LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SMILEY

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
kooppie

SMILEY

Ongelezen bericht door kooppie »

Ik kreeg vandaag weer eens een "hele zielige" email. :(
Natuurlijk is het broodje aap, daar waarschuwt Peter r de Vries al tijden voor. Toch geloven mensen het.
AUB stuur die rotzooi niet door, want het is ONZIN!
zie: http://www.peterrdevries.nl/tekst/ubent ... huwd03.htm
DE BEWUSTE EMAILS:

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Hallo mensen,

Heb nu 2 mailtjes over dezelfde onderwerp gekregen en ja het is echt te erg voor woorden dat dit allemaal gebeurt... 2e mail komt uit een Leidsche Dagblad....

Neem even de tijd om het te lezen a.u.b.:
--------------------------------------------------------------------------------------------------
MAIL 1:

Vandaag op werk hoor ik van een collegaatje zeggen dat er iets erg is gebeurd met een goeie vriendin van haar in de stad, bij de Pathe Schouwburgplein.
Dit schrikt me wel af, dus ik wil dit ook aan jullie doorgeven.

Het volgende was gebeurd: Meisje ging naar de nachtfilm op zaterdagavond met vriend. Ze wou nog even gauw haar bril uit de auto halen en ging dus naar de parkeergarage beneden. Na lang wachten kwam het meisje maar niet terug, haar vriend maakt zich zorgen. Hij ging dus kijken waar ze bleef een vond haar op de grond in de parkeergarage..... met haar gezicht opgesneden met een smiley'... van de ene wang naar de andere wang via de kin..!!!!!!!!!!!

Wat bleek, ze was aangevallen door een groep... ja...helaas..het zijn ze weer... Marokkaanse jongeren. Ze kon kiezen, of verkracht worden (hoogst waarschijnlijk groepsverkrachting) of een 'smiley' op je gezicht. Dit is echt te erg voor woorden!!! Het meisje ligt nu in het ziekenhuis....

Schijnt dus dat dit verhaal ook al eens eerder is voorgekomen, want ander collega die heeft zoiets ook al eerder gehoord. Ik hoop niet dat het een groep jongeren zijn, die dit herhaaldelijk proberen te doen... wat ik wil zeggen is, Meiden, passen jullie a.u.b. s'avonds een beetje op? En de heren, passen jullie op de dames? Vooral in de buurt van de bioscopen, stad, parkeergarage, ga dan niet alleen naar huis s'nachts of wat dan ook? Ik weet dat we vaak bij de Floor gaan, maar dat gaat dan ook maar minderen he?
--------------------------------------------------------------------------------------------------
MAIL 2:

Een groep jongens terroriseert verschillende plaatsen in Nederland en hanteren daarbij een gruwelijke methode. Meisjes die de bende tegen het lijf lopen, krijgen de keus voorgelegd: óf je doet mee aan groepsseks, óf je krijgt van ons een smiley. De meisjes kiezen voor het laatste - 'smiley' is een benaming van het lachende gezichtje op xtc-pillen. Des te groter is de schok als blijkt dat de bendeleden er iets heel anders onder verstaan: twee messneden in de mondhoeken en vervolgens een flinke stomp in de maag zodat de wangen uitscheuren doordat lucht die eruit geperst wordt. Nadat ze dit gedaan hebben strooien ze zout op de wond zodat je voor de rest van je leven met een litteken zit (eeuwige glimlach). Ze zijn inmiddels al in Vlaanderen, Bergen op Zoom, Leiden, Antwerpen, Roosendaal, Rotterdam, Antwerpen en Halsteren opgedoken. De bende bestaat uit ongeveer 6 Antillanen/Marokkanen.
(bron:http://www.leid1488--,00.html http: Forward deze mail dus naar iedereen die je kent, ook naar jongens zodat zij het weer kunnen vertellen aan de meisjes die zij kennen, zorg er in ieder geval voor dat ze weten wat ze moeten zeggen als ze de betreffende < BR> bende tegenkomen!! Kopier de tekst, zodat je niet al de emailadressen in de mail krijgt die hem al doorgestuurd hebben!!

Gesloten