LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] puppywereld

Dierenmishandeling of ander dierenleed kan je hier bespreken.
Mir Moradi
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 jul 2012 16:53

puppywereld

Ongelezen bericht door Mir Moradi »

helaas ben ik ook ingetrapt bij puppywereld

ik heb daar week geleden een americaans stafford gekocht.
eerste week ging het redelijk met mijn bengy maar afgelopen zondag was het helemaal mis hij wou niks meer eten niks meer drinken ik mee naar de dierenarts en kreeg twee spuitjes tegen misselijkheid en diarree we zijn meer naar huis gegaan en de dagen daarna was het hell voor mijn maadag heeft die alleen geslapen en die dinsdag ging het weer helemaal mis hij heef 3 keer gekost en aan diarree ik weer mee naar de dieren arts helemaal na gekeken konden ze niks vinden en moest de nacht daar blijven om te kijken of het goed ging maar het gaat nog steeds niet goed met mijn bengy en moet vandaag ook daar blijven want hij wild nog steeds niks eten en drinken en krijgt al twee dagen alles via infuus kan iemand mij helpen ik ben zo ban dat ik me hondje kwijt raak en die puppy wereld is nog lan niet klaar met mij want ik ben nu al zo een 500 euro kwijt en ik heb mijn hondje nog steeds niet hoe kan ik alles bij hem declareren en blijft mijn hondje overleven heeft iemand daar mee ervaring hoor graag snel van jullie :cry: :cry: :cry:

shaibah
Berichten: 76
Lid geworden op: 11 aug 2005 21:21

Re: puppywereld

Ongelezen bericht door shaibah »

Weer iemand die ( sorry) achteraf reageert, na aanschaf!

Leer hier van !!

Mir Moradi
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 jul 2012 16:53

Re: puppywereld

Ongelezen bericht door Mir Moradi »

Ik heb ook zoo een spijt de van maar ik ben helemaal verliefd op mij hondje en hoop dat het zo snel mogelijk goed komt met hem

Mir Moradi
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 jul 2012 16:53

Re: puppywereld

Ongelezen bericht door Mir Moradi »

En met die gast ben ik ook niet klaar me

zwabbertje
Berichten: 343
Lid geworden op: 01 sep 2010 00:10

Re: puppywereld

Ongelezen bericht door zwabbertje »

Richt je energie eerst op je hondje en doe er alles aan hem beter te maken.

Daarna kun je altijd nog bedenken wat je tegen de fokker wil ondernemen, al dan niet met een rapport van de dierenarts. Het welzijn van je hondje is nu het belangrijkste!

zwabbertje
Berichten: 343
Lid geworden op: 01 sep 2010 00:10

Re: puppywereld

Ongelezen bericht door zwabbertje »

Enne: sterkte natuurlijk! Ik hoop dat Bengy snel beter wordt en een vrolijke puppy kan zijn.

maartjestelt
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 jul 2012 17:21

Re: puppywereld

Ongelezen bericht door maartjestelt »

Heel verdrietig.
Ik voel me ontzettend dom.
Maar de pup die wij zondag daar gehaald hebben is nu al dood.
100% Parvo en een gezin met 3 kindren in dik verdriet
En dan lees je ineens dit. Dit moet stoppen.
Bel ook 144 om meldingen te krijgen om wettelijk hem te kunnen stoppen.

Wat een verdriet van al die mensen

maartjestelt
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 jul 2012 17:21

Re: puppywereld

Ongelezen bericht door maartjestelt »

Beste Mir Moradi,

ik ben heel bevreesd dat ook jullie je pup kwijt gaan raken.
Dat Parvo maakt gaten in de darmen en daarom wordt het ook zo een lijdensweg, en ze gaan het niet redden.
Dit wil je niet horen, maar je moet ook bewust zijn dat je geld wegstroomt aan de dierenartskosten en het red je pup niet. Iemand moet je ook daarvoor waaschuwen.

Heeeeeeel veel sterkte en ik hoop dan ook dat jullie de eerste zijn waarvan ik kan horen dat de pup het gered heeft.

Mir Moradi
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 jul 2012 16:53

Re: puppywereld

Ongelezen bericht door Mir Moradi »

Ik mag an geluk spreken want het gaat nu helemaal weer goed met bengy en hij is beter dan toen ik hem had opgehaal ze zijden dat die al beetje ziek was toen ik hem ophaalde maar het gaat weer zeer goed men bengy en ze zijden als ik een dag later was gegaan dat bengy nu niet meer was iedereen heel erg bedankt voor suport groetjes mir moradi :x

nathalietjuh1988
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 okt 2012 13:10

Re: puppywereld

Ongelezen bericht door nathalietjuh1988 »

Het komt me bekend voor.

Wij hebben in augustus een American Stafford pup gekocht. Leek in het begin niks mis, maar nu is ze al drie week erg in de diarree. Ze eet en drinkt gelukkig wel goed. Moet over een uur weer bij de dierenarts zijn voor onderzoeken. Heb de diarree opgevangen. Als ik al deze verhalen lees, dan gieren de rillingen over mijn lijf. Moet er niet aan denken dat we deze pup kwijt raken. Hopelijk valt het mee, maar gezien de berichten zie ik het somber in.

Wie kan me vertellen welke stappen ik moet nemen tegen puppywereld? Wie heeft ervaring met deze man/mensen? Graag hoor ik van jullie!

Groetjes Nathalie

Nicky_The
Berichten: 804
Lid geworden op: 01 dec 2010 11:51
Locatie: Noord-Holland

Re: puppywereld

Ongelezen bericht door Nicky_The »

Als een pup op jonge leeftijd al zo ernstig verzwakt is, zegt dat vaak ook heel veel over de toekomst, hou daar ook rekening mee..

Honden van een broodfokker zijn vaak ziek. Alleen al de naam van de kennel geeft me de kriebels, dan heb ik nog niet eens rond gekeken naar hoe of wat bij de kennel, maar ik denk dat ik het al kan raden: meerdere rashonden en de meeste zullen ziek zijn..

Edit: Ik heb net de site bekeken en bedacht toen dat ik die site volgens mij al eens eerder bezocht heb na aanleiding van een topic op dit forum. Het is dus idd een kennel met meerdere rashonden, ook rashonden waar ze zelf geen volwassen dieren van hebben!

Wat je nu nog kan doen? Via een rechtswinkel of rechtsbijstand juridische hulp zoeken of eerst proberen om een getekend schrijven naar de kennel te sturen. Pups zijn voor de wet hetzelfde als een computer of TV. Als u uw geld van de pup terug wilt, kan de kennel dus eisen dat u de pup retour brengt.

Gesloten