LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door ronald g »

Geachte forum leden zoals iedereen weet hebben zieke geesten voor de kick anderen besmet met het hiv virus. Voor zover ik weet zijn er 12 mannen die zich als slachtoffer gemeld hebben.

Ik heb een paar vragen want hoeveel zijn er nog, mannen die een dubbel leven leiden en er niet voor uit durven komen, en ooit wel eens zo'n feest hebben bijgewoont, wie weet hun vrouw ook besmet hebben.
Dit kan nog wel eens een naar staartje krijgen. Hiv wordt nu als een chronische ziekte beschouwd maar maatschappelijk nog niet aanvaard, wat gaat het betekenen voor de carriere, sociaal leven en niet te vergeten de kosten van de gezondheidszorg.

In dit soort zaken mogen ze van mij een burger jurie bij de rechtbank zetten. Met de stelling, voor de slachtoffers, uw leven is al voorbij maar u leeft nog. Wat zal volgens u een passende straf voor deze zieke geesten zijn.

Met vriendelijke groet Ronald.

dokwerker
Berichten: 73
Lid geworden op: 27 mei 2006 20:10

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door dokwerker »

Joh ga fietsen stelen of zo iets met je slappe geklets.... :shock:
Zoek een hobby ipv de hele dag te forummen 8)

Toolboy

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door Toolboy »

@ Ronald.

Gelukkig leven we in Nederland.

Wat jij schetst is de amerikaanse gedachte.
Volgens mij lost dit vanzelf wel op,want anders is het hek van de dam.
En zijn er ook niet velen die gebruik maken van prostitue`s die ook het nodige risico met zich mee dragen.
Ik ben wel heel benieuwd wat er in deze zaak gaat gebeuren.

groet T

Accutron
Berichten: 106
Lid geworden op: 01 dec 2005 19:32

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door Accutron »

helemaal met dokwerker eens : ga fietsen op die fiets die je eerst als tijdverdrijf gejat hebt.

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door ronald g »

Tja fietsen stelen doe ik niet en voor het forum heb ik overdag al helemaal geen tijd. De discussie die ik los wou maken is toch zwaarder dan ik gedacht had. Bevestigt mijn vermoeden van doodzwijgen. Wat ik niet weet is er ook niet.

Laten we maar sluiten want het taboe is te groot schijnbaar.

Met dank aan de "reactie's"

Ronald.

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door S. »

Ronald, mensen gaan een dubbelleven leiden wanneer hun geaardheid in de taboesfeer wordt gedrukt.
Zo gaan zaken ondergronds (en dus ongecontroleerd) een eigen leven leiden, met alle uitwassen vandien.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door Maarschalk »

S. ik kan me je punt voorstellen maar ben het niet met je eens. Dit zijn geen uitwassen, maar gewoon pure criminelen.
Een jury rechtspraak zou hierin zwaardere straffen geven aan de daders, maar ik denk dat geen enkele straf zwaar genoeg is. Van mij mogen die gasten geradbraakt worden totdat de dood erop volgt. En alle volgenden mogen eerst de video van de radbraking zien om daarna hetzelfde lot te ondergaan.

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door ronald g »

Ik ben van mening dat die lui willens en wetens hiv wilden verspreiden. Maar onder ons rechtsysteem zullen ze wel ontoerekenings vatbaar verklaard worden. Wat ik wil aangeven is dat er nog slachtoffers kunnen zijn die zeer bezwaard zijn. Als iemand in de kroeg zit en er is een tbc besmette rennen ze allemaal naar de dokter. Nu ligt het anders levens worden met het opbiechten totaal verwoest. Dat wil ook aangeven de daders zijn gewoon ziek.

Ronald.

MAXIEM

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@@@

Gewoon 20 jaar achter de tralies ermee en daarna voor de rest TBS.

Maxiem.

Toolboy

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door Toolboy »

T is een heel moelijk item.

Inhoudelijk weten wij totaal niet wat zich heeft afgespeeld.
En kunnen wij dus alleen emotioneel reageren.
Wat zeer begrijpelijk is .
Ik denk niet dat de daders criminelen zijn, ernstig ziek denk ik eerder.

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door ronald g »

Het blijkt uit de nieuwsberichten dat de mannen werden gedrogeerd met ghb een party drug en ingespoten met hiv besmet bloed. Dat doe je niet voor de grap, nee dat is voorbedachte rade. Dus je maakt een feest met het doel personen te besmetten want de drug en de spuiten zijn voorhanden. Als je dan ook nog die handelingen daadwerkelijk verricht is er dan toeval?. Bezwarend is vooral zoals uit de persberichten te lezen valt, is dat de daders hun eigen besmette bloed gebruikt hebben. Ik ben van mening dat de verdachten zoveel mogelijk slachtoffers wilden maken en ik ben bang dat ze dat ook gelukt is.
Nieuwe vorm van terrorisme? is wel doemdenken maar toch.

