Renault van 3 jaar oud staat 3 keer in de week stil

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
atlas1302

Re: Renault van 3 jaar oud staat 3 keer in de week stil

Ongelezen bericht door atlas1302 » 03 apr 2018 20:36

Laat dan een derde onafhankelijke partij een analyse rapport opmaken, je moet tastbaar bewijs in handen zien te krijgen.
Of wordt ergens lid van maar wees creatief!

scwk

Ongelezen bericht door scwk » 03 apr 2018 22:44

atlas1302 schreef:Laat dan een derde onafhankelijke partij een analyse rapport opmaken, je moet tastbaar bewijs in handen zien te krijgen.
Of wordt ergens lid van maar wees creatief!
Het meedenken is fijn , maar hoe kan ik bewijzen dat Reneault het water ( per ongeluk) in de tank heeft gedaan ??
Enige tastbare bewijs is als het op film staat .......onmogelijk dus.
Dat lukt ook niet met een derde onafhankelijke partij ( wie ??) en ook dit kost weer geld ....
Lid worden heeft geen zin meer , je moet lid zijn op het moment van het probleem.

Het verbaasd mij echt dat je met dit soort situaties eigenlijk nergens terecht kan, of diep in de buidel moet tasten ( advocaat),
dus dan laten mensen het er maar bij maar dit is absurd.

Vandaag Reneault nog gesproken , hun visie .....toen de brandstofpomp werd vervangen was de diesel ok , en nu dus ruim 100 km verder plotseling vervuild, ik heb tussentijds niet getankt dus nog steeds dezelfde diesel die nu plotseling vervuild is , hoe weet Reneault niet maar in ieder geval niet door hun. Overigens zat er bij de eerste reparatie een ruime halve tank diesel in dus zeker ook niet de laatste restjes.
Ik baal hier enorm van , een ding is zeker de auto laat ik zeker niet bij Reneault repareren mijn vertrouwen in hun is weg.
En zal langs andere wegen mensen waarschuwen eens een Reneault nooit meer een Reneault !
De woordvoerder bij Reneault is een en al arrogantie , enige wat hij kan is schouder ophalen en zeggen tja kan gebeuren hij kan het niet uit zijn mond krijgen om iets te zeggen als vervelend dat de auto nu al 3x in 1 week tijd voor reparatie hier staat , echt klantvriendelijk daar !

scwk

Ongelezen bericht door scwk » 08 apr 2018 16:16

Update aangezien we na 10 dagen nog steeds niets gehoord hebben van de Reneault ( zij zouden prijsopgave geven om de problemen op te lossen met onderdelen uit schade auto's , aangezien we de rekening van 4500€ veelste hoog vonden) heeft een automonteur via via vrienden eens naar onze auto gekeken , conclusie een van de zuigers is kapot , dit probleem door hem opgelost en de auto loopt weer !! Ook kwam hij erachter dat er slangen die eraf gehaald waren door Reneault om te ontluchten (ivm reparatie brandstofpomp in de brandstoftank) er verkeerd om opgezet waren ??
Wij voelen ons flink in de **** genomen door Reneault, en verbazen ons erover dat men het blijkbaar niet zo nauw neemt met de terug bel belofte zowel niet door de Reneault in onze woonplaats als door Reneault Nederland..... voor ons Een keer een Reneault NOOIT meer een Reneault !!!
Grappig ook al de mensen hier met een hoge dunk van de merk garages , zo zie je maar weer !!

Plaats reactie