Albert Heijn en bezorgbundel

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Teijmy
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 apr 2021 13:09

Albert Heijn en bezorgbundel

Ongelezen bericht door Teijmy »

Zijn er meer mensen die klachten hebben over de bezorging van Albert Heijn? Heb sinds de start van de coronacrisis een bezorgbundel afgesloten bij AH, maar zowel de site als de app liggen er regelmatig uit. Tevens geregeld kapotte produkten of vlak voor de bezorging een melding dat produkten niet leverbaar zijn zodat je geen alternatief meer kan bestellen en alsnog naar de winkel moet gaan.

Seinhuis
Berichten: 2364
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Albert Heijn en bezorgbundel

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Als je niet tevreden bent, doe dan gewoon zelf je boodschappen (zie google voor rustige momenten), en/of ga naar een andere winkel/bezorgdienst.

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Albert Heijn en bezorgbundel

Ongelezen bericht door Erthanax »

Sinds januari heb ik geen bezorgbundel meer, maar tot die tijd nooit grote of regelmatige problemen gehad, ook niet met de app. Nooit beschadigde producten gekregen.

Wat wel regelmatig gebeurde, was dat tijdens het definitief maken van de bestelling een enkel artikel niet op voorraad bleek. Dat vond ik hinderlijk (kan dat dan niet in de eerste stap?).

In de negen maanden dat ik de bundel had, is het één keer voorgekomen dat ik de dag van de bestelling (avondbezorging) een mailtje kreeg dat één product niet geleverd kon worden.

Ik was altijd heel tevreden over de bezorging: keurig binnen het tijdvak, vriendelijke bezorgers.

Mathilde D.
Berichten: 2156
Lid geworden op: 06 aug 2005 18:41

Re: Albert Heijn en bezorgbundel

Ongelezen bericht door Mathilde D. »

Wij zijn klant bij Plus. Alles OK, na een tijd van gewenning wederzijds. Bij de Plus ben je klant van een winkel, dus niet van een centrale. De meeste verse producten hebben een lange versdatum.bezorging kost €6 per keer, minimumbestelbedrag is €40. Vaak is de bezorging gratis als je voor€10-€13 aan bepaalde producten bestelt.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Albert Heijn en bezorgbundel

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Ongetwijfeld zijn er meer klachten, maar wat schiet u daar mee op? Dat de bezorgdiensten tegen het overspannen aanzitten vanwege corona is niet nieuw. En binnen een jaar lukt het ook niet om daarop te anticiperen.
Het bestellen gaat op basis van wat er nu op voorraad ligt. Helaas komen er ook lijfelijk mensen in een supermarkt en die kunnen dus kopen wat u ook graag wilde hebben. Zodra uw bestelling gepikt gaat worden kan het dus zijn dat de uw gewenste producten op dat moment op zijn. Maar dat risico loopt u ook als u zelf naar een supermarkt gaat.

Dat goederen kapot aankomen is niet goed te praten, hier kunt u gewoon een klacht voor indienen.

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Albert Heijn en bezorgbundel

Ongelezen bericht door Erthanax »

Een bestelling die gepikt is, komt natuurlijk nooit aan :D

lordi
Berichten: 163
Lid geworden op: 20 jan 2017 16:53

Re: Albert Heijn en bezorgbundel

Ongelezen bericht door lordi »

Heb geen structurele problemen met de app of site, 99% van de tijd dat ik ze wil gebruiken zijn ze gewoon online.

Laatste maanden wel 2 x een stoommaaltijd gehad waarvan de verpakking kapot was. Het enige dat je daaraan kan doen is je geld terugvragen en dat gaat vrij soepel. Ook dit jaar iets vaker bericht dat een product niet aanwezig was maar zelfs dan nog is dat maar sporadisch.

Gezien de enorme groei van klanten ivm corona ben ik over het algemeen nog steeds ontzettend blij met de bezorgdienst van AH (maak er sinds 12 jaar gebruik van, laatste jaar wekelijks).

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Albert Heijn en bezorgbundel

Ongelezen bericht door Erthanax »

Vandaag trouwens in de winkel de mededeling dat er door "een storing" meer lege schappen waren. Ook in de "gewone processen" gaat niet altijd alles goed.
Als je even stilstaat bij het enirme aantal producten en de fluctuaties in de afzet, is het een mirakel dat het zo vaak zo goed gaat. Petje af voor de hele logistieke keten!

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Albert Heijn en bezorgbundel

Ongelezen bericht door moederslink »

Nou idd , echt bewonderingswaardig! Idem zo.n compliment voor de post-pakketjes bezorgers.
Wie had dat pakweg 20 jr geleden kunnen denken : vandaag besteld, morgen in huis.
Het gaat écht nog steeds in de meeste gevallen gewoon goed!

Gesloten