LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dirk v.d. Broek

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Gast

Dirk v.d. Broek

Ongelezen bericht door Gast »

Het kan wel zijn dat Dirk goedkoop is, maar ze hebben lang niet alle producten, dus is het een oneerlijke vergelijking.
Ik was laatst een keertje bij Dirk, om te kijken of het echt scheelt en okee het scheelt wel, maar ze hadden niet eens mijn merk koffie........

Bijvoorbeeld;
Ze hebben geen van Nelle Supra koffie
Ook geen Page toilet papier (met de golden retriever)
Voor Calve sausen hoef je er ook niet heen, daar hadden ze 3 soorten, niet eens de American fritessaus!

Dit is dus niet mijn winkel, want ik koop liever waar ik in 1x klaar ben.

Mensen als u wat mist qua A-merken bij Dirk (of Bas) schrijf het dan hieronder.........

momo
Berichten: 133
Lid geworden op: 25 okt 2003 14:49

Re: Dirk v.d. Broek

Ongelezen bericht door momo »

zoals velen weten, word in een winkel het assortiment aangepast op het winkelende publiek.
zo kan het dus voorkomen dat een produkt wat al jaren verkocht word,ineens niet meer in de schappen staat of ligt.
kijk als maar een aantal procent van een bepaald produkt verkocht wordt en er is vraag naar een ander merk van dat produkt, gaan ze natuurlijk eerst kijken welk produkt de meeste omzetstijging heeft ,bekeken over een aantal maanden,logisch.
daarom is het alleen maar prettig dat er meerdere winkelbedrijven in een stad of dorp zijn te vinden.
ja en als je toch alles in 1 winkel wilt kopen ,dan moet je het doen met de merken die ze in die winkel verkopen, of vragen of die winkel een bepaald produkt wel kan bestellen ,maar dan eenmalig voor jou en dat je dan in een keer een voorraad afneemt, dat deden wij wel voor onze klanten bij ah.( behalve nat. bij dagverse produkten )

Gast

Re: Dirk v.d. Broek

Ongelezen bericht door Gast »

eenmalig bestellen? dan moet ik alles afnemen..... het gaat dan echt niet om 1 pakje koffie.

Maar ik heb het laatst gevraagd, waarom ze bepaalde merken niet leveren. A-merken. Omdat ze dat niet goedkoop genoeg kunnen aanbieden, was het antwoord. Nou sorry hoor, maar dat ik geen goede reden om iets niet te hebben, want nu blijf ik een deur verder boodschappen doen, dan maar iets duurder.

Nee slechte zaak die dirk, ze kunnen dan schreeuwen dat ze de goedkoopste zijn, nou dan mogen de aldi en lidll dat ook doen, die hebben ook goede producten tegen een veel en veel lagere prijs.
En
ja en als je toch alles in 1 winkel wilt kopen ,dan moet je het doen met de merken die ze in die winkel verkopen
Dan doe ik dat toch lekker bij de Lidll, daar hebben ze zeer goeie koffie en super zacht toiletpapier, overheerlijke toetjes en genoeg soorten frisdranken.

nederlander
Berichten: 37
Lid geworden op: 25 okt 2003 14:14

Re: Dirk v.d. Broek

Ongelezen bericht door nederlander »

AH is qua kwaliteit nog steeds het beste, is alleen jammer dat ze zo duur zijn.
Liddl mag dan nog wel goedkoop zijn, maar vele produkten; ik zeg het maar even netjes, is niet te pruimen.
Dus als we topkwaliteit gaan vergelijken van producten, staat AH op de eerste plaats.
Winkelpersoneel is ook belangrijk, bij AH word je uitstekend geholpen, dat kan ik van Liddl niet zeggen.
Over Aldi kan ik niet oordelen, deze supermarkt zit niet in mijn woonplaats.

Ariwo
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 okt 2003 22:53

Re: Dirk v.d. Broek

Ongelezen bericht door Ariwo »

8)
Ik weet niet wat je A merken noemt, maar Supra hoef je daar niet bij te rekenen.
De winkelds van dirk van den broek en aanverwante zijn al lange tijd bewezen door de consumentenbond de gooedkoopst'. Ook dan de Aldi
Die zit bij mij om de hoek, maar ik ga naar dirkie. 8D

Gast

Re: Dirk v.d. Broek

Ongelezen bericht door Gast »

Het is niet te geloven. Bel ik met Dirk krijg ik een nauwelijks Nederlands verstaande en sprekende, boerende en herkauwende geit aan de telefoon.

Waar gaat het heen met dat k-bedrijf

Gast

Re: Dirk v.d. Broek

Ongelezen bericht door Gast »

CONSUMENTENBOND? De laatste tijd kijken die ook niet verder dan hun neus lang is. Ze denken alles te weten, maar dat doen ze niet. Het is net de inlichtingendienst, de helft wordt onder de loep genomen en naar de andere helft wordt niet gekeken.

Ennuh, van Nelle koffie hoort bij de A-merken, net als page toiletpapier en de rest van de calve sausen.

Dirk heeft alleen producten die nu een hype zijn, maar voor je allerdaagse boodschappen.......... slaag je daar niet.

En wat heet goedkoop, het gaat ook om winkelplezier. Als ik naar dirk ga in de stad, kost me dat een half uur voordat ik daar kan parkeren, want dirk blokkeert 9 v.d.10x de ingang tot de parkeergarage, voor het uitladen, dan ben je capitalen kwijt aan parkeergeld, kom je de winkel uit, kan je weer een half uur wachten in de parkeergarage, want dan staat het personeel van dirk weer de boel op te houden met hun karretjes. Als je er wat van zegt dan krijg je een grote bek.

Ik ben ook totaal genezen van dirk, een nichtje van mij werkt daar en ze worden daar nog onderbetaald ook.

diny
Berichten: 22
Lid geworden op: 14 okt 2003 13:14

Re: Dirk v.d. Broek

Ongelezen bericht door diny »

de gast die reageert op 31 oktober wordt vervelend. hij zegt idere keer dezelfde stomme dingen.....zie zijn reactie op ...een anonieme brief...daar zegt hij precies hetzelfde over de politie.....
RADAR WEIGER NOG IETS TE PLAATSEN VAN DEZE PERSOON.....

Gast

Re: Dirk v.d. Broek

Ongelezen bericht door Gast »

je bedoelt de gast die reageert op 30 oktober..............

Da's MEISJE, althans zo ging ze eerder door 't forum , die van:
Het is niet te geloven. Bel ik met **** krijg ik een nauwelijks Nederlands verstaande en sprekende, boerende en herkauwende geit aan de telefoon.

Waar gaat het heen met dat k-bedrijf

Ja, die is inderdaad vervelend, ze staat overal!

Gesloten