LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Duivenverjager bij Bakkerij Bart Groningen

Dierenmishandeling of ander dierenleed kan je hier bespreken.
gezondheid
Berichten: 1367
Lid geworden op: 03 nov 2011 08:37

Re: Duivenverjager bij Bakkerij Bart Groningen

Ongelezen bericht door gezondheid »

Het lijkt er op dat ambtenaren vergelijkbare 'meningen' toebedeeld zijn als hier op het forum. Of zij vergaren hun kennis van fora?

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Duivenverjager bij Bakkerij Bart Groningen

Ongelezen bericht door witte angora »

gezondheid schreef:Dat is niet aan mij gevraagd. Ik denk dat je vergist. Excuses voor het ongemak.
Dit zet ik toch even in een quote.

Gezondheid, welk ongemak waarvoor je excuses aanbiedt heb je dan veroorzaakt? :roll:

stofzuigertje

Re: Duivenverjager bij Bakkerij Bart Groningen

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als je op het terras om extra harde disco muziek vraagt om de overlast van Bakker Bart niet meer te hoeven horen...
Wedden dat de Politie dan wel snel komt....

Als ze niets tegen de Piepshow van Bakker Bart doen mag Disco als tegengeluid ook omdat dit eerder was....
De eigenaar van het terras mag een schade claim indienen als er klanten weglopen.
Verder verbaas ik me er over dat deze apparaten die op foto zo goed zichtbaar zijn er nog hangen....

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Duivenverjager bij Bakkerij Bart Groningen

Ongelezen bericht door witte angora »

stofzuigertje schreef:Piepshow van Bakker Bart
:shock:

:lol: :lol: :lol:

jetze
Berichten: 11
Lid geworden op: 08 apr 2016 17:20

Re: Duivenverjager bij Bakkerij Bart Groningen

Ongelezen bericht door jetze »

De discussie wendt zich vreemde vormen aan zie ik. Ik stel dit geouwehoer niet echt op prijs. Het gaat om zeer serieuze klachten zoals pijn aan de oren. Volgens het ministerie van Volksgezondheid waar ik contact mee heb gehad geven ze aan dat dit een belevenis is. Wel moet een product veilig zijn zeiden ze. En de fabrikant is verantwoordelijk voor een veiilg product. Zo ik begrepen heb is er in de raad van Groningen meerderheid voor een verbod. Dat is beter voor iedereen.

Om zelf de al zo leuke piep te horen je kan ze op de computer ook af laten spelen!

http://www.rhinegroup.nl/mosquito/p/81/ ... -hier-zelf

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Duivenverjager bij Bakkerij Bart Groningen

Ongelezen bericht door puma73 »

jetze schreef:De discussie wendt zich vreemde vormen aan zie ik. Ik stel dit geouwehoer niet echt op prijs. Het gaat om zeer serieuze klachten zoals pijn aan de oren. Volgens het ministerie van Volksgezondheid waar ik contact mee heb gehad geven ze aan dat dit een belevenis is. Wel moet een product veilig zijn zeiden ze. En de fabrikant is verantwoordelijk voor een veiilg product. Zo ik begrepen heb is er in de raad van Groningen meerderheid voor een verbod. Dat is beter voor iedereen.

Om zelf de al zo leuke piep te horen je kan ze op de computer ook af laten spelen!
Laat de raad maar een voederverbod instellen, dat is beter voor mens en dier. Het bewuste apparaat is GEEN mosquito. Ook hier wordt weer van een mug een olifant gemaakt.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Duivenverjager bij Bakkerij Bart Groningen

Ongelezen bericht door Moneyman »

Moneyman schreef: Dat klantenverlies van dat terras, hoe aantoonbaar is dat precies...?
Jetze, vergeet je niet te antwoorden?

jetze
Berichten: 11
Lid geworden op: 08 apr 2016 17:20

Re: Duivenverjager bij Bakkerij Bart Groningen

Ongelezen bericht door jetze »

Hoe wil je dat aantonen man van het geld? Dan kun je ook denk ik niet aantonen dat het duiven weghoudt van het geluidsspreker? Dan kom je tot conclusie dat het net zo goed weggehaald kan worden of niet?

Schoen, olifanten wegjagen hoeft ook weer niet. Ik moet je zeggen dat dit geluid nog erger is dan een mosquito. Maar goed dat is een belevenis uiteraard. Kakofonie aan piepjes. Dat zogenaamd onhoorbaar is voor de mensen. Flauwekul. Stagiar van Bart kon het ook goed horen. De barman van het café hoort dat geluid ook goed. Maar in het café zelf niet.

Ligt het aan de fout van de mens die dit geluid hoort of aan het toestel? Men zegt dat ultrageluid niet hoorbaar is. Ik weet niet wie dat bedacht heeft.

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Duivenverjager bij Bakkerij Bart Groningen

Ongelezen bericht door witte angora »

jetze schreef:Flauwekul. Stagiar van Bart kon het ook goed horen. De barman van het café hoort dat geluid ook goed. Maar in het café zelf niet.
En dat stond allemaal in het dagblad van het Noorden, 'jetze'?

