LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Acupunctuurpennen via Bol geleverd door Ali, tegen hogere prijs

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
luuk.kengen
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 aug 2019 13:46

Acupunctuurpennen via Bol geleverd door Ali, tegen hogere prijs

Ongelezen bericht door luuk.kengen »

Onlangs heb ik twee acupunctuurpennen gekocht via Bol . Ik dacht ik doe het Via Bol vertrouwder, sneller, betere kwaliteit dan Ali of Wish. Daar ga je van uit in ieder geval.
De prijs voor de 2 pennen afgerond € 35,00 bij Bol. Wat schets mijn verbazing. Ik krijg mijn pennen geleverd via Ali 12 dagen later.
Ik ga kijken op op ALI de 2 acupunctuurpennen kosten daar per 2 maar€ 10, afgerond.
Kan Dat zomaar € 25,00 erbij tellen.
Ik belde de klantenservice van Bol en vroeg hoe dat zo Maar kon. Kijk, dat er iets op de prijs gezet kan worden bv € 5, of € 7, 50 , dat kan ik begrijpen. Maar de medewerkster zei dat dat zij zelf de prijzen bepaalden. En wilde niet op mijn claim/verzoek ingaan om de helft dan maar terug te betalen. Dit zijn natuurlijk woekerprijzen. Terugsturen is natuurlijk onzin, kan ik weer opnieuw bestellen.
En toen ik vroeg een hoger in rang geplaatste ,met andere beslissingsbevoegdheden te willen spreken of een telefoonnummer of e-mailadres, kreeg ik alleen hun klanten é-mailadres . Kon niet: zei ze. Is trouwens meer wil niet.
Verstoppertje spelen zijn ze heel goed in..
at kan ik hier aan doen

MVRGR

Luuk Kengen
Laatst gewijzigd door Radar op 20 aug 2019 15:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ten behoeve van duidelijkheid / leesbaarheid.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Acupunctuurpennen via Bol geleverd door Ali, tegen hogere prijs

Ongelezen bericht door berndv »

luuk.kengen schreef:
20 aug 2019 14:10
Kijk, dat er iets op de prijs gezet kan worden bv € 5, of € 7, 50 , dat kan ik begrijpen. Maar de medewerkster zei dat dat zij zelf de prijzen bepaalden.
en zo is het en niet anders. Het is de winkelier die de prijs bepaalt, vervolgens is het aan de klant om te bepalen of die er die prijs voor wil neerleggen. Al zet de verkoper er 100 euro bij op. Als u het dat waard vindt, betaalt u dat, zo niet, dan niet. En ja, dat u er later achterkomt waar de verkoper zijn waren inkoopt en dat u daar ook kunt inkopen is vervelend, maar dat geeft u geen extra rechten ofzo. Zou mooi zijn als de klant aan de winkelier mag aangeven hoeveel marge die mag hebben op zijn producten.

Moneyman
Berichten: 30001
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Acupunctuurpennen via Bol geleverd door Ali, tegen hogere prijs

Ongelezen bericht door Moneyman »

Je hebt gekregen wat je wilde voor de prijs die je wilde betalen. Niets aan de hand dus. Of voortaan even beter kijken met wie je zaken doet. Blijkbaar heb je een wederverkoper te pakken gehad, maar dat kan je zien bij het aanbod en tijdens je bestelling.

Lady1234
Berichten: 27073
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Acupunctuurpennen via Bol geleverd door Ali, tegen hogere prijs

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar waarom moppert u tegen Bol? U hebt die pennen helemaal niet bij Bol gekocht, maar via hen.

Staat er echt toch altijd bij.

sake1987

Re: Acupunctuurpennen via Bol geleverd door Ali, tegen hogere prijs

Ongelezen bericht door sake1987 »

Heb via Ali een fiets zadeldekje gekocht voor 94 cent zag later exact dezelfde voor 10 euro op beslist.nl

LectoriSalutem
Berichten: 215
Lid geworden op: 13 jan 2017 19:14

Re: Acupunctuurpennen via Bol geleverd door Ali, tegen hogere prijs

Ongelezen bericht door LectoriSalutem »

Alles wat u ergens koopt is bij een groothandel tegen een lagere prijs ingekocht. Dat heet marge en daar bestaat een winkelier van.
Geheimtipp: ga zelf acupunctuurpennen verkopen.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Acupunctuurpennen via Bol geleverd door Ali, tegen hogere prijs

Ongelezen bericht door tttlocke »

luuk.kengen schreef:
20 aug 2019 14:10
.....Dit zijn natuurlijk woekerprijzen. ....
U vond deze 'woekerprijs' een prima prijs toen u het artikel bestelde.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Acupunctuurpennen via Bol geleverd door Ali, tegen hogere prijs

Ongelezen bericht door tttlocke »

sake1987 schreef:
20 aug 2019 17:02
Heb via Ali een fiets zadeldekje gekocht voor 94 cent zag later exact dezelfde voor 10 euro op beslist.nl
Ik was de verkoper van dat zadeldekje. Die 94 cent was een vergissing. Ik krijg nog € 9,06 van u.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Acupunctuurpennen via Bol geleverd door Ali, tegen hogere prijs

Ongelezen bericht door crazyme »

Stuur ze terug en bestel ze bij Ali.

