LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] huisdieren hulp

Dierenmishandeling of ander dierenleed kan je hier bespreken.
tyson26
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 nov 2013 07:41

huisdieren hulp

Ongelezen bericht door tyson26 »

daar ken je huisdier met geld toe u dier kwijt
soms ken je er ook een puppy bij "kopen" voor een prikkie ze kosten zijn dan net zo hoog als de 1ste enting,ontwormt en gechipt soms zelfs minder.
en de persoon die die dieren opvangt regelt dan bij zijn dierenarts dat dat gedaan wordt.
en dan wordt de rekening niet betaald door huisdieren hulp waardoor:
de opvanger opkomt voor de kosten.
huisdierenhulp veel te lang wacht met betalen en bijna de deurwaarder afwacht.
de opvanger krijgt straks de deurwaarder aan de deur want die ken ook niet even een bedrag van (nest pups zijn er ong meestal 5x100=)500euro ongeveer.
de puppy's zijn voor 150euro verkocht en de opvanger ziet helemaal niks meer trug van het geld.
conclusie.:
dit is een site waar mensen honden en katten en anderen dieren gratis ophalen en er dan ook nog geld toe moeten geven .
hun verhaal klopt niet zij verkopen de hond weer door aan derden kijk uit voor dat je je dier daar heen brengt KIJK UIT !!!!!!!!!!!!!
stichting huisdierenhulp.com kijk dus heel goed uit

Let op huisdierenhulp .
zij hebben een groter verhaal dan ze vertellen.
ze komen gratis je hond of kat en of anderen huisdieren
ophalen en dan verkopen ze aan anderen mensen
als u een dier kwijt wil kan dat het beste naar een asiel
dan weet je dat ze goed terecht komen
bij huisdieren hulp komt dat niet goed kijk uit dit zijn
aparte mensen kijk uit je krijgt als je belt een vrouw aan de telefoon die allemaal personages aan neemt

LET DUS GOED OP !!!!!!!!!! !
Laatst gewijzigd door Radar op 20 jun 2014 16:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: link verwijderd

F.van Holten
Berichten: 820
Lid geworden op: 28 dec 2008 14:15

Re: huisdieren hulp

Ongelezen bericht door F.van Holten »

Sorry, maar dan kan ik geen touwtje aan vastknopen, zal wel aan mij liggen.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: huisdieren hulp

Ongelezen bericht door Chocomelk »

F.van Holten schreef:Sorry, maar dan kan ik geen touwtje aan vastknopen, zal wel aan mij liggen.
Nee ligt niet alleen aan jou.

Jessie548
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 nov 2013 18:14

Re: huisdieren hulp

Ongelezen bericht door Jessie548 »

Volgens mij bedoeld ze dat mensen geld toe moeten geven als ze een huisdier bij hun brengen en dat die dan het dier door verkopen aan "derden"
Volgens mij geldt dat exact hetzelfde als bij een asiel.
Dat opvang gezinnen voor dierenarts rekeningen opdraaien lijkt mij flauwekul gezien het feit dat ze meerdere opvang gezinnen hebben. Het gezin waar mijn hond heeft gezeten vertelde mij dat ze simpelweg een contant voorschot in huis hebben waarvan kosten betaald kunnen worden en waarvan ze dan de bon opsturen.
Hoe het ook is, ik heb prima ervaringen met huisdierenhulp. Ze hebben mijn hond super opgevangen en ja daar heb ik 65 euro voor betaald. En vervolgens in een geweldig gezin herplaatst. En ik krijg nog regelmatig updates hoe het met hem gaat. Mijn hond was al een oudere hond en werd door het asiel geweigerd als "niet plaatsbaar" maar heeft nu toch nog een aantal fijne jaren in een fijn gezin.
Niets dan lof!

Black-1988
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 nov 2013 18:32

Re: huisdieren hulp

Ongelezen bericht door Black-1988 »

Ik weet niet waar deze grote onzin vandaan komt maar ook ik heb een dier geadopteerd via stichting huisdierenhulp.
Het is een stichting geen bedrijf.
Zij maken geen winst en doen zelfs aan een voedselhulp traject!!!!!!
Hun website is zeer uitgebreid met alle informatie.
Dieren die in de opvang komen en die niet gechipt op gevaccineerd zijn worden door de dierenarts gechipt en gevaccineerd. deze kosten komen al snel uit op € 70,-
dan is het nog zo dat ze dieren halen en brengen zonder daar kosten voor in rekening te brengen en dat de als er een verwaarloosde of ziek dier binnen komt de kosten uitermate hoog kunnen oplopen en ook dit hebben ze voor het dier over.
conslusie er is totaal geen sprake van winst nog niet eens spraken van quitte.
deze mensen hebben een hart voor dieren en de dieren in de opvang krijgen de beste individuele zorg. begeleiding en voeding.

