LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Air Miles niet in te wisselen bij Bol.com

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
MJ.
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 nov 2018 21:45

Air Miles niet in te wisselen bij Bol.com

Ongelezen bericht door MJ. »

Hallo allemaal,

Wat kan ik doen?
Ik heb jarenlang gespaard voor de vele Air Miles en aangezien ze op 1 december 2018 verlopen, wilde ik ze inleveren op Bol.com. Helaas staat daar inmiddels dit bericht:

Jouw Air Miles zijn geld waard
Wegens onvoorziene omstandigheden is het dit jaar helaas niet mogelijk om AirMiles in te wisselen bij bol.com. Het is nog niet bekend wanneer dit weer kan. Onze excuses voor het ongemak. AirMiles zijn nog wel in te wisselen bij andere organisaties.

Ik zou graag de Air Miles hier inleveren om het bij een iPad te leggen en dat bij andere inleverpunten van Air Miles niet mogelijk is.
Wat is nu de beste oplossing?

Alvast bedankt!

NeoDutchio
Berichten: 12316
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Air Miles niet in te wisselen bij Bol.com

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Even wachten. Er gebeuren de laatste tijd vreemde dingen bij bol met airmiles. Om die reden is het tijdelijk geblokkeerd.

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Air Miles niet in te wisselen bij Bol.com

Ongelezen bericht door Moneyman »

NeoDutchio schreef:
22 nov 2018 15:06
Even wachten. Er gebeuren de laatste tijd vreemde dingen bij bol met airmiles. Om die reden is het tijdelijk geblokkeerd.
Dan vervallen zijn airmiles, hij kan ze alleen elders inleveren.

Erwin85
Berichten: 38
Lid geworden op: 23 nov 2018 01:39

Re: Air Miles niet in te wisselen bij Bol.com

Ongelezen bericht door Erwin85 »

Je kan ze ook bij de Albert Heijn inwisselen.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Air Miles niet in te wisselen bij Bol.com

Ongelezen bericht door berndv »

MJ. schreef:
21 nov 2018 21:52
Hallo allemaal,

Wat kan ik doen?
Ik heb jarenlang gespaard voor de vele Air Miles en aangezien ze op 1 december 2018 verlopen, wilde ik ze inleveren op Bol.com. Helaas staat daar inmiddels dit bericht:

Jouw Air Miles zijn geld waard
Wegens onvoorziene omstandigheden is het dit jaar helaas niet mogelijk om AirMiles in te wisselen bij bol.com. Het is nog niet bekend wanneer dit weer kan. Onze excuses voor het ongemak. AirMiles zijn nog wel in te wisselen bij andere organisaties.

Ik zou graag de Air Miles hier inleveren om het bij een iPad te leggen en dat bij andere inleverpunten van Air Miles niet mogelijk is.
Wat is nu de beste oplossing?

Alvast bedankt!
Een andere winkel zoeken om ze in te leveren, je kunt wachten, maar de kans bestaat dat dit niet voor 1 december opgelost gaat worden.

MuTe
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 nov 2018 13:25

Re: Air Miles niet in te wisselen bij Bol.com

Ongelezen bericht door MuTe »

Net een mail gestuurd naar Bol.com omdat ik al weken geen AirMiles meer kan inwisselen op Bol.com. Krijg ik deze reactie:

Bedankt voor je mail. Zoals je aangeeft kun je je airmiles niet meer inleveren bij bol.com.
Dit is helemaal correct. Helaas kun je de airmiles niet meer inleveren dit jaar. We weten ook nog niet zeker of dit nog wel terug gaat komen. Excuses voor het ongemak maar we zijn er wel degelijk mee bezig.


Lekker dan...

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Air Miles niet in te wisselen bij Bol.com

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Je hebt nog tijd en met meerdere bonnen gebeurde dit, zo is Mediamarkt gestopt met VVV bonnen....!

Dat is nadeel van spaarsysteem en je moet ze tijdig opmaken, en laatste weken is beetje laat.

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Air Miles niet in te wisselen bij Bol.com

Ongelezen bericht door grun »


The-accountant
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:16

Re: Air Miles niet in te wisselen bij Bol.com

Ongelezen bericht door The-accountant »

Wat je ook altijd kunt doen is bij de AH de airmiles inleveren voor een bol.com cadeaukaart. (nu te laat voor jou bericht, maar voor een volgende keer)

Gesloten