Wanneer dat met dit product mogelijk is ivm hygiëne.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Acupunctuurpennen via Bol geleverd door Ali, tegen hogere prijs

Ongelezen bericht door renewouters »

Dit is ook weer een "klacht" die had kunnen voorkomen als men gewoon eens nadenkt alvorens te handelen. Maar kennelijk is dat teveel gevraagd.

juliomariner
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Acupunctuurpennen via Bol geleverd door Ali, tegen hogere prijs

Ongelezen bericht door juliomariner »

Daarbij is de aankoop van zo'n onbewezen onzinprodukt toch al weggegooid geld ook al zou het maar 1 euro kosten

thetung
Berichten: 82
Lid geworden op: 21 okt 2009 17:48

Re: Acupunctuurpennen via Bol geleverd door Ali, tegen hogere prijs

Ongelezen bericht door thetung »

Ik heb een afvoerstop/afvoerzeef bij koopje.co besteld voor bijna 10 euro, ecxl. 1,95 verzendkosten! Het wordt geleverd door Alie na 2 weken... Op website van Alie kost nog geen 1,50 euro, incl. verzendkosten... :cry: :cry: :cry:

Lady1234
Berichten: 27073
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Acupunctuurpennen via Bol geleverd door Ali, tegen hogere prijs

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Voortaan eerst kijken, dan pas kopen.

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Acupunctuurpennen via Bol geleverd door Ali, tegen hogere prijs

Ongelezen bericht door Costnix »

Zou het niet kunnen, dat de leverancier zijn spullen inkoopt via AliExpress inkoopt en de vervolgens via Bol.com verkoopt?
Zo maar wat gedachten!

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Acupunctuurpennen via Bol geleverd door Ali, tegen hogere prijs

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Dan kan hij beter via Alibaba inkopen. Dat is rechtstreeks van de fabrikant zonder tussenhandel. Meestal nog veel goedkoper, eigen getekende of gekopieerde merk emblemen altijd mogelijk. Vaak wel in grotere aantallen.

sake1987

Re: Acupunctuurpennen via Bol geleverd door Ali, tegen hogere prijs

Ongelezen bericht door sake1987 »

Collega van mijn zoon koopt in bij Ali en staat op rommelmarkten zijn omzet te verdriedubbelen

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Acupunctuurpennen via Bol geleverd door Ali, tegen hogere prijs

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Dan de volgende keer maar via Alibaba kopen, kan hij zijn winst vervijfvoudigen. Daar kopen Aliexpress verkopers ook.

mh73

Re: Acupunctuurpennen via Bol geleverd door Ali, tegen hogere prijs

Ongelezen bericht door mh73 »

Theotrucker schreef:
21 aug 2019 09:11
Dan de volgende keer maar via Alibaba kopen, kan hij zijn winst vervijfvoudigen. Daar kopen Aliexpress verkopers ook.
Op zich heb je gelijk. Op Alibaba moet je alleen vaak hele grote hoeveelheden kopen. Ik heb een kralenwinkel, maar 10 kg dezelfde kralen raak ik toch zo 1,2,3 niet kwijt. Misschien dat het met andere producten wel te doen is.

Aygulf
Berichten: 378
Lid geworden op: 03 aug 2018 16:39

Re: Acupunctuurpennen via Bol geleverd door Ali, tegen hogere prijs

Ongelezen bericht door Aygulf »

Bol is alleen maar een "doorgeefluik" voor andere verkopers. Wordt ook duidelijk vermeld. Bol mag zelf de prijs bepalen en als u naderhand het spul ergens goedkoper ziet dan hebt u pech. Bovendien kan het ergens anders ook duurder zijn en dan gaat u ook niet reclameren bij Bol: jullie hebben nog geld van mij te goed.... U bent accoord gegaan met de prijs en dan nu niet zeuren.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Acupunctuurpennen via Bol geleverd door Ali, tegen hogere prijs

Ongelezen bericht door berndv »

Aygulf schreef:
21 aug 2019 17:24
Bol is alleen maar een "doorgeefluik" voor andere verkopers.
Niet alleen hoor. Bol is zelf ook aanbieder van veel artikelen in hun webshop, die ze zelf inkopen en weer verkopen. Daarnaast bieden ze inderdaad ook een platform voor handelaren in Nederland en bieden die samen met hun eigen producten aan.

Gesloten