LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pup

Dierenmishandeling of ander dierenleed kan je hier bespreken.
harrieleusden
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 aug 2008 12:33

Pup

Ongelezen bericht door harrieleusden »

Donderdag 28-08-08 hier een pup gekocht, voor onze dochter en kleinzoon
bleek slecht te eten de volgende dag maar eens op internet gezocht en we schrokken van de reactie op internet

zoek maar eens op de volgende link
[persoonsgegevens verwijderd door de moderator]


gelukkig gaat het beter met het hondje vandaag bij de dierenarts geweest
zag er allemaal goed uit

misschien hebben we geluk gehad

goede les voor de volgende keer,
maar ik sta er van te kijken dat deze mensen zolang door kunnen gaan
zijn er meer mensen die hier de laatste tijd,
een boomer hondje hebben gekocht
en hoe zijn hun ervaringen

groetjes Harrie Leusden

[onderwerp topic aangepast door de moderator; het is niet toegestaan persoonsgegevens op het forum te vermelden]
Laatst gewijzigd door Radar op 15 dec 2011 13:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: Pup

Ongelezen bericht door antonh »

En wat was er nu mis met de pup?
Dat en pup slecht eet is toch normaal als hij bij zijn moeder weg gehaald wordt?
Wat is er nu aan de hand met de pup?
Ik heb niet gekeken naar de link die je doorgeeft.

Mallemalle
Berichten: 887
Lid geworden op: 07 okt 2008 16:40

Re: Pup

Ongelezen bericht door Mallemalle »

wel doen en dan pas reageren

vronie
Berichten: 110
Lid geworden op: 10 aug 2006 04:15

Re: Pup

Ongelezen bericht door vronie »


peterenmary
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mei 2009 17:21

Re: Pup

Ongelezen bericht door peterenmary »

Hallo
ik had bijna een hond gekocht bij michels in deurne
hij is weer actief ,hij staat op marktplaats,ik heb me erin verdiept en las ik pas wat voor iemand dit is.
hij moet gestopt worden

xzenzah
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jul 2010 19:21

Re: Pup

Ongelezen bericht door xzenzah »

laat ik nu net een pony hebben gekocht en als oude ijgenaar staat van van deurzen donschotseweg 13 in deurne
deze mensen wonen hier al 12 jaar niet meer
maar het paspoort is wel op deze naam afgegeven in 2009 op deze naam en adres gebruiken die oplichters ook andere namen van vorige bewoners?
ik heb ze gebelt en zeggen nooit paarden te hebben gehad volgens mij liegen ze
wie kan mij meer vertellen over deze mensen en paarden van hun>

Chalchi
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 dec 2011 00:26

Re: Pup

Ongelezen bericht door Chalchi »

Hallo allemaal,

Wij zijn opgelicht door deze familie. We hebben hier een pup gekocht die besmet was met het parvo virus.

Toen we thuiskwamen met de pup ontdekten we dat hij een grote built aan de zijkant van zijn buik/darmen had. Gelijk de volgende dag naar de dierenarts gegaan en die zei dat het beestje nooit ontwormt was en dat de buik/darmen zo opgezet waren door de parasieten die er leefden. We hebben nog expliciet gevraagd of de pup ontwormt was en dit was het geval volgens Jos Michels.

De eerste dag had het beestje al last van diarree, waarop de dierenarts en wij dachten dat dit een reactie was van de wormenkuur die hij had gekregen. Toen wij in de auto zaten had de pup overgegeven en wij gingen ervan uit dat dit door het autorijden kwam.

De volgende twee dagen ging het goed met de pup, hij werd vrolijker en actiever. Totdat hij opeens wormen begon te braken en erg dunne diarree kreeg. Gelijk naar de dierenarts gegaan en die dacht dat het beestje erg heftig reageerde op de wormenkuur waardoor hij een paar injecties kreeg. Vanaf het bezoekje aan de dierenarts ging het al snel bergafwaarts. Hij kreeg roodbruine ontlasting wat erg zurig stonk en het was als het ware water. 'S avonds liep hij rond in de huiskamer en zocht een stil hoekje op (wat bij honden een teken is dat hij gaat sterven). Hij viel toen nog een paar keer om en we hebben gelijk de dienstdoende dierenarts gebeld. Die heeft het beestje aan het infuus gelegd en wij zijn naar een dierenkliniek gegaan waar hij kon overnachten.

De volgende dag ging het zo slecht met hem dat we hebben besloten om het beestje in te laten slapen. Hij was besmet met het parvo virus dat een incubatie tijd nodig heeft van 5 dagen. Het is dus niet mogelijk dat hij het bij ons heeft opgelopen. Na wat research op internet kwamen wij erachter dat het een oplichter is! Stom, dit hadden we van te voren moeten doen!

Hij verkoopt dieren op marktplaats onder de gebruikers naam D.D. Hopelijk kunnen wij met dit verhaal mensen behouden om te kopen bij deze familie!!

Hij is dus nog steeds bezig.

Groetjes,
Chalchi

Chalchi
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 dec 2011 00:26

Re: Pup

Ongelezen bericht door Chalchi »

Oh en als er mensen zijn die ook ervaring hebben met deze familie! Doe vooral aangifte bij de politie! Hij is daar een bekende en misschien wordt hij nog eens een keer opgepakt!

Mallemalle
Berichten: 887
Lid geworden op: 07 okt 2008 16:40

Re: Pup

Ongelezen bericht door Mallemalle »

En stuur marktplaats en politie een meel, dit soort barbaren moeten aangepakt worden

Rubydog
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 dec 2011 23:17

Re: Pup

Ongelezen bericht door Rubydog »

Onvoorstelbaar dat deze fokkers; volgens internet reacties al zeker sedert 2003 veroorzakers van dieren en mensen leed, nog steeds deze activiteit kunnen uitvoeren, waarom lukt het de politie niet om ze een halt toe te roepen?
Heeft de LID hier weleens werk van gemaakt?

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Pup

Ongelezen bericht door sephora30 »

Ook onvoorstelbaar dat mensen eerst gaan kopen en dan pas gaan Googelen.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Pup

Ongelezen bericht door ciske »

sephora30 schreef:Ook onvoorstelbaar dat mensen eerst gaan kopen en dan pas gaan Googelen.

precies , eerst googelen , en zoals Antonh hier al zei, tis normaal dat een hond die net bij de moeder weg is slecht eet.

duiner
Berichten: 637
Lid geworden op: 10 okt 2011 21:23

Re: Pup

Ongelezen bericht door duiner »

ciske schreef:
sephora30 schreef:Ook onvoorstelbaar dat mensen eerst gaan kopen en dan pas gaan Googelen.

precies , eerst googelen , en zoals Antonh hier al zei, tis normaal dat een hond die net bij de moeder weg is slecht eet.

het is niet normaal, wel dat ze janken ( om hun nestje ) , maar ze moeten wel eten ..


hier een link voor broodfok, de verkoop-technieken staan er ook in :

http://www.broodfok.be/documents/27.html

http://www.broodfok.be/documents/28.html

en hopelijk gaat 2012 de geschiedenis in, om dit te stoppen
.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Pup

Ongelezen bericht door ciske »

niet alles is broodfok!!

roy1982
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 dec 2011 13:17

Re: Pup

Ongelezen bericht door roy1982 »

ciske schreef:niet alles is broodfok!!



maar wel verrekkes veel op het moment!!

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Pup

Ongelezen bericht door ciske »

roy1982 schreef:



maar wel verrekkes veel op het moment!!

het is nog alijd zaak dat mensen zelf hun doppen open houden.

Gesloten