LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Duivenverjager bij Bakkerij Bart Groningen

Dierenmishandeling of ander dierenleed kan je hier bespreken.
jetze
Berichten: 11
Lid geworden op: 08 apr 2016 17:20

Re: Duivenverjager bij Bakkerij Bart Groningen

Ongelezen bericht door jetze »

Hierbij dan foto van het toestel


Afbeelding

Afbeelding

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Duivenverjager bij Bakkerij Bart Groningen

Ongelezen bericht door moederslink »

Dank je wel voor de moeite , Jetze!
Geen idee wat het is, ik ken het in ieder geval niet. Maar zoals gezegd ik ben daar eind april en word dan zelf een " hoor" getuige.. :wink:
(als het daar dan nog hangt..)
Ik weet niet of dit mag, ik neem aan van wel , anders heeft Bart misschien een probleem.... :(

Mucha

Re: Duivenverjager bij Bakkerij Bart Groningen

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Duivenverjager bij Bakkerij Bart Groningen

Ongelezen bericht door witte angora »

Mucha schreef:Wat is precies het probleem ? Staat het geluid je niet aan ?
Ga dan naar een andere bakker. Probleem opgelost.
'Gezondheid' (want dat is dezelfde persoon als Jetze) gaat al naar een andere bakker, ergens in Friesland. Gezondheid heeft helemaal geen probleem met deze Bakker Bart. Als je de OP leest, zie je dat het 'probleem' in een artikel van een krant staat, het dagblad van het Noorden. Het probleem van 'gezondheid' is blijkbaar nog steeds de mosquito van de buren.

Juist ja.

Mucha

Re: Duivenverjager bij Bakkerij Bart Groningen

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

jetze
Berichten: 11
Lid geworden op: 08 apr 2016 17:20

Re: Duivenverjager bij Bakkerij Bart Groningen

Ongelezen bericht door jetze »

De mensen aan de overkant bij Newscafé hebben hier ook hinder van. En die verliezen klanten hierdoor. Dus het zijn niet alleen de klanten van deze bakkerij.

Mucha

Re: Duivenverjager bij Bakkerij Bart Groningen

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

jetze
Berichten: 11
Lid geworden op: 08 apr 2016 17:20

Re: Duivenverjager bij Bakkerij Bart Groningen

Ongelezen bericht door jetze »

Ik denk dat je de zaken niet gelezen hebt om eerlijk te zijn. Ik zat te kijken op je berichten, zie dat je overal in allerlei onderwerpen je begeeft. Wil je de ander helpen of wat is je bedoeling?

Het terras waar je gezellig buiten kunt zitten in het Newscafé is 10 meter verder dan de bron van de geluidssprekertje.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Duivenverjager bij Bakkerij Bart Groningen

Ongelezen bericht door Moneyman »

jetze schreef:geluidssprekertje.
Die bewaar ik voor scrabble :wink:

Dat klantenverlies van dat terras, hoe aantoonbaar is dat precies...?

Mucha

Re: Duivenverjager bij Bakkerij Bart Groningen

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]


puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Duivenverjager bij Bakkerij Bart Groningen

Ongelezen bericht door puma73 »

Oud nieuws uit België.

gezondheid
Berichten: 1367
Lid geworden op: 03 nov 2011 08:37

Re: Duivenverjager bij Bakkerij Bart Groningen

Ongelezen bericht door gezondheid »

Bericht is van 12 april 2016. Is maar net wat je oud noemt Puma_73. Dit is overigens geen steekhoudend argument daarmee weg te kunnen komen. Kennelijk pleziert het je om de zaken daarmee af te doen.
2016-04-12Sociaal beleid Gezondheid & consumenten Milieu & dierenwelzijn

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Duivenverjager bij Bakkerij Bart Groningen

Ongelezen bericht door puma73 »

gezondheid schreef:Bericht is van 12 april 2016. Is maar net wat je oud noemt Puma_73. Dit is overigens geen steekhoudend argument daarmee weg te kunnen komen. Kennelijk pleziert het je om de zaken daarmee af te doen.
2016-04-12Sociaal beleid Gezondheid & consumenten Milieu & dierenwelzijn
Belgische links zijn helemaal niet interessant, we leven nog steeds in Nederland met de daarbij behorende regels en wetten. Daarnaast heb ik al een paar maal in dit topic aangegeven dat men de mens moet aanpakken, die voert de duiven brood en andere etenswaren. De uitwerpselen van duiven en ander gevogelte bevat zeer schadelijke ziektekiemen waar de mens ernstig ziek, zo ziek dat men er aan dood kan gaan. Het is dus zaak dat die duiven daar uit de buurt moeten worden gehouden.

