maar terug, melden we hem dan af

dan is voor hen het risico niet groot dat men nog een steekproef krijgt, en het betrof 2 keer een wagen die verder op niets afgekeurd kon worden
Lekker handig om dat zo op het internet te zetten. Die gasten van de RDW zijn niet helemaal achterlijk hoor en lezen dit soort berichten ook! Straks komen ze tussentijds en hangt het garagebedrijf.Ik weet best dat deze dingen gebeuren maar dat blijft dan toch altijd onder de tafel. Maar goed, wie ben ik.

Mallemalle
Berichten: 887
Lid geworden op: 07 okt 2008 16:40

Re: Ook goede ervaringen met garages?

Ongelezen bericht door Mallemalle »

haal maar helemaal weg dan jor

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Ook goede ervaringen met garages?

Ongelezen bericht door jlthkoch »

jor schreef:
Mallemalle schreef:apk station van Rij**** te Be**

stond er smorgens met een chevrolet malibu station die perfect in orde was, op de banden na, die waren gewoon te droog geworden, te lang stilgestaan

eigenlijk afkeur, maar ze denken met je mee:

kom om 16:15 maar terug, dan melden we hem dan af

andere keer, kreeg remdrukverschil achter niet goed opgelost, ondanks nieuwe wielremcilinders, nieuwe remschoenen,en ontluchten

buiten de marge

2 keer terug geweest, derde keer, nog nie goed en ik wist zelf onderhand ook nier meer wat te doen (remdrukverdeler, bleek achteraf)

kom om 16:15 maar terug, melden we hem dan af

dan is voor hen het risico niet groot dat men nog een steekproef krijgt, en het betrof 2 keer een wagen die verder op niets afgekeurd kon worden
Lekker handig om dat zo op het internet te zetten. Die gasten van de RDW zijn niet helemaal achterlijk hoor en lezen dit soort berichten ook! Straks komen ze tussentijds en hangt het garagebedrijf.Ik weet best dat deze dingen gebeuren maar dat blijft dan toch altijd onder de tafel. Maar goed, wie ben ik.
Lekker handig en ook zeer onverstandig om een auto met droge banden of een remdrukverschil goed te keuren, dat moet je ook gewoon niet willen.
Als je bij hoge snelheid een klapband krijgt of je moet een keer hard remmen en je wagen trekt helemaal scheef dan ben je toch echt heel gelukkig dat ze je op deze manier "geholpen" hebben. Dat kan wel eens "einde oefening" voor je zijn.
Indien dit verhaal op waarheid berust is Garage Van Rijssel in Best dan ook duidelijk een voorbeeld van een garage die onverantwoord bezig is en waarvan de apk-bevoegdheid zo snel mogelijk zou moeten worden ingetrokken.

Gesloten