Ik heb een fantastische ervaring met huisdierenhulp en ik denk dat meerdere mensen dat met me eens zijn.

Yvonne B
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 nov 2013 18:18

Re: huisdieren hulp

Ongelezen bericht door Yvonne B »

Er is bij deze mensen ook geen touw aan vast te knopen, jullie hebben gelijk.

Om te beginnen, ik ben vrijwilliger bij de huisdierenhulp waar deze vrouw het over heeft. De site is open en duidelijk voor iedereen in te zien n.l http://www.huisdierenhulp.com.

Behalve het opvangen van honden heeft de stichting ook een voedselhulp op touw gezet voor mensen die in de bijstand zijn gekomen en jammer genoeg daarvoor hun hond of poes vaak weg moeten doen omdat ze dit niet meer kunnen betalen. Hier doet de stichting al heel goed werk om daarvoor dan voedselpakketten uit te delen onder voorwaarde

Iedereen weet dat er ook bij een dierenasiel afstandsgeld betaald moet worden. Ja, ook bij ons. Vaak moeten de honden n.l nog ingeent of gecastreerd/gesteriliseerd worden en de huisdierenhulp is een stichting dus zonder subsidies, dit in tegenstelling tot dierenasiels

Verder word er met vrijwilligers gewerkt, de honden zitten dus niet maanden in een asiel maar komen bij mensen thuis in een huissituatie waar de hond goed op karakter beoordeeld kan worden, en ja, dit kost geld. Een hond of een poes willen ook graag eten enz.
Op deze manier kunnen dieren sneller geplaatst worden omdat wij mensen die op een dier reageren goede info over de dieren mee kunnen geven.

Dierenartsen worden ten alle tijden door de stichting vergoed, oftewel, de stichting heeft afspraken met de dierenarts van een vrijwillig opvangadres en de facturen worden rechtstreeks door de dierenarts naar de stichting gestuurd en betaald.

Er wordt in bovenstaand verhaal gesproken over entingen die per pup wel 100 euro kosten, nou denk ik dat ieder weldenkend mens wel weet dat dit niet zo is, dus dit is gewoon uit haar duim gezogen (sorry).
De rekeningen worden door de stichting altijd netjes betaald.
Heb zelf een hond met epilepsie in opvang gehad en de stichting betaald voor deze Beagle zelfs levenslang de dierenartskosten voor deze hond, dus wat hierboven staat is gewoon gelogen.

En ja, wat wij ook nog doen is honden die gratis worden aangeboden op marktplaats te redden om te voorkomen dat deze, zoals jammer genoeg vaak gebeurt, gebruikt worden om voor training van vechthonden te gebruiken. Ja mensen, dit gebeurt!

Honden worden bij ons net als bij een asiel onder contract geplaatst en er worden ook nacontroles gedaan, het zal U niet verbazen dat dit geld kost, dus ja, wij vragen ook geld voor de plaatsing, net als een asiel dit doet!

Ik begrijp dus echt niets van het hele verhaal hierboven.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: huisdieren hulp

Ongelezen bericht door ciske »

Yvonne B schreef:Er is bij deze mensen ook geen touw aan vast te knopen, jullie hebben gelijk.

Om te beginnen, ik ben vrijwilliger bij de huisdierenhulp waar deze vrouw het over heeft. De site is open en duidelijk voor iedereen in te zien n.l http://www.huisdierenhulp.com.

Behalve het opvangen van honden heeft de stichting ook een voedselhulp op touw gezet voor mensen die in de bijstand zijn gekomen en jammer genoeg daarvoor hun hond of poes vaak weg moeten doen omdat ze dit niet meer kunnen betalen. Hier doet de stichting al heel goed werk om daarvoor dan voedselpakketten uit te delen onder voorwaarde

Iedereen weet dat er ook bij een dierenasiel afstandsgeld betaald moet worden. Ja, ook bij ons. Vaak moeten de honden n.l nog ingeent of gecastreerd/gesteriliseerd worden en de huisdierenhulp is een stichting dus zonder subsidies, dit in tegenstelling tot dierenasiels

Verder word er met vrijwilligers gewerkt, de honden zitten dus niet maanden in een asiel maar komen bij mensen thuis in een huissituatie waar de hond goed op karakter beoordeeld kan worden, en ja, dit kost geld. Een hond of een poes willen ook graag eten enz.
Op deze manier kunnen dieren sneller geplaatst worden omdat wij mensen die op een dier reageren goede info over de dieren mee kunnen geven.

