LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Terra Vitalis

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Gast

Terra Vitalis

Ongelezen bericht door Gast »

Werd net gebeld door iemand namens Terra Vitalis. Hij wou me graag wat informatie toezenden.
Ben zo langzamerhand een beetje allergisch geworden voor zulke telefoontjes, dus ik heb bedankt. Voor je het weet, zit je weer ergens aan vast of begin ik nu (mede dankzij Radar) een beetje paranoia te worden???

Van de site van Terra Vitalis:

Rendementscalculator

Voor een optimaal rendement adviseert Terra Vitalis een looptijd van 20 jaar. Met behulp van de Rendementscalculator kunt u een berekening maken van te verwachte rendementen, afhankelijk van uw keuzes qua deelname. De rendementscalculator geldt voor de nieuwe aanplant teakbomen in 2003 en toont het deelnamebedrag en het verwachte rendement bij een investering in 0,25 hectare of een veelvoud daarvan, bij een looptijd van 20 jaar. U kunt kiezen uit contante en gefinancierde deelname.
Terra Vitalis biedt een flexibele looptijd van minimaal 5 jaar tot maximaal 20 jaar. Na de contractueel vastgelegde minimumlooptijd kan de koper zijn investering verkopen. Indien de looptijd van de overeenkomst korter dan of gelijk is aan 14 jaar zal er een aftrek van 25% van de te realiseren verkoopprijs worden ingehouden. Is de looptijd van de overeenkomst langer dan 14 jaar dan is deze aftrek 20%.

Nieuwe klanten kunnen een korting op het inlegbedrag ontvangen van maximaal 10% door het verlengen van de minimum looptijd en/of bij deelname in meer dan 0,25 hectare. Informeer bij de verkoopadviseurs van Terra Vitalis naar de voorwaarden!

tante toos

Re: Terra Vitalis

Ongelezen bericht door tante toos »

Merkwaardig dat niemand reageert op deze oproep.

Gast

Re: Terra Vitalis

Ongelezen bericht door Gast »

Misschien trapt gewoon niemand er in?
Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid.

Gast

Re: Terra Vitalis

Ongelezen bericht door Gast »

Laten we het hopen, want dit klinkt weer als boerenbedrog.

dickull

Re: Terra Vitalis

Ongelezen bericht door dickull »

Volgens mij is Terra Vitalis de Legio lease van de toekomst.
Ik heb vorig jaar ook een telefontje van Terra gekregen.
Zij stuurde my een hele mooie folder op.
Op de folder is niets aan te merken.
Mooie winstverwachtingen maar beste mensen als het geld u lief is Doe het niet.
Terra Vitalis heeft een contract met RTL 5 gesloten.
Overdag zijn daar de beursberichten Terra betaalde voor 1 jaar reclame 1 miljoen Euro.
Mensen dit moet allemaal terugverdient worden. Dat lukt natuurlijk nooit.

Gast

Re: Terra Vitalis

Ongelezen bericht door Gast »

Mensen a.u.b. terra vitalis, Legio Lease, spaarselect, Aegon, allemaal crimineel allemaal fout, afblijven van deze viezigheid.

Gast

Re: Terra Vitalis

Ongelezen bericht door Gast »

Mensen a.u.b. terra vitalis, Legio Lease, spaarselect, Aegon, Dexia allemaal crimineel allemaal fout, afblijven van deze viezigheid.

Gesloten