LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AH XL laat kinderen gewoon rondfietsen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

AH XL laat kinderen gewoon rondfietsen

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Bijzonder bij de XL in Nijmegen zagen wij twee kinderen keihard rond fietsen door de winkel. Personeel genoeg maar niemand die wat zei. Een oudere vrouw kon nog maar net ontwijken. Ik heb de chef erop aangesproken maar die kwam met een zwak argument. Ik zei je je moet je personeel beter instrueren. Echt ongelooflijk dit!

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: AH XL laat kinderen gewoon rondfietsen

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Moet wel een hele grote AH zijn.

ZeerPrivé
Berichten: 5433
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: AH XL laat kinderen gewoon rondfietsen

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Op een mountainbike of een e-bike?

joep873
Berichten: 394
Lid geworden op: 14 mei 2010 19:11

Re: AH XL laat kinderen gewoon rondfietsen

Ongelezen bericht door joep873 »

PJ 66 schreef:
26 sep 2020 20:55
Bijzonder bij de XL in Nijmegen zagen wij twee kinderen keihard rond fietsen door de winkel.
Wie is "wij"? Doet u uw boodschappen niet alleen?

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: AH XL laat kinderen gewoon rondfietsen

Ongelezen bericht door moederslink »

Ik ken die AH XL, grote zaak inderdaad.
Maar dat 2 kinderen daar keihard rondfietsten lijkt mij niet. Wel fietsen, maar vast niet keihard.
Heb je de moeder/ vader niet ook aangesproken?
Ik ben het met je eens, dit kan niet. Zo.n chef moet ook ingrijpen , niet die jonge vakkenvullers.

NeoDutchio
Berichten: 12318
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: AH XL laat kinderen gewoon rondfietsen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Bedankt voor uw mededeling. Alleen jammer dat de context mist. Kleine kinderen op een loopfiets waarvan de ouders niet aan het opletten waren, basisschoolleerlingen die zich verveelde of wellicht de kinderen van de bedrijfsleider?
Heeft het personeel dat ook gezien dan? Anders is het een nutteloze opmerking geweest. Hopelijk bent u de shock te boven en gaat u de volgende keer weer gewoon boodschappen doen.

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: AH XL laat kinderen gewoon rondfietsen

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En anders maar naar een andere super. Keus genoeg.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: AH XL laat kinderen gewoon rondfietsen

Ongelezen bericht door sylvesterb »

PJ 66 schreef:
26 sep 2020 20:55
Bijzonder bij de XL in Nijmegen zagen wij twee kinderen keihard rond fietsen door de winkel. Personeel genoeg maar niemand die wat zei. Een oudere vrouw kon nog maar net ontwijken. Ik heb de chef erop aangesproken maar die kwam met een zwak argument. Ik zei je je moet je personeel beter instrueren. Echt ongelooflijk dit!
Vreemd dat u vind dat de AH XL verantwoordelijk is voor het opvoederen van de kinderen van anderen. Geen idee wat precies uw vraag is, voor uw frustratie af te schrijven is er zoiets als Facebook of Twitter dan kunnen mensen een like geven als ze het met u eens zijn.

Dit is een consumenten forum waar je een probleem kan benoemen en de zelfbenoemde expert dan u een antwoord gaan geven. Daarbij gaan we graag met elkaar in discussie en soms zit er ook nog een zinnig antwoord tussen voor de topic starter.

Arizonakid
Berichten: 1125
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: AH XL laat kinderen gewoon rondfietsen

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Klein stapje vooruit met winkelwagen als zo’n jong langsfietst, ongelukje gebeurt zo maar.
Werkt ook voor rennende en/of rolschaatsende blagen, kan ik melden.
Ouders boos, maar ja, kan ik het helpen dat hun onopgevoede rotjong tegen mijn karretje klapt? Ze hebben nog mazzel dat ik niks mankeer.

sake1987

Re: AH XL laat kinderen gewoon rondfietsen

Ongelezen bericht door sake1987 »

Zou wel makkelijk zijn als ik op de fiets onze AH XL in mocht

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: AH XL laat kinderen gewoon rondfietsen

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Neem dan een bakfiets

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: AH XL laat kinderen gewoon rondfietsen

Ongelezen bericht door Revoked »

Toen dat nog de Miro was is er zelfs een Canta naar binnen gereden.
En..vergeet niet dat die elektrische driewielers uit worden gegeven als fietsalternatief. Dus als zo'n onoplettende dikke ouwe taaie door de AH mag zoeven, dan mogen kinderen-op-fiets dat zeker. Of op skeelers,skates, boards en opblaaseenhoorn.
Als dit is waar je je druk over maakt: heerlijk leven heb je dan.

16again
Berichten: 16089
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: AH XL laat kinderen gewoon rondfietsen

Ongelezen bericht door 16again »

Kijk eens wat die oude mevrouw, en die moeder met kinderen aan de kassa kwijt zijn. Goede reden om de andere kant op te kijken.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: AH XL laat kinderen gewoon rondfietsen

Ongelezen bericht door sjohie »

Ik liet als vakkenvuller dan wel eens een stuk karton even liggen op de grond.. Was het gelijk over. Maar wij werden als vakkenvullers ook echt niet geacht om als een soort politie rond te lopen, als er we iets constateerden moesten we even de supermarktmanager om laten roepen, en die acteerde dan op het voorval.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: AH XL laat kinderen gewoon rondfietsen

Ongelezen bericht door berndv »

PJ 66 schreef:
26 sep 2020 20:55
Ik heb de chef erop aangesproken maar die kwam met een zwak argument.
Wat was het argument dan?

PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Re: AH XL laat kinderen gewoon rondfietsen

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Ik was daar met mijn moeder van 86 die bijna omver werd gereden. Het is inderdaad een van de grootste XL AH zaken van Nederland dus de gangpaden zijn daar ook erg groot. Het waren twee kinderen die beslist geen loopfietsje hadden, maar echte kleine fietsjes die ik nog nooit had gezien. Vader en moeder lieten ze gewoon fietsen. Erg vreemd. Nee de vakkenvullers kun je hier niet op aanspreken denk ik. De chef zei mij wel dat hier scherp op gelet wordt, maar aangezien ze al bijna bij de kassa's waren had ik zelf die indruk niet. Er lopen daar ook ongeveer 3 a 4 chefs rond.

PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Re: AH XL laat kinderen gewoon rondfietsen

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Je druk om maken? Jazeker als oude mensen worden aangereden is dit zeker een zaak voor de ouders en de AH. En ja je hebt wel gelijk dat er ook mobiele karretjes veel te hard rond rijden, mee eens, maar wat ik zaterdag zag kan echt niet. Keihard rondrijden met die fietjes. Daar was die chef ook mee eens.

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: AH XL laat kinderen gewoon rondfietsen

Ongelezen bericht door witte angora »

Maar ja, dan moet die chef wel met een noodgang achter die twee kleuters aan rennen om ze te pakken te krijgen. ;)

ZeerPrivé
Berichten: 5433
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: AH XL laat kinderen gewoon rondfietsen

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Het gaat dus om peuters, hooguit kleuters. Je kunt toch ook zelf aan die kinderen vragen niet zo hard te rijden. Als iemand mij in een scootmobiel zo'n beetje van de sokken rijdt, ga ik ook niet naar de filiaalhouder, maar spreek ik zelf wel die persoon aan.

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: AH XL laat kinderen gewoon rondfietsen

Ongelezen bericht door Revoked »

Scootmobiel van TS was waarschijnlijk niet snel genoeg om die kids in te halen. Dan maar zeuren bij de wedstrijdleiding....

Gesloten