LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] huisdieren hulp

Dierenmishandeling of ander dierenleed kan je hier bespreken.
colindaw
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jun 2014 12:46

Re: huisdieren hulp

Ongelezen bericht door colindaw »

Hallo,

Wij zijn een gezin uit Zeeland.We hebben 15 september 2013 een border-collie via huisdierenhulp
overgenomen/gekocht.
Alles leek prima !!Het contact via de mail,afspraken enz. Het ging allemaal goed.
Toen we de hond gingen bekijken/ophalen was er een vrijwilligster bij aanwezig en de eigenaren van de hond.We hebben 125,00 betaald aan de vrijwilligster,ontvangst bewijs getekend gekregen en de hond mee genomen.
Via de mail was er gezegd dat de inentingen,chippen en castratie door huisdierenhulp betaald zou worden.Ik heb naam,adres van onze dierenarts door gemaild.
We zijn op 2 oktober 2013 naar de dierenarts geweest voor controle,inentingen en chippen.
De rekening is gestuurd naar huisdierenhulp.
Nu ( juni 2014 ) kom ik met de kat naar de dierenarts en sta ik te boek als "wanbetaler"
Nu blijkt dat ze de rekening nooit betaald hebben.
Ik begrijp nu dat de stichting niet meer bestaat en geen zuivere koek is !!
Wat kunnen we eraan doen ?

mh73

Re: huisdieren hulp

Ongelezen bericht door mh73 »

De rekening betalen?

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: huisdieren hulp

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Sommige dingen klinken ook te mooi om waar te zijn....als je het zo leest...

Chippen,castratie etc rekening van?400. A 500 euro en dat door vrijwillgers......als je goed nadenkt,toch te mooi om waar te zijn,sorry..

ik zou maar betalen

daisy2007
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 sep 2013 13:43

Re: huisdieren hulp

Ongelezen bericht door daisy2007 »

Ook ik denk dat het beter is de rekening te betalen want de verhaal is idd te mooi om waar te zijn.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: huisdieren hulp

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Weet je wat altijd nu zo grappig is...men zet of klaagzang neer....of melden zich bv broodfokker zoooooo super,komt reactie enje hoort nooit meer wat..
Net als dit persoon....

Zal niet blij zijn met de antwoorden en dan...sorry maar als je hier in trapt dan...

Gesloten