LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Alvast een fijne jaarwisseling voor iedereen.

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
LectoriSalutem
Berichten: 215
Lid geworden op: 13 jan 2017 19:14

Alvast een fijne jaarwisseling voor iedereen.

Ongelezen bericht door LectoriSalutem »

Ondanks het feit dat ik niet iedereen op dit forum persoonlijk een kaart heb kunnen sturen, wil ik alvast van de gelegenheid gebruik maken om iedereen nu reeds een fijne en vooral veilige jaarwisseling te wensen.
Laten we hopen dat de huidige en toekomstige problemen allemaal weer op een plezierige en vruchtbare wijze kunnen worden opgelost.
Inmiddels is mijn woonplaats verzwolgen in een reeds redelijk dichte mist en waarschijnlijk kunnen we tegen twaalven onze eigen schoenveters niet meer ontwaren door de smog.
Laten we nog vlug wat bier en oliebollen naar binnen worstelen alvorens we rond 00.00 uur in de duistere ondoorzichtigheid door volslagen vreemden met de beste wensen worden belaagd....

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Alvast een fijne jaarwisseling voor iedereen.

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Ik zie geen andere auto's dus als de weg toch leeg is word het juist veiliger.... tot ik een zelfde gestoorde gek tegen kom!

De mist is tot een meter of 20 dus valt nog mee, heb het ooit erger meegemaakt.
Wel zal de stank van vuurwerk langer blijven hangen en blijf lekker binnen, roosters dicht, ventilatie uit en ga niemand een handje geven, doe ik volgende week wel weer... maf gedoe, elk jaar zelfde, beste wensen maar komen toch zelden uit.

Je kunt iemand beter iets ergs toe wensen, want het komt toch zelden uit!
Alles wat er fout kan gaan zal ook fout gaan, en raad eens welk bier ik net kreeg aangeboden!
M,,,,,,

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Alvast een fijne jaarwisseling voor iedereen.

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Alle forummers een fijn 2020 gewenst. Met weinig gezeur en geleuter en met veel respect voor elkaar.

Hier waanden we ons van 16.00 - 02.00 in oorlogsgebied waarbij vooral opviel dat de kleine kinderen geen enkele oog- of oorbescherming kregen van de ouders 🤤.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Alvast een fijne jaarwisseling voor iedereen.

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Beste Miepje1,

Waar koop jij dan een bril en gehoor bescherming voor een pas geboren Baby?

Obelix1
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 apr 2019 17:59
Locatie: Africa

Re: Alvast een fijne jaarwisseling voor iedereen.

Ongelezen bericht door Obelix1 »


Gesloten