LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Advies over timesharing contracten

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
kasper1405
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 nov 2018 19:13

Re: Advies over timesharing contracten

Ongelezen bericht door kasper1405 »

Ook wij hebben in oktober 2018 een contract afgesloten met [Tekst verwijderd] in Kalmthout (België).
Wij zijn nu ook al geruime tijd bezig om contact te krijgen, maar bekende emailadressen en sites bestaan niet meer en als ik bel, ook geen contact.
Ik heb intussen ook contact opgenomen met stichting TeCiN (Stichting Timeshare en Consument in Nederland), geleid door Nederlandse timeshare gedupeerden. Hier krijg je advies en kunnen we eventueel gezamenlijk stappen ondernemen.
Laatst gewijzigd door Radar op 14 feb 2020 14:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsnaam verwijderd

Bykkers
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 jan 2020 18:37

Re: Advies over timesharing contracten

Ongelezen bericht door Bykkers »

Heel goed idee Ger1949.
Ik ontvang graag hun reactie per mail

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Advies over timesharing contracten

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Harrie Mens als hulp? Let op uw portemonnee.

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Advies over timesharing contracten

Ongelezen bericht door kuklos »

Ger1949 schreef:
03 feb 2020 22:16
Heb nu ook het tv programma van Harrie Mens benaderd. Rob de Vos is een aantal keren bij hem in de uitzending geweest en misschien kunnen zij ng iets voor ons betekenen
Harry Mens? Die vent verkoopt seats in zijn programma en controleert niet of de beleggingsmogelijkheden die gepitched worden kloppen. Daar hoef je nog minder van te verwachten dan van de verkoper van de timesharing.

Solhus
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 jan 2020 18:53

Re: Advies over timesharing contracten

Ongelezen bericht door Solhus »

Hallo Kasper, we zijn met meerdere forumdeelnemers bezig om actie te ondernemen tegen - wat wij vinden - de oplichters [Tekst verwijderd] en [Tekst verwijderd] . Je kunt aansluiten als je wil: stuur dan een mail naar [email protected]
Laatst gewijzigd door Radar op 14 feb 2020 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsnaam verwijderd

Jojo56
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 feb 2020 15:16

Re: Advies over timesharing contracten

Ongelezen bericht door Jojo56 »

Ook wij hebben deze vervelende ervaringen met [verwijderd]. Van de aardbodem verdwenen. Hij heeft ons in 2019 ook veel beloofd. Hij zou ons ook schriftelijk over de voortgang van onze zaak op de hoogte houden. Wil mij graag aansluiten bij de groep gedupeerden. We zijn van plan ook Radar hierover in te lichten en Tenic. Ik heb al een mail gestuurd naar Solhus.
Laatst gewijzigd door Radar op 06 mar 2020 09:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: persoonsnaam verwijderd

Sala
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 feb 2020 21:35

Re: Advies over timesharing contracten

Ongelezen bericht door Sala »

Hier nog een gedupeerde van [Tekst verwijderd] en [Tekst verwijderd] . April 2019 heb ik contact met ze opgenomen om mijn contract bij Westgate te ontbinden en tevens een reclaim procedure te starten. Ik geloofde het verhaal sterk doordat ze op tv waren en dacht dat dit. Ik wil mij graag aansluiten want heb veel geld betaald aan deze gastenl
Laatst gewijzigd door Radar op 14 feb 2020 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

Sala
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 feb 2020 21:35

Re: Advies over timesharing contracten

Ongelezen bericht door Sala »

Is Tenic betrouwbaar?

Willy De Keyser
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 feb 2020 16:07

Re: Advies over timesharing contracten

Ongelezen bericht door Willy De Keyser »

Wij hebben ook een contract bij de heren . Ze zijn niet meer te bereiken, zelfs als je brieven stuurt komen deze terug. Het kantoor in Kalmthout Belgie staat te koop en zijn woning in Aartselaar staat sinds een paar dagen te huur..

Solhus
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 jan 2020 18:53

Re: Advies over timesharing contracten

Ongelezen bericht door Solhus »

Op dit moment is de stand van zaken dat we allen aangifte doen bij de politie van oplichting door de twee ‘heren’, een klacht indienen bij het ECC (Eur. Centrum voor consumenten): dat móet iedereen doen, want op die wijze komen vele aangiften bij elkaar en is de kans op vervolging des te groter.
We sluiten op dit moment niet uitvoeren de ‘heren’ zich inmiddels ook op dit forum zouden kunnen bevinden, dus zijn we wat voorzichtig, zoals u zult begrijpen. Ik zal proberen u een privé bericht te sturen via dit forum.

