LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pups van van alderen uit gilze "leemberg"

Dierenmishandeling of ander dierenleed kan je hier bespreken.
ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: pups van van alderen uit gilze "leemberg"

Ongelezen bericht door ciske »

rozemarijntje schreef:Geweldig dat je daar speciaal account voor aanmaakt...
Vind toch niet erg als ik. Je voor geen meter geloof,van zijn leven niet..

Maar hey...top hoor ,beetje leemberg aanprijzen alleen negatieve dingen op google overheersen...jammer!!

En ik hoop dat de mensen zo wijs zijn er noooooit een pup te kopen..

Maar hey jij bent happy
:lol: :lol: Duidelijk.

m. geuijen
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 apr 2014 15:27

Re: pups van van alderen uit gilze "leemberg"

Ongelezen bericht door m. geuijen »

Wij hebben sinds 17 april een hondje van de Leemberg.
Het is een schattig lief ondeugend slim boomertje.
Tijdens het bezoek aan hun kennel hadden ze werkelijk alle tijd voor ons, alles zag er netjes uit. De moeder en vader hond konden we zien en aaien. Ons hondje heeft vanaf de eerste nacht netjes in haar bench geslapen, het bezoekje aan de dierenarts leverde alleen maar complimenten op! Ik heb vandaag nog contact gehad met de Leemberg. Met vragen over de opvoeding kan ik hun altijd bellen, ze nemen alle tijd om advies te geven. Ik ben zeer tevreden, deze mensen doen hun werk met overtuiging en aandacht, en genieten ervan als ze horen dat het goed gaat met de geplaatste hondjes. Gewoon omdat ze hun werk graag goed willen doen. Lieve familie heel erg bedankt!

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: pups van van alderen uit gilze "leemberg"

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

rozemarijntje schreef:Geweldig dat je daar speciaal account voor aanmaakt...
Vind toch niet erg als ik. Je voor geen meter geloof,van zijn leven niet..

Maar hey...top hoor ,beetje leemberg aanprijzen alleen negatieve dingen op google overheersen...jammer!!

En ik hoop dat de mensen zo wijs zijn er noooooit een pup te kopen..

Maar hey jij bent happy



Geld ook voor u...top hoor

Maar voor mij en alle wijze mensen geen leemberg :lol: reklame of niet :wink:

m. geuijen
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 apr 2014 15:27

Re: pups van van alderen uit gilze "leemberg"

Ongelezen bericht door m. geuijen »

Dit is gewoon zoals het gegaan is. Ik ben heel erg tevreden over hun. En dat mag ook gezegd worden he.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: pups van van alderen uit gilze "leemberg"

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

m. geuijen schreef:Dit is gewoon zoals het gegaan is. Ik ben heel erg tevreden over hun. En dat mag ook gezegd worden he.
Right :lol: :lol:

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: pups van van alderen uit gilze "leemberg"

Ongelezen bericht door tenormin »

rozemarijntje schreef:
m. geuijen schreef:Dit is gewoon zoals het gegaan is. Ik ben heel erg tevreden over hun. En dat mag ook gezegd worden he.
Right :lol: :lol:
I like to say: wrong :cry: Wat te mooi is om waar te zijn is dat ook, alle goede aanmeldingen ten spijt.

ingridjeuster
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mei 2014 10:22

Re: pups van van alderen uit gilze "leemberg"

Ongelezen bericht door ingridjeuster »

Ik heb 2 honden van familie alderen uit gilze, een heb ik in 2010 op gehaald een powder puff die was 11 weken oud. Het was een heel gezonde pup, ook bij de dieren arts was alles goed. In 2012 wilde we er een hondje bij en die hebben we dan ook bij de familie van alderen gehaald dit was een powder puff/dwerg shnauzer. Deze was pas 6 weken oud maarook deze was heel gezond. We hebben heel veel plezier van onze hondjes ze zijn kern gezond. Ook op de familie van alderen heb ik geen kwaat woord tezeggen het zijn lieve mensen die eerlijk zijn je veel informatie mee geven. Wij hebben de moeder van bij de hondjes gezien en die zag er ook goed uit.
Ingrid

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: pups van van alderen uit gilze "leemberg"

Ongelezen bericht door tenormin »

ingridjeuster schreef:Ik heb 2 honden van familie alderen uit gilze, een heb ik in 2010 op gehaald een powder puff die was 11 weken oud. Het was een heel gezonde pup, ook bij de dieren arts was alles goed. In 2012 wilde we er een hondje bij en die hebben we dan ook bij de familie van alderen gehaald dit was een powder puff/dwerg shnauzer. Deze was pas 6 weken oud maarook deze was heel gezond. We hebben heel veel plezier van onze hondjes ze zijn kern gezond. Ook op de familie van alderen heb ik geen kwaat woord tezeggen het zijn lieve mensen die eerlijk zijn je veel informatie mee geven. Wij hebben de moeder van bij de hondjes gezien en die zag er ook goed uit.
Ingrid
Toch "lief" om je te registreren en de familie van Alderen een hart onder de riem te steken. En een ieder hangt een ander geloof aan, dus....trek zelf maar je conclusie. Wel fijn dat beide honden gezond zijn, dat zeker.

Gesloten