LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zij doet het weer

Dierenmishandeling of ander dierenleed kan je hier bespreken.
yours-truelly
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 sep 2009 01:57

Re: zij doet het weer

Ongelezen bericht door yours-truelly »

oh oh oh wat een zielige vertoning
weer iets om over te roddelen he jongens
neem nu eens een hobbie ofzo

er worden bij nathalie idd geen paarden geslacht of naar t slachthuis gedaan
nu niet dan niet nooit niet en ook nooit zo geweest
laat er maar eens iemand komen met bewijzen dat zij dat wel doet

kunnen we lang wachten want die zijn er niet
alle paarden zijn uigesloten voor slacht
simpel
zo mischien snappen jullie t nu wel
betwijfel t maar t is t proberen waard he!

jullie verzinnen er steeds weer wat bij nog ff en al t leed in de wereld komt er toch bij
mensen groei op en stop met dingen verzinnen of dingen zeggen die er niet zijn
dat is onnodig en gewoon rondweg belachelijk voor woorden.
vooral die janara is verkeerd bezig maar die loopt al regelmatig tegen de lamp en zal daar nog wel achter komen.

maaiketjehh
Berichten: 76
Lid geworden op: 06 aug 2009 16:39

Re: zij doet het weer

Ongelezen bericht door maaiketjehh »

yours-truelly schreef:oh oh oh wat een zielige vertoning
weer iets om over te roddelen he jongens
neem nu eens een hobbie ofzo

er worden bij nathalie idd geen paarden geslacht of naar t slachthuis gedaan
nu niet dan niet nooit niet en ook nooit zo geweest
laat er maar eens iemand komen met bewijzen dat zij dat wel doet

kunnen we lang wachten want die zijn er niet
alle paarden zijn uigesloten voor slacht
simpel
zo mischien snappen jullie t nu wel
betwijfel t maar t is t proberen waard he!

jullie verzinnen er steeds weer wat bij nog ff en al t leed in de wereld komt er toch bij
mensen groei op en stop met dingen verzinnen of dingen zeggen die er niet zijn
dat is onnodig en gewoon rondweg belachelijk voor woorden.
vooral die janara is verkeerd bezig maar die loopt al regelmatig tegen de lamp en zal daar nog wel achter komen.
volgens mij weten ze gewoon ni beter ...
wa da ge ook zegt of doet, r valt ni te redeneren mee da soort mensen ... :(
x

ditoke
Berichten: 28
Lid geworden op: 28 sep 2009 00:30

Re: zij doet het weer

Ongelezen bericht door ditoke »

Elk paard moet een chip hebben waarin staat of dit dier in de voedselketen terecht komt of niet.Deze chips worden bij slachthuizen normaal gezien eerst ingelezen als ze de regels volgen.
Zo zou het normaal moeten zijn veel slachthuizen lappen deze regel aan hun laars en slachten nog net zo gemakkelijk ongechipte paarden
Maar zou bij controle blijken dat het dier niet is gechipt hangt er voor de eigenaar een flinke boete aan vast.
Deze mensen hebben geen toestemming nodig om een weide te betreden of een erf wanneer ze vermoeden dat de eigenaar hoefdieren houd.

En wat betreft Nathalie ze heeft denk ik nattigheid gevoeld en het topic dat over haar ging laten sluiten.

Deyke
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 sep 2009 18:55

Re: zij doet het weer

Ongelezen bericht door Deyke »

Ik ben een leek in forums, maar waar is het andere topic naartoe, is dit gesloten of wat is daar mee gebeurd?
Vind het zo eigenaardig dat dit weg is, dit is niet normaal.

blijdorp
Berichten: 83
Lid geworden op: 08 okt 2009 17:32

Re: zij doet het weer

Ongelezen bericht door blijdorp »

De Tros heeft dat topic naar het topicslachthuis gebracht.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: zij doet het weer

Ongelezen bericht door jor »

blijdorp schreef:De Tros heeft dat topic naar het topicslachthuis gebracht.
En terecht :wink: had toch aardig wat weg van chatten.

cappelstud
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 sep 2009 12:35

Re: zij doet het weer

Ongelezen bericht door cappelstud »

Jor, ik vind dat al de antwoorden op alle topics toch véél weg hebben van chatten. Wat is dan het verschil ?

