LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Schoenmakers Nissan dealer Sittard

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
sjaak65
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 feb 2008 10:37

Schoenmakers Nissan dealer Sittard

Ongelezen bericht door sjaak65 »

....
Laatst gewijzigd door sjaak65 op 03 feb 2008 18:50, 2 keer totaal gewijzigd.

Veldt01
Berichten: 990
Lid geworden op: 16 jul 2006 15:05

Re: Schoenmakers Nissan dealer Sittard

Ongelezen bericht door Veldt01 »

Dat de kachel niet werkt had je tijdens een proefrit eenvoudig zelf kunnen konstateren (is een zwak punt van Daewo). Als je de Auto willens en wetens zonder garantie hebt gekocht is dit een gewoon een geval van pech (je hebt de gok genomen en in dit geval verloren).
Je kunt vragen om coulance maar als de dealer dit afwijst maakt dit hem geen slechte dealer en kun je enkel nog besluiten om nooit meer daar iets te kopen.

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: Schoenmakers Nissan dealer Sittard

Ongelezen bericht door Jonjo »

@Sjaak, waarom willens en wetens een dealer proberen zwart te maken als je weet dat de fout volledig bij jezelf ligt. Tijdens proefrit niet alles gecontroleerd geen garantie genomen omdat dit waarschijnlijk goedkoper was. Je zou met mij als mijn naam hier zo genoemd zou worden door jou domheid en zuinigheid nog niet klaar zijn.

sjaak65
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 feb 2008 10:37

Re: Schoenmakers Nissan dealer Sittard

Ongelezen bericht door sjaak65 »

Sjaak, waarom willens en wetens een dealer proberen zwart te maken als je weet dat de fout volledig bij jezelf ligt. Tijdens proefrit niet alles gecontroleerd geen garantie genomen omdat dit waarschijnlijk goedkoper was. Je zou met mij als mijn naam hier zo genoemd zou worden door jou domheid en zuinigheid nog niet klaar zijn..........


Ik heb het maar voor je weg gehaald Jonjo, ben je familie of zo?
Of heb je gewoon niets beters te doen, als ik zo op het forum rondkijk blijkbaar niet.

Gesloten