LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aanvraag toeslagen.net stoppen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
jannie.miske
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 nov 2019 21:23

Aanvraag toeslagen.net stoppen

Ongelezen bericht door jannie.miske »

Ik heb een aanvraag gedaan via mij toeslagen.net. er wordt automatisch afgeschreven. Kan ik dit terug laten storten. Het gaat om zorgtoeslag
Laatst gewijzigd door Radar op 07 nov 2019 09:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verduidelijking titel

Lowieze
Berichten: 6542
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Aanvraag toeslagen.net stoppen

Ongelezen bericht door Lowieze »

Als u hen opdracht hebt gegeven een toeslag voor u aan te vragen, kunt u het bedrag niet terug krijgen.
Volgens mij wordt er ook maar eenmalig een bedrag afgeschreven, dus het is niet zo dat dat doorlopend is.

Edit: heb het even voor u opgezocht, er staat “Voor onze online dienstverlening betaalt u slechts eenmalig € 49,50 (betalingskorting van € 10 mogelijk bij tijdige betaling vooraf) ongeacht welke toeslag u wil aanvragen, wijzigen of stopzetten.”
Dus inderdaad eenmalig.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Aanvraag toeslagen.net stoppen

Ongelezen bericht door Moneyman »

Waarom zou je het terug willen laten storten?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Aanvraag toeslagen.net stoppen

Ongelezen bericht door berndv »

Hebben ze gedaan wat ze beloofd hebben? Zo ja, dan zie ik geen reden waarom u het bedrag terug zou moeten laten storten, als dat al mogelijk was, want dat kan namelijk niet.

Als ze geld hebben afgeschreven en niet gedaan hebben wat overeengekomen is, dan heeft u een punt en kunt u ze in gebreke stellen.

Als het al een automatisch incasso is, dan is terugboeken vaak ook niet te adviseren. Er gaan dan bij veel bedrijven automatische processen lopen die vaak als vervelend worden ervaren.

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Aanvraag toeslagen.net stoppen

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

belastingdienst.nl

is graties!!!

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Aanvraag toeslagen.net stoppen

Ongelezen bericht door Moneyman »

Hawk-Eye schreef:
11 nov 2019 14:21
belastingdienst.nl

is graties!!!
Noem het maar gratis :D :D

Gesloten