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Duivenverjager bij Bakkerij Bart Groningen

Ongelezen bericht door witte angora »

Moneyman schreef:
Moneyman schreef: Dat klantenverlies van dat terras, hoe aantoonbaar is dat precies...?
Jetze, vergeet je niet te antwoorden?
Zou ze echt reageren denk je? :mrgreen:

jetze
Berichten: 11
Lid geworden op: 08 apr 2016 17:20

Re: Duivenverjager bij Bakkerij Bart Groningen

Ongelezen bericht door jetze »

De stagair was te horen op Radio Noord in een interview. Jij denkt dat het onmogelijk is dat mensen ultrageluid horen?

Nou, dan kun je eenvoudig een test uitvoeren met meerdere jongeren en zo'n toestel inschakelen. Mensen blinddoek voorhouden en het toestel inschakelen maar. En met de barman heb ik zelf gesproken. Je suggestieve vraagstelling bevalt me niet. Ik wens je een fijne avond. Lijkt hier wel op een kruisverhoor. Tjonge jonge zeg.

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Duivenverjager bij Bakkerij Bart Groningen

Ongelezen bericht door witte angora »

Wat zei de barman over de terugloop aan klanten op het terras dan?

Waarom zou die stagiair trouwens zijn leerbedrijf zo publiekelijk te kakken zetten?

jetze
Berichten: 11
Lid geworden op: 08 apr 2016 17:20

Re: Duivenverjager bij Bakkerij Bart Groningen

Ongelezen bericht door jetze »

Kruisverhoor gaat weer verder zie ik. Dat het lastig aantoonbaar is van de terugloop van klanten. Maar kennelijk heb je zelf die pieptoon nooit gehoord en heb je geen enkele weet van hoe dat is. Ik krijg het gevoel dat jullie mij niet geloven en denk dat het beter is dat ik hier verder geen onnodige energie ga insteken.

Als mensen serieuze vragen hebben dan beantwoord ik die via privé bericht. Mensen die oprecht willen weten hoe het verhaal zitten krijgen dan antwoord. Het lijkt me verder niet nodig dit in het openbaar forum verder te gaan discussieren.

harkja
Berichten: 376
Lid geworden op: 14 jul 2015 01:18
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Duivenverjager bij Bakkerij Bart Groningen

Ongelezen bericht door harkja »

Dag...dag... :D

Mucha

Re: Duivenverjager bij Bakkerij Bart Groningen

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]
Laatst gewijzigd door Mucha op 13 apr 2016 01:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Mucha

Re: Duivenverjager bij Bakkerij Bart Groningen

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Duivenverjager bij Bakkerij Bart Groningen

Ongelezen bericht door Miepje1 »

witte angora schreef:
Mucha schreef:Wat is precies het probleem ? Staat het geluid je niet aan ?
Ga dan naar een andere bakker. Probleem opgelost.
'Gezondheid' (want dat is dezelfde persoon als Jetze) gaat al naar een andere bakker, ergens in Friesland. Gezondheid heeft helemaal geen probleem met deze Bakker Bart. Als je de OP leest, zie je dat het 'probleem' in een artikel van een krant staat, het dagblad van het Noorden. Het probleem van 'gezondheid' is blijkbaar nog steeds de mosquito van de buren.

Juist ja.
Wat ik dus niet begrijp is dat die vreselijke 'gezondheid/ student538 / bellenbellen' en wat voor accounts hij nog meer heeft, gewoon zijn gang mag gaan hier. Het is volgens de forumregels verboden meer dan 1 account te hebben en hij komt er maar mee weg.
Vérder begrijp ik niet dat er dan nog mensen zijn die deze figuur zijn zin geven - AANDACHT!!! Na het lezen van een één post weet je toch wel hoe de vlag er bij hangt? Gewoon in je vijandenlijst zetten, al die namen.

gezondheid
Berichten: 1367
Lid geworden op: 03 nov 2011 08:37

Re: Duivenverjager bij Bakkerij Bart Groningen

Ongelezen bericht door gezondheid »

Ieder zijn of haar mening. De account student is in overleg met het moderatie team veranderd. Verder komt u aanzetten met bellenbellen, die is hier niet eens in gebruik! Verder stelt u dat ik aandacht vraag. Dat doet u ook denk ik, omdat u zelf ook in allerlei onderwerpen zich beweegt. Verder zijn uw bijdrage's wel meerdere keren verwijderd in verband met het schenden van regels van dit forum. O.a de bejegening, dan vind u het vreemd dat het weggehaald is ook nog. Ik weet niet wat uw beweegredenen hiervan zijn. Het is een topic dat gaat over een geheel ander onderwerp. U blijft ook uw gang maar gaan met het beledigen van mensen. Als u het allemaal zo vreselijk vind wat doet u hier dan?

Het bericht naar Dagblad van het Noorden die hier aandacht aan heeft gegeven (dat wat Miepje en andere namen die zij ook in gebruik heeft kennelijk niet wil?) is veranderd in betaalde versie.

Het bericht is nog gratis te lezen via http://jouwstad.eu/sp-en-groenlinks-ple ... -mosquito/

Gesloten