LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] walgelijke handel

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
slak33
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 sep 2008 09:33

walgelijke handel

Ongelezen bericht door slak33 »

beste mensen,
Hier even een reactie van een autokoper bij A & D Auto's in Amersfoort
Ik heb een aantal maanden geleden een zilvergrijze saab 900 Cabrio gekocht precies het model wat ik zocht, helaas had ik al na 30 km rijden al een probleem met de versnellingsbak deze was zo gaar als een klontje en moest vervangen worden. op dat moment contact opgenomen met de verkoper van A & D Auto's deze beloofde mij als een vriend te helpen en in de prijs tegemoet te komen dat moet ook wel als je er bij de verkoop al ongeveer € 1000 extra aan hebt verdient of heren vergis ik me nu? ik heb namelijk maar een Saab Cabrio uit 1995 uitv Grijs met DVD installatie zien staan maar dat terzijde stom van mijzelf beter opletten dus.
uiteindelijk is er na 5 weken de versnellingsbak vervangen maar helaas waren de heren monteurs vergeten dat de bak met 5 bouten vastzat en niet met 2 bouten ach kleinigheid als je 2 weken later met de auto op vakantie gaat.
Maar oke helaas op de terugweg van vakantie draait mijn motor in de prak kapot dus, ik heb de auto naar NL laten brengen en wederom contact opgenomen met mijn fijne vriend van A & D Auto's hij beloofde mij wederom dat hij de auto zou gaan repareren dit heeft ongeveer meer dan een maand geduurd zonder dat er ook maar iets aan gedaan was. uiteindelijk heb ik de auto weggehaald bij mijn vrienden van A & D auto's te Amersfoort en heb de auto elders laten maken tot grote tevredenheid, verder bleek na controle dat de reparaties die A & D auto's volgens hen had uitgevoerd absoluut niet waren gedaan zoals het vernieuwen van een koppelingskabel.
Inmiddels heb ik mijn les geleerd en geef het advies aan iedere autokoper om met een grote boog om A & D Auto's te Amersfoort heen te rijden en ik kies in het vervolg zelf mijn vrienden.pas op voor deze jongens dit is de ergste catagorie in de autohandel.

jeroentje271
Berichten: 585
Lid geworden op: 22 nov 2006 21:28

Re: walgelijke handel

Ongelezen bericht door jeroentje271 »

Ik ken die tent.

Ik wil nog niets eens bij hun poepen.

superwoman
Berichten: 139
Lid geworden op: 02 dec 2007 19:45

Re: walgelijke handel

Ongelezen bericht door superwoman »

Dit bedrijf staat in Amersfoort en omstreken als zeer onbetrouwbaar bekend. Ze lokken klanten van buitenaf via veel advertenties op Marktplaats, Speurders etc. APK keuringen gebeuren via een bevriend turks garage-bedrijfje, die klakkeloos een APK afgeven. Dit soort oplichters geven de autobranche een slechte naam.

hyama
Berichten: 104
Lid geworden op: 13 nov 2007 20:48

Re: walgelijke handel

Ongelezen bericht door hyama »

heb je wel eens van een a.n.w.b keuring gehoord,zou dat voortaan laten doen als je er geen verstand van hebt

Gesloten