LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Al 5 maanden wachten op pakketje bij DHL

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Jane Spilt
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 aug 2017 06:39

Al 5 maanden wachten op pakketje bij DHL

Ongelezen bericht door Jane Spilt »

DHL een groot drama

even een notitie over DHL; een GROTE ELLENDE. Ik wacht sinds maart op mijn pakket en tot 4!!! keer hebben ze dit terug gestuurd naar Hong Kong. Bellen en mailen heeft geen zin, het is gewoon EEN GROTE RAMP. Ik heb hier uren (echt waar) aan besteed en tot op heden word ik van het kastje naar de muur gestuurd en als ik dan uiteindelijk word geholpen, word er gezegd, dat ze de betreffende bezorger er op zullen aanspreken; Mijn pakket is inmiddels niet meer leverbaar. Ik heb nu weer gemaild en gemaild, maar niemand treft hier blaam (jaja)

[offtopic bewering verwijderd]
Laatst gewijzigd door Radar op 11 aug 2017 10:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp aangepast, offtopic bewering verwijderd

Moneyman
Berichten: 30059
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Al 5 maanden wachten op pakketje bij DHL

Ongelezen bericht door Moneyman »

Jane Spilt schreef:DHL een groot drama

even een notitie over DHL; een GROTE ELLENDE. Ik wacht sinds maart op mijn pakket en tot 4!!! keer hebben ze dit terug gestuurd naar Hong Kong. Bellen en mailen heeft geen zin, het is gewoon EEN GROTE RAMP. Ik heb hier uren (echt waar) aan besteed en tot op heden word ik van het kastje naar de muur gestuurd en als ik dan uiteindelijk word geholpen, word er gezegd, dat ze de betreffende bezorger er op zullen aanspreken; Mijn pakket is inmiddels niet meer leverbaar. Ik heb nu weer gemaild en gemaild, maar niemand treft hier blaam (jaja)

[offtopic bewering verwijderd]
Wat verwacht je van dit forum? Als je iets verwacht, zou ik het verhaal concretiseren.

Cool1946
Berichten: 20
Lid geworden op: 30 sep 2015 19:15

Re: Al 5 maanden wachten op pakketje bij DHL

Ongelezen bericht door Cool1946 »

Ik heb hier uren (echt waar) aan besteed

Je eerstvolgende aankoop gewoon in je woonplaats verrichten, afrekenen en gelijk meenemen. De winkel blijft dan ook bestaan. Mijn ervaring. ;-)

Succes,

mh73

Re: Al 5 maanden wachten op pakketje bij DHL

Ongelezen bericht door mh73 »

Al sinds 2010 vele pakketten uit o.a. China probleemloos ontvangen. Vaak zelfs een dag eerder dan oorspronkelijk aangegeven.

Bij dit soort klachten vraag ik me dan ook altijd af: waar gaat het mis? Misschien kan TS daar duidelijkheid over geven?

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Al 5 maanden wachten op pakketje bij DHL

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Jane Spilt schreef:DHL een groot drama

even een notitie over DHL; een GROTE ELLENDE. Ik wacht sinds maart op mijn pakket en tot 4!!! keer hebben ze dit terug gestuurd naar Hong Kong. Bellen en mailen heeft geen zin, het is gewoon EEN GROTE RAMP. Ik heb hier uren (echt waar) aan besteed en tot op heden word ik van het kastje naar de muur gestuurd en als ik dan uiteindelijk word geholpen, word er gezegd, dat ze de betreffende bezorger er op zullen aanspreken; Mijn pakket is inmiddels niet meer leverbaar. Ik heb nu weer gemaild en gemaild, maar niemand treft hier blaam (jaja)

[offtopic bewering verwijderd]
U bent hier op een forum, niet op een notitieblok. En dat u al sinds maart op uw pakket wacht, betekend dat dan ook dat DHL het pakket 4 maanden lang in Nederland heeft vastgehouden? Of kunt u er al minimaal 1 maand vanaf trekken vanwege de verzending? En de douane, heeft die nog invloed gehad op de vertraging. En wat heeft de betreffende bezorger er mee te maken? Is de bezorger bij u thuis langsgeweest voor de aflevering? En was u toen niet thuis? En de tweede afleverpoging? Afhalen op het centrale depot?
En wat is uberhaupt uw idee van het neerkwakken van uw relaas? U bent geen klant van DHL, enkel ontvanger van een webwinkel. Bedrijfje pesten of zwartmakerij?

Gesloten