Dierenartsen worden ten alle tijden door de stichting vergoed, oftewel, de stichting heeft afspraken met de dierenarts van een vrijwillig opvangadres en de facturen worden rechtstreeks door de dierenarts naar de stichting gestuurd en betaald.

Er wordt in bovenstaand verhaal gesproken over entingen die per pup wel 100 euro kosten, nou denk ik dat ieder weldenkend mens wel weet dat dit niet zo is, dus dit is gewoon uit haar duim gezogen (sorry).
De rekeningen worden door de stichting altijd netjes betaald.
Heb zelf een hond met epilepsie in opvang gehad en de stichting betaald voor deze Beagle zelfs levenslang de dierenartskosten voor deze hond, dus wat hierboven staat is gewoon gelogen.

En ja, wat wij ook nog doen is honden die gratis worden aangeboden op marktplaats te redden om te voorkomen dat deze, zoals jammer genoeg vaak gebeurt, gebruikt worden om voor training van vechthonden te gebruiken. Ja mensen, dit gebeurt!

Honden worden bij ons net als bij een asiel onder contract geplaatst en er worden ook nacontroles gedaan, het zal U niet verbazen dat dit geld kost, dus ja, wij vragen ook geld voor de plaatsing, net als een asiel dit doet!

Ik begrijp dus echt niets van het hele verhaal hierboven.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: huisdieren hulp

Ongelezen bericht door ciske »

Klinkt als buitenlandse honden opvang.

Yvonne B
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 nov 2013 18:18

Re: huisdieren hulp

Ongelezen bericht door Yvonne B »

Ciske,

As je even de moeite neemt om op de site te kijken dan zie je dat wij GEEN buitenlandse hondenopvang zijn ! Wij vangen alleen honden op uit Nederland

tyson26
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 nov 2013 07:41

Re: huisdieren hulp

Ongelezen bericht door tyson26 »

ze hebben wel honden uit buitenland

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: huisdieren hulp

Ongelezen bericht door Chocomelk »

tyson26 schreef:ze hebben wel honden uit buitenland
Ben benieuwd naar de onderbouwing van dit bericht van jou.

Tineke de Jong
Berichten: 19
Lid geworden op: 04 okt 2013 12:28

Re: huisdieren hulp

Ongelezen bericht door Tineke de Jong »

Jessie548 schreef:Volgens mij bedoeld ze dat mensen geld toe moeten geven als ze een huisdier bij hun brengen en dat die dan het dier door verkopen aan "derden"
Volgens mij geldt dat exact hetzelfde als bij een asiel.
Dat opvang gezinnen voor dierenarts rekeningen opdraaien lijkt mij flauwekul gezien het feit dat ze meerdere opvang gezinnen hebben. Het gezin waar mijn hond heeft gezeten vertelde mij dat ze simpelweg een contant voorschot in huis hebben waarvan kosten betaald kunnen worden en waarvan ze dan de bon opsturen.
Hoe het ook is, ik heb prima ervaringen met huisdierenhulp. Ze hebben mijn hond super opgevangen en ja daar heb ik 65 euro voor betaald. En vervolgens in een geweldig gezin herplaatst. En ik krijg nog regelmatig updates hoe het met hem gaat. Mijn hond was al een oudere hond en werd door het asiel geweigerd als "niet plaatsbaar" maar heeft nu toch nog een aantal fijne jaren in een fijn gezin.
Niets dan lof!

"Volgens mij bedoeld ze"

Hoe weet jij dat het een vrouw is???