Ronald.

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door S. »

Hmm, het is zo dat geweld tonen, zoals Maarschalk voorstelt, juist geweld doet uitlokken, want je krijgt dan immers een voorbeeld van anderen die dit al gedaan hebben en het wordt gepresenteerd als een oplossing.
Zie inderdaad de USA, wat een zeer geweldadig continent is met de doodstraf in het 'rechtpakketje' en jury-uitspraak van mogelijk zeer door emoties gestuurde - niet juridisch geschoolde- medeburgers.

Zal niet pretenderen verstand te hebben van rechtspreken, maar de USA lijkt me een zeer goed voorbeeld van een samenleving waar het rechtsysteem faalt en eigenlijk in handen is van criminelen.
Want een jury bestaat uit leken en zoekt vergelding op basis van eigen angsten, woede en onmacht veroorzaakt door.... juist!

Maak eerst de homosexualiteit bespreekbaar onder de jongeren, trek het uit de taboesfeer. Neem hierbij ook de kerk even mee, dat ook vanaf een kerkaltaar anders gepredikt wordt en op langere termijn bereik je meer.

Maar wat het motief van deze daders kan zijn?
Ik snap er weinig van. Afpersing misschien, op de langere termijn.
Vind het ook zeer luguber en eng goed doordacht.

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door ronald g »

Jury rechtspraak hoeft ook niet in alle gevallen maar Belgie kent al een assiesenhof voor uitzonderlijke gevallen. Dit geval is naar mijn mening zo'n geval. Neemt niet weg dat door deze zaak vele levens verwoest worden

Ronald.

Caitlin
Berichten: 128
Lid geworden op: 16 dec 2006 00:42

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door Caitlin »

Zieke figuren zijn het die zoiets doen,die moeten ze opbergen en nooit meer vrij laten.
Ik las ook dat er van die figuren bij zitten die voor de kick met een hiv besmet persoon sex hebben in de hoop dat ze het ook krijgen.
Nou dan ben je echt niet goed bij je hoofd,dus opbergen die handel en er nooit meer uit laten.

jiping

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door jiping »

Ik begrijp die ghb-drogeringen nooit,

iedereen die het weleens op heeft zal beamen dat het qua smaak 1 van de sterkste en smerigste dingen is die je ooit zult proeven aangezien het een zout is plus nog de chemische bitterheid als van een asperine die je opkauwt.

Mensen die het zelf gebruiken proberen alles om die smaak een beetje te verdoezelen om het drinkbaar te maken maar er is niets wat de gore smaak vermindert, alle spieren in je mond vertrekken en je slokdarm wil het gelijk naar buiten werken.

Om te verdoven moet je een aantal maal de reguliere dosering binnen krijgen en zul je dus 5 tot 10 gram van het zout moeten oplossen in een glas drinken.

Dus ik vraag me dan altijd af hoe kun je nu 10 gram zout in je cola/bier hebben en dat niet proeven? :?

jiping

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door jiping »

Ik las ook dat er van die figuren bij zitten die voor de kick met een hiv besmet persoon sex hebben in de hoop dat ze het ook krijgen.
Nou dan ben je echt niet goed bij je hoofd,dus opbergen die handel en er nooit meer uit laten
Documentaire hierover gezien,
Die "kick" bleek in de praktijk vooral een gevolg van manisch depressieve mensen die op deze manier zelfmoord proberen te plegen,
dus inderdaad niet goed bij hun hoofd maar of die nu opgesloten moeten worden?
Horen mensen die zelfmoord willen plegen in de gevangenis?

MAXIEM

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag jiping,

Ook zieke mensen moet je opsluiten als zij levensgevaarlijk zijn voor hun omgeving. Dus: tenminste 20 jaar achter de tralies en voor de rest van hun bestaan TBS!!!

Vriendelijke groet, Maxiem.

Caitlin
Berichten: 128
Lid geworden op: 16 dec 2006 00:42

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door Caitlin »

Ja die moet je opsluiten,ik ben het dan ook met Maxiem eens.

MAXIEM

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag caitlin,

Jammer dat we de ultieme straf al heel lang geleden hier in Nederland hebben afgeschaft!!! :idea:

Groeten, Maxiem.

Caitlin
Berichten: 128
Lid geworden op: 16 dec 2006 00:42

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door Caitlin »

Inderdaad,van mij mag het,graag zelfs. :wink:

Gesloten