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: zij doet het weer

Ongelezen bericht door jor »

cappelstud schreef:Jor, ik vind dat al de antwoorden op alle topics toch véél weg hebben van chatten. Wat is dan het verschil ?
Het verschil zit in het feit dat niet jou opvattingen over chatten van toepassing zijn maar die van de Moderator hier. Deze en alleen deze beslist wat wel of niet getolereerd word.Misschien niet het antwoord wat velen willen horen, wel een realiteit.

Janara
Berichten: 54
Lid geworden op: 16 okt 2008 01:12

Re: zij doet het weer

Ongelezen bericht door Janara »

En Jor houdt het allemaal goed in de gaten en gaat meteen doorgeven wat ie vindt dat kan of niet kan.

Het gaat niet om chatten of niet chatten of de manier waarop iets geschreven staat. Het gaat om de walgelijke praktijken van iemand die zichzelf dierenvriend noemt!!!

Deyke
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 sep 2009 18:55

Re: zij doet het weer

Ongelezen bericht door Deyke »

De koude douche mag voor mijn part uitgereikt worden aan bepaalde mensen die het echt verdienen, mensen die iedereen in het harnas jagen.
Ervaren mensen in de paardenwereld moeten de duimen leggen tegen bepaalde jonge mensen is dit normaal? Ik was echt gepikeerd op het verdwenen forum omdat daar een persoon eens zal komen uitleggen hoe mensen met ervaring het moeten doen.
Sorry dit is niet chatten maar de waarheid !!!!!!!!!!!!

cappelstud
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 sep 2009 12:35

Re: zij doet het weer

Ongelezen bericht door cappelstud »

Tot op heden was ik een TROS- fan en al hun onderzoeken interesseerden mij erg, maar zulke houding verwacht ik niet van medewerkers van TROS.

En nu mag u autoritair beslissen om mij al dan niet van dit forum te weren, dat laat ik aan u over. Uw opmerking "niet jou opvattingen over chatten van toepassing zijn maar die van de Moderator hier. Deze en alleen deze beslist wat wel of niet getolereerd word" geeft mij de indruk dat u erg jong bent en bepaald niet fijngevoelig in uw aanpak. Daar zal echter uw Bestuur wel over oordelen.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: zij doet het weer

Ongelezen bericht door jor »

cappelstud schreef:Tot op heden was ik een TROS- fan en al hun onderzoeken interesseerden mij erg, maar zulke houding verwacht ik niet van medewerkers van TROS.

En nu mag u autoritair beslissen om mij al dan niet van dit forum te weren, dat laat ik aan u over. Uw opmerking "niet jou opvattingen over chatten van toepassing zijn maar die van de Moderator hier. Deze en alleen deze beslist wat wel of niet getolereerd word" geeft mij de indruk dat u erg jong bent en bepaald niet fijngevoelig in uw aanpak. Daar zal echter uw Bestuur wel over oordelen.
Om te beginnen ben ik geen medewerker noch moderator.Ik heb de macht niet om iets te laten staan of het te verwijderen.Inderdaad reageer ik wel als bv de gedragsregels hier worden overtreden maar in het genoemde topic heeft de beheerder of moderator zelf kennelijk beslist dat het topic moest verdwijnen. Mijn opmerking heb ik gemaakt omdat het nu eenmaal zo is dat op een dergelijk groot forum bezoekers ( en dus ook ik ) geen zeggenschap hebben in het modereren. Buiten dat ben je akkoord gegaan met de gedragsregels en daar staat het ook in.Ik had en heb geen enkel belang gehad in het verdwijnen van het desbetreffende topic .Ben trouwens 63 jaar dus ook dat is een foute indruk.

Dit staat er onder andere in.
Algemeen
De TROS kan niet aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud van de bijdragen die in het forum worden geplaatst. De TROS behoudt zich het recht voor om bijdragen zonder waarschuwing van dit forum te verwijderen, discussies (af) te sluiten.