Mariska-P
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 nov 2013 09:30

Re: huisdieren hulp

Ongelezen bericht door Mariska-P »

Aller eerst.
Ik ben ook vrijwilliger van stichting huisdierenhulp.
en heb al heel wat dieren gered en geplaatst (zie blog op de website)

enig idee wat wij doen? laat ik het maar over mezelf hebben enig idee wat ik doe?
komt tie:

- 24 uur per dag 7 dagen in de week bereikbaar en stanby
dit betekend dus dat als er een verwaarloosd dier of een hond direct moet worden opgehaald ik in de auto spring en er direct na toe ga.
JA DIT BETEKEND IDD DAT JE JE FAVORTIETE PROGRAMMA'S MIST
OP DE VERJAARDAG ZEGGEN SORRY JONGENS IK GA WANT ER IS WERK AAN DE WINKEL.
NACHTEN WAKEN OVER EEN NEST PUPS WAT GEDUMPD IS EN HOPEN DAT ZE IN LEVEN BLIJVEN...MET GEVOLG DAT JE ZELF OVER VERMOEID RAAKT.

- continu het werk achter de stichting. emails telefoontjes ect beantwoorden.
7 dagen in de week.

- plaatsingen op afstand begeleiden.

- naar plaatsingen toe gaan om tussen de partijen te bemiddelen de juiste match te vinden

- De dierenarts elke keer weer rijden om te chippen en te vaccineren, een ziek dier te laten helpen...

- De rekening van de dierenarts gaat naar de stichting.
als wij niet zouden betalen kan je toch wel nagaan dat mijn dierenarts mij zeker niet meer helpt en dat doet ze nog steeds met alle liefde

- elke dag vroeg opstaan om je opvang dieren te verzorgen eten te geven liefde en geborgenheid.

- je ontfermen over zieke dieren verwaarloosde dieren gedumpte dieren en ga zo maar door.

weet je wat ik daarvoor krijg?
Waardering respect en liefde van de dieren.
GEEN GELD!

voor diegene die beweren dat wij als stichting oplichters cq een of andere winstmakend bedrijf zijn wil ik voor stellen contact met mij op te nemen zodat we 1 week ruilen van baan.
dan mag diegene excact hetzelfde doen wat ik doe en dan wel 24/7
geen smoesjes ik kan even niet vol er voor gaan!
oh en wel bedenken dat het vrijwillig is. dus je krijgt niks betaald.


wie durft het aan?

Mariska-P
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 nov 2013 09:30

Re: huisdieren hulp

Ongelezen bericht door Mariska-P »

tyson26 schreef:http://www.huisdierenhulp.com
daar ken je huisdier met geld toe u dier kwijt
soms ken je er ook een puppy bij "kopen" voor een prikkie ze kosten zijn dan net zo hoog als de 1ste enting,ontwormt en gechipt soms zelfs minder.
en de persoon die die dieren opvangt regelt dan bij zijn dierenarts dat dat gedaan wordt.
en dan wordt de rekening niet betaald door huisdieren hulp waardoor:
de opvanger opkomt voor de kosten.
huisdierenhulp veel te lang wacht met betalen en bijna de deurwaarder afwacht.
de opvanger krijgt straks de deurwaarder aan de deur want die ken ook niet even een bedrag van (nest pups zijn er ong meestal 5x100=)500euro ongeveer.
de puppy's zijn voor 150euro verkocht en de opvanger ziet helemaal niks meer trug van het geld.
conclusie.:
dit is een site waar mensen honden en katten en anderen dieren gratis ophalen en er dan ook nog geld toe moeten geven .
hun verhaal klopt niet zij verkopen de hond weer door aan derden kijk uit voor dat je je dier daar heen brengt KIJK UIT !!!!!!!!!!!!!
stichting huisdierenhulp.com kijk dus heel goed uit

Let op huisdierenhulp .
zij hebben een groter verhaal dan ze vertellen.
ze komen gratis je hond of kat en of anderen huisdieren
ophalen en dan verkopen ze aan anderen mensen
als u een dier kwijt wil kan dat het beste naar een asiel
dan weet je dat ze goed terecht komen
bij huisdieren hulp komt dat niet goed kijk uit dit zijn
aparte mensen kijk uit je krijgt als je belt een vrouw aan de telefoon die allemaal personages aan neemt

LET DUS GOED OP !!!!!!!!!! !
dit heeft weinig zin mensen weten wel beter.
lees mijn laatste bericht hieronder dan is deze discussie wel gesloten.
ik heb al heel wat opvang gedaan en aan dit verhaalt valt inderdaad geen touwtje aan vast te knopen

MMN16
Berichten: 67
Lid geworden op: 14 nov 2013 10:25

Re: huisdieren hulp

Ongelezen bericht door MMN16 »

Het verhaal van ts is nogal onduidelijk.

