Slechte ervaring met Car4all Apeldoorn

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
T88
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mei 2022 18:13

Slechte ervaring met Car4all Apeldoorn

Ongelezen bericht door T88 »

Goedendag.
Zijn er nog meer mensen die slechte ervaringen hebben met car4all in apeldoorn?
Ik heb daar afgelopen zaterdag een auto full options gekocht en bij aankomst thuis miste er 12 opties cruisecontroll keylessentry bluetooth etc. Ook de airco was niet werkend en de stuurkogel was kapot.
Bij aankomst thuis gelijk contact gehad met meneer en verteld dat ik niet tevreden was. Meneer wou de auto niet meer terug nemen en werd zelfs ineens agressief. Helaas doet mijn rechtsbijstandverzekering geen 2ehands auto aankoop zaken.
Ik heb geprobeerd om hier redelijk uit te komen met het bedrijf maar dat is niet gelukt. Ik heb de auto nu ingeruild voor een auto die wel alle opties heeft Wat mij uiteindelijk nu 2000 euro heeft gekost.

Nevyn
Berichten: 1288
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Slechte ervaring met Car4all Apeldoorn

Ongelezen bericht door Nevyn »

Dus u koopt en neemt een auto mee, zonder enige controle vooraf?
Geen proefrit en kijken of alle opties werken?

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Slechte ervaring met Car4all Apeldoorn

Ongelezen bericht door scontra »

T88 schreef:
11 mei 2022 18:28
. Ik heb de auto nu ingeruild voor een auto die wel alle opties heeft Wat mij uiteindelijk nu 2000 euro heeft gekost.
Beetje een 'mosterd na de maaltijd' melding, aangezien u het voor u bestaande probleem reeds hebt opgelost door de auto (elders) in te ruilen voor een andere.

Mister Twister
Berichten: 24
Lid geworden op: 24 dec 2021 11:37

Re: Slechte ervaring met Car4all Apeldoorn

Ongelezen bericht door Mister Twister »

Geen proef ritje gemaakt?
Hadden ze de auto wel ingepakt, of heeft u hem zo mee genomen? :D

Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Slechte ervaring met Car4all Apeldoorn

Ongelezen bericht door Moneyman »

T88 schreef:
11 mei 2022 18:28
Ik heb daar afgelopen zaterdag een auto full options gekocht en bij aankomst thuis miste er 12 opties
Dit lezend, zou ik bijna denken dat die 12 opties tijdens de rit naar huis op wonderbaarlijke wijze verdwenen zijn :wink:

Maar serieus: de zaken die je noemt zijn geen kleine issues en eenvoudig te checken. Heb je totaal niet gekeken naar wat je kocht?

NeoDutchio
Berichten: 12318
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Slechte ervaring met Car4all Apeldoorn

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Vorige week een auto gekocht en deze week al ingeruild? Hebt u de tweede auto dan wel bekeken voordat u deze meenam?

Als ik zo naar de verkoper kijk, oude auto's tegen lage prijzen met een aantal duurdere. De Nederlandse auto's (inruilertjes?) met hoge kilometerstanden en de import met (verdacht) lage standen. Aanbod via Marktplaats, geen eigen site en dus moet je opletten. De airco merk je bij de proefrit al en ook een kapotte stuurkogel is te merken.

U hebt de auto al doorverkocht, dus enig recht halen zal lastig worden.

Dirk45
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 mei 2022 12:44

Re: Slechte ervaring met Car4all Apeldoorn

Ongelezen bericht door Dirk45 »

Nou, laat ik het nou eens iets anders benaderen.
Waarom hebt u een auto gekocht bij dat bedrijf?
Waarom hebt u niet minstens een 20 km testrit gereden, binnenwegen, waar mogelijk autosnelwegen.
En nou weer ingeruild, waardoor je geen enkel recht van spreken hebt?

Plaats reactie