LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Biewer pups groenekan/Utrecht

Dierenmishandeling of ander dierenleed kan je hier bespreken.
Redenergy
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 nov 2015 08:59

Biewer pups groenekan/Utrecht

Ongelezen bericht door Redenergy »

Beste allemaal, wie heeft er ervaring met een fokster uit groenekan of utrecht,ze verkoopt pups onder de naam jewell88 op marktplaats.

Marly27
Berichten: 51
Lid geworden op: 12 aug 2015 10:52

Re: Biewer pups groenekan/Utrecht

Ongelezen bericht door Marly27 »

Redenergy schreef:Beste allemaal, wie heeft er ervaring met een fokster uit groenekan of utrecht,ze verkoopt pups onder de naam jewell88 op marktplaats.
geen ervaring, maar ik zou naar een erkende fokker gaan en niet via MP kopen

Redenergy
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 nov 2015 08:59

Re: Biewer pups groenekan/Utrecht

Ongelezen bericht door Redenergy »

Het is ook niet mijn bedoeling om er een pup te kopen,want ik weet nl dat het niet goed zit daar omdat ik er een volwassen hondje vandaan heb .....ook niet erg slim maar we zijn reuze blij met haar.Ze was zwaar verwaarloosd en is echt gebruikt om mee te fokken er kwam nog melk uit haar tepels en ze vloeit nog steeds,we hebben haar nu twee en halve week en de dierenarts constateerde bovenstaande vandaar dat ik naar info zoek ,de Mw waar ik haar vandaan heb ontkent nl alles

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Biewer pups groenekan/Utrecht

Ongelezen bericht door ciske »

Goed voor je hond zorgen , dan knapt die vanzelf wel op. Op MP kan je rustig een hond kopen, alleen moet je goed je ogen gebruiken. Moet je bij fokkers ook.

Gesloten