Wij kopen auto's

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
Obelix1

Re: Wij kopen auto's

Ongelezen bericht door Obelix1 » 29 okt 2019 16:02

Toyota, Isuzi, Nissan dat zijn de merken en probeer die maar eens te slopen :wink: Mitsubishi mag er ook bij en de Japanse familie is rond, voor ons althans.

Heerlijk die opruimactie in Nederland en de volgende landen volgen, dus voorraad genoeg. Tegen die tijd dat hier ook auto`s op batterijen gaan rijden zit ik zelf aan de monitor en is mij het allang goed. :mrgreen:

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker » 29 okt 2019 16:06

Wij kopen auto's Kerkrade verkoopt als eurodecars 93 auto's via autoscout.

berndv

Ongelezen bericht door berndv » 29 okt 2019 16:13

Wat Veldt01 al zegt. Als die auto's die bij hen aangeboden worden goed verkoopbaar waren geweest, werden ze niet daar aangeboden, maar op een kanaal als marktplaats of autoscout of welk ander platform ook. Of werden ze wel ingeruild. Over het algemeen worden daar denk ik vooral auto's aangeboden die niet heel erg gewild zijn en dus niet via de reguliere kanalen verkocht zijn.

Obelix1

Ongelezen bericht door Obelix1 » 29 okt 2019 16:46

Auto`s die niet gewild zijn zo wie zo niet interessant voor export, en ook geen piek waard. Hoe langer je wacht des te dichter bij komt de kliko, maar dan een beetje groter. :D
Wijk kopen auto`s spelen daar goed op in, en dat is een logisch gevolg.

Is het sneu voor iemand met een prachtige auto en altijd zuinig op geweest, ja zeker dat vind ik ook. Maar ik kan het niet voor hem veranderen, het is vraag en aanbod.

Plaats reactie