Zo te lezen is het gewoon een soort van asiel,maar het huisdier blijft in dit geval bij de eigenaar totdat er een nieuwe baas is gevonden en dat je hiervoor betaald is niet meer dan normaal want dit moet je ook bij een asiel doen als je een hond/kat brengt of haalt.

Pjotr2671
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 nov 2013 15:03

Re: huisdieren hulp

Ongelezen bericht door Pjotr2671 »

Eindelijk zijn ze ten onder gegaan aan hun eigen laksigheid, onbekwaamheid en leugens!
Jammer dat ze daar anderen de schuld van geven.

De positieve reacties die hier staan van vrijwilligers die daar hebben gewerkt, zijn of blind of erg goedgelovig.
Niet ten nadele van de inzet, maar die Dina liegt alles bij elkaar en leeft ook in haar eigen leugenachtig wereldje (en op die manier is het makkelijker een ander de schuld van misvattingen te geven).
Dina denkt in het groot en ziet zich als een organisatie die vakbekwaam is, maar dat is alleen in haar fantasiewereldje.
Dieren helpen is niet alleen goedgelovig de dieren van A naar B brengen en dan gaan klagen dat ze zelf ook kosten moet maken omdat anderen haar niet steunen.
Zoals de site al zegt: sponsoren bleven uit. Ja omdat ze al in de gaten hadden dan deze organisatie een 'leuk opgezet projectje is zonder enige ruggegraat'.

Dina nam op zeker personages aan. Zowel via mail als telefonisch. Wederom weer één van haar leugens waarvan ze dacht dat iedereen daar wel zou intrappen.
Om op deze manier (financiële) steun te krijgen is wel erg laag!
Ook worden beloftes gedaan om de kosten die opvang en klanten maken mbt dierenartsbezoeken(vaak inenten en chippen, maar ook uitgebreide kosten, om deze voor te schieten. De kosten zouden dan op korte termijn vergoedt worden. Dat is amper gebeurt en zitten mensen soms met erg dure onkosten in hun maag. Als men na zo'n lange tijd deze kosten nog niet vergoedt heeft gekregen, ja dan kan je wel eens vervelende telefoontjes krijgen.
De boekhouder en degene die het daarna overneemt de schuld geven dat dit niet allemaal goed is geregeld, is weer een zoveelste afschuiving.

Ik hoop dat haar ex-collega's inzien dat deze vrouw een notoire leugenaar is die liegt en bedriegt over de rug van dieren en haar medewerkers.

Ritaatje
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 jan 2014 16:33

Re: huisdieren hulp

Ongelezen bericht door Ritaatje »

Helaas kan ik inmiddels mededelen dat Tyson 26 op 11 november 2013 al gelijk had!!!
We zijn een hele vieze stinkende zwendel op het spoor waar huisdierenhulp.com de hoofdrol inspeelt!!!
Zowel de dieren, de eigenaars en ex eigenaars en de opvang adressen zijn allemaal slachtoffer hier van. Zowel emotioneel als financieel!!! De eigenaresse achter deze site is nu bezig met een doorstart onder de naam puppyhulp.com. Nog sneller geld verdienen met dierenleed en zwendel!!!
DIT MOET GESTOPT WORDEN!!!!!!!!!!!!!

F.van Holten
Berichten: 820
Lid geworden op: 28 dec 2008 14:15

Re: huisdieren hulp

Ongelezen bericht door F.van Holten »

Gewoon aangiften doen.

pedrovenlo
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 jan 2014 18:32

Re: huisdieren hulp

Ongelezen bericht door pedrovenlo »

Het is triest dat ik er nu pas achter kom, hoe zeer zij mensen oplichten!
Hun in goed vertrouwen een hond aanbetaald, maar nog nooit een hond gezien of centen terug gekregen.
Ik heb inmiddels al aangiftes gedaan bij de politie en ik weet inmiddels ook al de 2 dames hun namen en woonplaatsen!
Heb ook meerdere verhalen gehoord over die 2, tot dreigementen (geweld) toe!
Ik zelf lig daar niet wakker van!
Maar ik krijg mijn centen wel hoor, daar twijfel ik niet over!
Oplichters zijn het!
Heb al meldingen en mededelingen over hun zogenaamde dierenhulp gedaan, met naam en woonplaats!
Die 2 gaan geen mensen meer oplichten, dat beloof ik bijdeze!

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: huisdieren hulp

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Ook melding gedaan bij plaatselijke dierenartsen in die omgeving ?
Melding bij dierenbescherming, melding bij gemeente waar ze zitten ?

Gesloten