Sala
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 feb 2020 21:35

Re: Advies over timesharing contracten

Ongelezen bericht door Sala »

Solhus, je hebt helemaal gelijk. Bedenk maar wat voor lovende reacties er op hun website stonden, pure manipulatie. Als het op waarheid berustte, haal je ze niet van de website.

sake1987

Re: Advies over timesharing contracten

Ongelezen bericht door sake1987 »

Willy De Keyser schreef:
19 feb 2020 08:42
Wij hebben ook een contract bij de heren . Ze zijn niet meer te bereiken, zelfs als je brieven stuurt komen deze terug. Het kantoor in Kalmthout Belgie staat te koop en zijn woning in Aartselaar staat sinds een paar dagen te huur..
Hij is lekker aan Timesharen op een leuk Caribisch eiland 🌴

Sala
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 feb 2020 21:35

Re: Advies over timesharing contracten

Ongelezen bericht door Sala »

Berichten: 395
Lid geworden op: 02 jun 2018 14:32
Contacteer:
Verstuur privébericht

Re: Advies over timesharing contracten

Rapporteer Citeer

Ongelezen bericht door sake1987 » 20 feb 2020 09:02

Willy De Keyser schreef: ↑
19 feb 2020 08:42
Wij hebben ook een contract bij de heren . Ze zijn niet meer te bereiken, zelfs als je brieven stuurt komen deze terug. Het kantoor in Kalmthout Belgie staat te koop en zijn woning in Aartselaar staat sinds een paar dagen te huur..

Hij is lekker aan Timesharen op een leuk Caribisch eiland.

Sake, klopt dit wat je zegt?

sake1987

Re: Advies over timesharing contracten

Ongelezen bericht door sake1987 »

Sala schreef:
20 feb 2020 09:49
Berichten: 395
Lid geworden op: 02 jun 2018 14:32
Contacteer:
Verstuur privébericht

Re: Advies over timesharing contracten

Rapporteer Citeer

Ongelezen bericht door sake1987 » 20 feb 2020 09:02

Willy De Keyser schreef: ↑
19 feb 2020 08:42
Wij hebben ook een contract bij de heren . Ze zijn niet meer te bereiken, zelfs als je brieven stuurt komen deze terug. Het kantoor in Kalmthout Belgie staat te koop en zijn woning in Aartselaar staat sinds een paar dagen te huur..

Hij is lekker aan Timesharen op een leuk Caribisch eiland.

Sake, klopt dit wat je zegt?
Mijn fout, had er waarschijnlijk of mogelijk tussen moeten zetten. Maar, als 2 heren in ene keer met de Noorderzon vertrekken ? Panden in verkoop en verhuur? Hebben jullie iets betaald voor hun service? Zo ja zou ik kijken naar mogelijkheden tot aangifte

Willy De Keyser
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 feb 2020 16:07

Re: Advies over timesharing contracten

Ongelezen bericht door Willy De Keyser »

Op recreatiewoning.nl stond een artikel time--sharing-in-spanje-het-blijft-opletten waar heel wat verhalen te lezen waren over beide heren.
Maar opeens is het artikel weg, kregen de heren het te warm?

Solhus
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 jan 2020 18:53

Re: Advies over timesharing contracten

Ongelezen bericht door Solhus »

Kan geen toeval zijn...

Willy De Keyser
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 feb 2020 16:07

Re: Advies over timesharing contracten

Ongelezen bericht door Willy De Keyser »

Er zouden 2 dossiers geopend zijn tegen Lesage Lambinus door de BTW van ongeveer €40.000,00 en 1 van een Nederlandse vennootschap.
Wij zijn de enige niet die ze proberen op te lichten.

Solhus
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 jan 2020 18:53

Re: Advies over timesharing contracten

Ongelezen bericht door Solhus »

Is daar iets over te vinden? Waar komt deze informatie vandaan? Graag antwoord van de afzender van dat bericht. Er kunnen nog ruim 30 dossiers bij....

Sala
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 feb 2020 21:35

Re: Advies over timesharing contracten

Ongelezen bericht door Sala »

Ben benieuwd welke dossiers dat zijn?

Theworld
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 jan 2013 14:03

Re: Advies over timesharing contracten

Ongelezen bericht door Theworld »

Ook wij zijn in zee gegaan met de heren van Timeshare Stop (nu in België) afgelopen september en van alles beloofd.
Flink som geld betaald om o.a. vanaf te komen en het contract nietig te verklaren. Tot op heden wordt er nergens op gereageerd. Tel.nrs bestaan niet, e-mails adressen bestaan niet, noem maar op.

Gesloten