Wij kopen auto's

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
FritzTheCat
Contacteer:

Re: Wij kopen auto's

Ongelezen bericht door FritzTheCat » 12 aug 2018 12:54

Laat je niet lokken door die onzinnige biedingen op dat soort websites.

Check eerst op ANWB.nl de waarde bij verkoop in de handel.

Haal daar vanaf € 1750,00 wat de winstmarge is voor de handelaar en 300 voor de inkoopsite.

marc1766

Ongelezen bericht door marc1766 » 27 aug 2018 18:31

Ook ik ban vandaag langs geweest, ik persoonlijk vind het misleidend, ze doen je een interessante voorstel, in mijn geval alleen maar lof over de auto, zag er netjes uit, geen schades weinig km's veel opties, maar toen ik half uurtje later hun voorstel kreeg schrok ik van hun absurd lage voorstel.
Het grappige was dat ik vorige week ook bijna ingegaan was voor een taxatie, en in 1 week tijd was mijn auto van 2011 duizenden euro's minder waard volgens hun.

Mensen trap er niet in, want je wordt beet genomen, enne, al hun vestigingen al deze mensen, het kost allemaal geld en ze moeten toch hun boterham verdienen, en nog wat extra erboven op

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio » 27 aug 2018 19:22

marc1766 schreef:Mensen trap er niet in, want je wordt beet genomen
Hoeveel waarschuwingen moeten er nog komen voordat mensen er niet meer heen gaan? U hebt dus ook niets aan de jarenlange stroom waarschuwingen gehad aangezien u toch uw auto daar hebt aangeboden.

mike 09

Ongelezen bericht door mike 09 » 16 nov 2018 18:01

Mike

Vandaag zijn wij bij Wij kopen auto's geweest (ongeacht de slechte reviews). We wilden eens controleren wat het bod inhield dat we via internet hadden ontvangen, dit bod stelde namelijk niets voor! (lokkertje)
Vandaag ging een medewerker de auto bekijken en foto's nemen die vervolgens naar het kantoor in Amsterdam gestuurd zouden worden. Ons werd verteld dat wij na een paar uur bericht zouden krijgen.

Het bod wat wij aangeboden kregen was minder dan €4500 dan het bod dat wij via internet ontvingen.
Hoe "Wij kopen auto's" aan dit komt vinden wij behoorlijk merkwaardig aangezien de marktwaarde van de auto vele male hoger ligt. Wij begrijpen dat er winst gemaakt moet worden bij de doorverkoop, maar dit is wel erg extreem. Persoonlijk krijg ik het gevoel dat Wij Verkopen Auto's al hun klanten zo'n laag bod aanbiedt. Voor klanten die de auto snel verkopen moeten, is dit misschien de ideale website maar personen die hun auto niet direct dienen te verkopen zullen nooit hun auto bij jullie verkopen.

Met Vriendelijke Groet,

Mike

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 » 17 nov 2018 15:51

Dus zonde van uw tijd.

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker » 17 nov 2018 19:10

Toch niets nieuws.

Plaats reactie