LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Laat de jagers het werk doen

Dierenmishandeling of ander dierenleed kan je hier bespreken.
Darpo
Berichten: 20
Lid geworden op: 19 mar 2010 23:23

Laat de jagers het werk doen

Ongelezen bericht door Darpo »

Willem (iemand uit mijn klas) jaagt op dieren, en zijn vader ook, maar ze kunnen daarmee beter stoppen en de andere jagers het werk laten doen.

Er moet meer vegetarisch vlees komen, en meer winkels moeten het hebben, winkels met vegetarisch vlees zijn voor mijn moeder te ver, dus ze haalde het maar 1 keer, daar moet verandering in komen, we kunnen de dieren ook met rust laten en niet jagen.

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: Laat de jagers het werk doen

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste,
Er moet meer vegetarisch vlees komen
Jaja, vegetarisch vlees, moet je wel eerst een vegetarier voor doodmaken.. :mrgreen:

Blijf je nog doorgaan met dit soort stompzinnige postings Darpo.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Laat de jagers het werk doen

Ongelezen bericht door dhc »

Pubertje van 12 die verkeerde thee heeft gedronken....

Darpo
Berichten: 20
Lid geworden op: 19 mar 2010 23:23

Re: Laat de jagers het werk doen

Ongelezen bericht door Darpo »

seagoing racer2 schreef:Beste,
Er moet meer vegetarisch vlees komen
Jaja, vegetarisch vlees, moet je wel eerst een vegetarier voor doodmaken.. :mrgreen:

Blijf je nog doorgaan met dit soort stompzinnige postings Darpo.
Als je zo door blijft gaan verdien je echt een ban. Jij doet dom, een vegetariër doden omg dat slaat nergens op.

Darpo
Berichten: 20
Lid geworden op: 19 mar 2010 23:23

Re: Laat de jagers het werk doen

Ongelezen bericht door Darpo »

dhc schreef:Pubertje van 12 die verkeerde thee heeft gedronken....
Ik ben niet eens 12, jonger zelfs, 10 en Willem is 9 of 10.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Laat de jagers het werk doen

Ongelezen bericht door dhc »

Speel je een spelletje, kleuter, ga aan je huiswerk. Dit is een site voor grote mensen, jij mag naar spelletjes.nl

Darpo
Berichten: 20
Lid geworden op: 19 mar 2010 23:23

Re: Laat de jagers het werk doen

Ongelezen bericht door Darpo »

dhc schreef:Speel je een spelletje, kleuter, ga aan je huiswerk. Dit is een site voor grote mensen, jij mag naar spelletjes.nl
Ten eerste ben ik geen kleuter.

Ik speel geen spelletjes, ik maak ze wel. Ik heb toch nog wel een tijdje voor mijn huiswerk, dus dat ga ik nu niet maken. Ik speel nu weer spellen op de PS2, maar dat zijn geen domme spellen die op die sites staan, spellen die ik zelf betaald heb en die geen kinderachtige spellen zijn. Star Wars Battlefront 2 is niet kinderachtig, en ik heb ook een 16+ spel uitgespeeld. Ja dat mag ik spelen.

Amyl
Berichten: 356
Lid geworden op: 29 dec 2009 15:21

Re: Laat de jagers het werk doen

Ongelezen bericht door Amyl »

Darpo,

Deze site is niet erg geschikt voor kinderen. Het maakt niemand hier wat uit of je een 16+ spel speelt of niet. Er bestaat geen vegetarisch vlees, vandaar dat iemand voorstelde om dan maar een vegetarier op te eten. Winkels verkopen datgeen waar ze winst op maken. In het gemiddelde dorp is er geen ruimte voor een vaga toko. Sommige mensen zijn tegen jagen, feit is wel dat de mens een omnivoor is en oorspronkelijk vlees en groenten dient te eten. Zonder jagers, hoe zielig ook, zouden sommige soorten een plaag worden, niet alleen voor de mens, maar ook voor andere dieren en voor hunzelf. Soms is het beter ze af te schieten dan ze te laten verhongeren.

Groetjes

Gesloten