En verder is dit een topic dat drie keer over de bult is getrokken door TS. Heeft geen nieuwswaarde.

gezondheid
Berichten: 1367
Lid geworden op: 03 nov 2011 08:37

Re: Duivenverjager bij Bakkerij Bart Groningen

Ongelezen bericht door gezondheid »

Puma_73, je leest alleen de lokale en regionale kranten? Wat er in het buitenland gebeurd dat is niet interessant? Rare redenaties hou je er op na. Je komt niet terug op je woorden dat het oude informatie betreft. Dat tekent beeld dat je kennelijk geen fouten toe wilt geven. Lastig discussie voeren zo. Dit is overigens een Euro Parlementariër en betreft de EU. Ja, hij komt uit België maar dat moet niets uitmaken. Tenzij je racistisch van aard moet zijn aangelegd. Dan terugkomend op je punt dat het geen nieuwswaarde heeft. Dagblad van het Noorden heeft kennelijk het wel gezien als nieuwswaarde. Ik neem aan dat jij geen journalist bent en geen kennis van zaken hierover hebt door dit zo te bepalen.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Duivenverjager bij Bakkerij Bart Groningen

Ongelezen bericht door puma73 »

gezondheid schreef:Puma_73, je leest alleen de lokale en regionale kranten? Wat er in het buitenland gebeurd dat is niet interessant? Rare redenaties hou je er op na. Je komt niet terug op je woorden dat het oude informatie betreft. Dat tekent beeld dat je kennelijk geen fouten toe wilt geven. Lastig discussie voeren zo. Dit is overigens een Euro Parlementariër en betreft de EU. Ja, hij komt uit België maar dat moet niets uitmaken. Tenzij je racistisch van aard moet zijn aangelegd. Dan terugkomend op je punt dat het geen nieuwswaarde heeft. Dagblad van het Noorden heeft kennelijk het wel gezien als nieuwswaarde. Ik neem aan dat jij geen journalist bent en geen kennis van zaken hierover hebt door dit zo te bepalen.
Je kunt wel met allerlei links komen, maar met een buitenlandse link heeft de Nederlandse wet en regelgeving geen barst te maken, evenmin met een buitenlandse euro parlementariër.

Het begint weer zomer te worden dus kranten gaan weer op zoek naar komkomernieuws.

Waar ik wel of geen verstand van heb, Tja dat weet alleen ik. Maar zoals gewoonlijk uitspraken die u niet bevallen worden gebagatelliseerd.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Duivenverjager bij Bakkerij Bart Groningen

Ongelezen bericht door Moneyman »

Moneyman schreef:Dat klantenverlies van dat terras, hoe aantoonbaar is dat precies...?
Je bent vergeten te antwoorden, Gezondheid...

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Duivenverjager bij Bakkerij Bart Groningen

Ongelezen bericht door witte angora »

Vreemd dat de topicstarter, jetze, niet meer reageert...

gezondheid
Berichten: 1367
Lid geworden op: 03 nov 2011 08:37

Re: Duivenverjager bij Bakkerij Bart Groningen

Ongelezen bericht door gezondheid »

Dat is niet aan mij gevraagd. Ik denk dat je vergist. Excuses voor het ongemak.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Duivenverjager bij Bakkerij Bart Groningen

Ongelezen bericht door Moneyman »

gezondheid schreef:Dat is niet aan mij gevraagd. Ik denk dat je vergist. Excuses voor het ongemak.
Oops. Hoe kan ik jullie nou door elkaar halen. Mijn excuses!

Gesloten