LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bull terrier fokker

Dierenmishandeling of ander dierenleed kan je hier bespreken.
mospike
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 mei 2011 11:25

bull terrier fokker

Ongelezen bericht door mospike »

ik wil mensen waarschuwen die een bull terrier willen kopen bij michael van de graafeiland. deze broodfokker verkoopt bulls die doof zijn en meld dit niet aan de koper. heb zelf ook een pup bij hem gekocht werd niet bij gezegt dat er iets met zijn nieren was nee pup was helemaal gezond. na 4 liefdevolle jaren heb ik mijn maatje moeten laten inslapen omdat zijn nieren helemaal kapot waren.ik was er helemaal kapot van. en als je dan verhaal wil halen bij die fokker is hij ineens verhuist. dus als ik via deze weg mensen kan waarschuwen om niet bij hem te kopen hoop ik dat dit hondenleed kan stoppen

Soraya
Berichten: 501
Lid geworden op: 08 feb 2006 15:04

Re: bull terrier fokker

Ongelezen bericht door Soraya »

Had je de pup toen met een koopcontract gekocht?
En heb je laten onderzoeken wat er precies met de nieren aan de hand was? (erfelijk, of niet erfelijk?)
Had je in die jaren ook af en toe contact met de fokker?

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: bull terrier fokker

Ongelezen bericht door sephora30 »

Zoek liever een fokker via de rasvereniging.

mospike
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 mei 2011 11:25

Re: bull terrier fokker

Ongelezen bericht door mospike »

toen ik mijn pup gekocht had. heb ik een week later contact gezocht met de fokker maar die was verhuist. ook zijn gsm nummer was afgesloten mischien had ik toen al nattigheid moeten voelen. bij de dieren arts heb ik te horen gekregen dat het erfelijk was dus hij wist hier van de fokker!! nou ja fokker een broodfokker en ik hoop dat hij gestopt wordt. dus als je een bull terrier wil kopen doe het niet bij MICHAEL VAN DE GRAAFEILAND. heb nu een bull via de bull terrier verening gekocht. deze is tot in de 3de generatie gecheckt op nier falen ook op doofheid (witte honden kunnen doof geboren worden ) heb alle papieren en ben superblij met mijn nieuwe maatje

Gesloten