Over het modereerbeleid en de Gebruikersvoorwaarden kan niet met de TROS worden gecorrespondeerd. De TROS behoudt zich het recht voor om de Gebruikersvoorwaarden op elk moment te wijzigen.

cappelstud
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 sep 2009 12:35

Re: zij doet het weer

Ongelezen bericht door cappelstud »

Weet U Jor dat wij nu eigenlijk aan 't chatten zijn ! ! !

maaiketjehh
Berichten: 76
Lid geworden op: 06 aug 2009 16:39

Re: zij doet het weer

Ongelezen bericht door maaiketjehh »

Deyke schreef:Ik ben een leek in forums, maar waar is het andere topic naartoe, is dit gesloten of wat is daar mee gebeurd?
Vind het zo eigenaardig dat dit weg is, dit is niet normaal.
ja dat zal verwijdert zijn eh, en terecht :wink:
er stond toch alleen maar onzin van jullie in :lol:
en dat topic is men een bedoeling verwijdert he, en die bedoeling was niet om als het een topic gesloten is, in een ander te gaan beginnen eh
en nee nathalie heeft het niet laten sluiten, en ik ook niet, ik was zelf verbaasd toen ik het niet kon openen, dacht eerst dat ik geblokkeert was ofzo, tot dat ik jullie reacties hier las :wink:

cappelstud
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 sep 2009 12:35

Re: zij doet het weer

Ongelezen bericht door cappelstud »

Blijdorp schreef :
De Tros heeft dat topic naar het topic slachthuis gebracht.

Marreke
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 okt 2009 23:30

Re: zij doet het weer

Ongelezen bericht door Marreke »

maaiketjehh schreef: ja dat zal verwijdert zijn eh, en terecht :wink:
er stond toch alleen maar onzin van jullie in :lol:
Jij vindt dat dat topic terecht verwijdert is, maar anderen kunnen daar anders over denken. Net als het feit dat jij er 'alleen maar onzin' in vond staan terwijl anderen dat niet vonden.
Maar goed, er is op internet zo enorm veel over Nathalie Bakker te vinden dat één topic meer of minder ook niet veel uitmaakt. Wie een beetje met Google overweg kan zal genoeg leesvoer over haar vinden.

Deyke
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 sep 2009 18:55

Re: zij doet het weer

Ongelezen bericht door Deyke »

Cappelstud, Marreke, oude ratten in het vak weten wel beter en weten ook alles over adoptieplaatsen. Laat je niet opjutten en Marreke U had gelijk met Uw idee over een bepaald forum.

maaiketjehh
Berichten: 76
Lid geworden op: 06 aug 2009 16:39

Re: zij doet het weer

Ongelezen bericht door maaiketjehh »

Marreke schreef:
maaiketjehh schreef: ja dat zal verwijdert zijn eh, en terecht :wink:
er stond toch alleen maar onzin van jullie in :lol:
Jij vindt dat dat topic terecht verwijdert is, maar anderen kunnen daar anders over denken. Net als het feit dat jij er 'alleen maar onzin' in vond staan terwijl anderen dat niet vonden.
Maar goed, er is op internet zo enorm veel over Nathalie Bakker te vinden dat één topic meer of minder ook niet veel uitmaakt. Wie een beetje met Google overweg kan zal genoeg leesvoer over haar vinden.
ik ben echt niet de enige die vind dat er onzin in staat ze, ahja jullie zullen de gevolgen wel nog ondervinden

Janara
Berichten: 54
Lid geworden op: 16 okt 2008 01:12

Re: zij doet het weer

Ongelezen bericht door Janara »

Ach nee, helemaal gebrainwashed door haar vriendinnetje. Ze spreekt al dezelfde dreigtaal, maar de enige die een hoop rechtszaken aan haar been heeft, is wel Nathalie. :wink:

ditoke
Berichten: 28
Lid geworden op: 28 sep 2009 00:30

Re: zij doet het weer

Ongelezen bericht door ditoke »

een topic moet zinvol blijven en wanneer er niks nieuws word toegevoegd en er enkel maar met een balletje van links en naar rechts word gerold heeft een topic open houden weinig nut.
Omdat er niks nieuws werd toegevoegd over nathalie en het ergens enkel oude feiten waren die er stonden is het ergens logisch dat ze dat topic gesloten hadden.
ook al vind ik dit persoonijk wel spijtig maar wie ben ik

Gesloten