Afhandeling einde contract Lekkerleasen.nl

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
Bren1988

Re: Afhandeling einde contract Lekkerleasen.nl

Ongelezen bericht door Bren1988 »

Wat fijn om lotgenoten te vinden!

Tot afgelopen Juni leasede ook ik een auto bij Lekkerleasen. Drie jaar lang heb ik met veel plezier in de Seat ibiza rondgereden. Bij inlevering van de auto zijn er door een jongedame gebruikerssporen geconstateerd, maar wel dusdanig dat ik er niets meer van zou horen. Goed geregeld toch?

Tot ik later die week een factuur gemaild kreeg, of ik even €300,00 wilde betalen voor de SCHADE!! Ik heb contact opgenomen met Esther, de niet zo vriendelijke mevrouw van de “klantenservice”, zij vertelde mij dat de schade (?!) dusdanig was dat de auto naar de spuiter moest en vandaar dat eigen risico betaald moet worden.

Na wat heen en weer gemail, geen antwoord op mijn vragen (bijvoorbeeld waar het factuur van de spuiter was, wil wel weten waarvoor ik betaal) , herhaaldelijk facturen en aanmaningen sturen (wel onder protest betaald!), geen mails meer terug op ten duur (soms zat er 3 weken tussen een mail en een antwoord terug) was ik het zat en heb de geschillencommissie ingeschakeld.
Deze heeft de zaak in behandeling genomen en zonder enige communicatie heeft Lekkerleasen het door mij, onder protest, betaalde bedrag terug gestort op mijn rekening.

Mocht iemand dit lezen en overwegen naar dit bedrijf te gaan voor een auto, denk er nog even goed over na...😉

Plaats reactie