Blijk abonnement te hebben bij blendseeds

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Polletjepol
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 mar 2023 22:05

Blijk abonnement te hebben bij blendseeds

Ongelezen bericht door Polletjepol »

Ik ben gedupeerd door blendseeds. Een bedrijf wat flesjes CBD olie verkocht op de huishoudbeurs voor vijf euro. (In mijn geval, ik lees in de recensies dat iedereen een flesje heeft gekocht voor 1 euro!)
Ik vond het al vreemd dat ik een formulier moest invullen, maar ze zeiden dat het “in het belang was van het onderzoek, om het product te verbeteren” , dus ter goede wil heb ik het formulier ingevuld.
Nu hebben ze gewoon mijn handtekening gebruikt voor een abonnement /contract waar ik nu een jaar aan vast zit!
Ik kreeg gisteren ineens een (tweede) flesje olie thuisgestuurd en een rekening van €22,95 ( maandelijks)
En ik vond het ook al vreemd dat ik hun mail moest laten zien als bewijs dat ik ingeschreven stond, voordat ik het flesje meekreeg. (Op de huishoudbeurs)
Wat is er nu aan de hand? In die mail stond dat ik binnen twee weken moest reageren om af te zien van het abonnement, maar omdat je de mail op de huishoudbeurs al opent zijn er heel veel mensen (waaronder ik) die de mail later niet meer bekijken.
Ook moest ik verplicht het bedrag van vijf euro betalen met de pin. Nu weet ik wel waarom: wat nu hebben ze mijn rekeningnummer en schrijven ze automatisch elke maand een bedrag af.
Ik heb dat bedrijf gebeld, en ze zeiden dat ik er niet onderuit kon komen en ik heb ze toen even de waarheid verteld wat voor onbetrouwbaar bedrijf hun zijn en ik heb al op diverse sites een hele slechte recensie geschreven maar wat blijkt? Heel Nederland is opgelicht op de huishoudbeurs en iedereen schrijft nu slechte recensies!
Ik kon niet van het abonnement af per direct, maar pas twee weken voor 24 februari mag ik een mail sturen!
De recensies omtrent dit bedrijf zijn te lezen op trust pilot
Zijn er meerdere mensen met deze ervaring?

Morgan le Fay
Berichten: 490
Lid geworden op: 26 feb 2023 16:42

Re: Blijk abonnement te hebben bij blendseeds

Ongelezen bericht door Morgan le Fay »

U bent er blijkbaar met open ogen in gelopen
Heel Nederland opgelicht op de Huishoudbeurs??
Ik ben mij van geen kwaad bewust in ieder geval.

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Blijk abonnement te hebben bij blendseeds

Ongelezen bericht door Lady1234 »

De grapjassen verzinnen elke keer wat nieuws.

Lowieze
Berichten: 6497
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Blijk abonnement te hebben bij blendseeds

Ongelezen bericht door Lowieze »

“ In die mail stond dat ik binnen twee weken moest reageren om af te zien van het abonnement, maar omdat je de mail op de huishoudbeurs al opent zijn er heel veel mensen (waaronder ik) die de mail later niet meer bekijken.”

Er staat in de mail toch duidelijk een bevestiging dat u een abonnement heeft afgesloten?

16again
Berichten: 16016
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Blijk abonnement te hebben bij blendseeds

Ongelezen bericht door 16again »

Lowieze schreef:
23 mar 2023 09:41
Er staat in de mail toch duidelijk een bevestiging dat u een abonnement heeft afgesloten?
Ongetwijfeld. Maar zoals ik lees wel onder valse voorwendsels.

NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Blijk abonnement te hebben bij blendseeds

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

U koopt een flesje met weet ik wat, moet voor het gebruik een formulier invullen ter verbetering van het product, u ontvangt een mail dat er een overeenkomst is en u let nergens op.
Weet u zeker dat het formulier niet gewoon een overeenkomst was waar u uw gegevens zelf op ingevuld hebt? Als een paar duizend mensen pinnen, dan is het onbegonnen werk om rekeningnummers, als die al zichtbaar zijn, te koppelen aan een naam.
Bent u niet iets te euforisch geweest bij het zien van een zogenaamde goede actie?

alfatrion
Berichten: 21876
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Blijk abonnement te hebben bij blendseeds

Ongelezen bericht door alfatrion »

Best kans dat hier niet helder is gecommuniceerd over de prijs en de duur, en de overeenkomst op die grond te vernietigen is. Daarnaast lijkt het herroepingsrecht mij van toepassing, doe daar ook een beroep op voor het geval dat het voorgaande niet opgaat.

Methusalah
Berichten: 1134
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Blijk abonnement te hebben bij blendseeds

Ongelezen bericht door Methusalah »

Mijn gok is dat je het formulier simpelweg niet goed hebt gelezen.

Success met betalen.

Seinhuis
Berichten: 2359
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Blijk abonnement te hebben bij blendseeds

Ongelezen bericht door Seinhuis »

U kunt hooguit een rechtzaak aanspannen omdat u bent misleidt.

Maar ik denk dat de rechter gaat zeggen dat u beter moet lezen en dus moet betalen.

rvjapio
Berichten: 994
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: Blijk abonnement te hebben bij blendseeds

Ongelezen bericht door rvjapio »

Nee, gelukkig heb ik niet uw ervaring. Maar als ik iets vreemd vind dan doe ik het niet. U doet niet anders dan dingen vreemd vinden en doet het dan toch ...

Polletjepol
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 mar 2023 22:05

Re: Blijk abonnement te hebben bij blendseeds

Ongelezen bericht door Polletjepol »

Het formulier wat ik heb ingevuld op de beurs heb ik absoluut gelezen, en dat was niet het formulier wat nu ineens een contract blijkt te zijn.
En ik heb zeker mijn rekeningnummer niet ingevuld maar volgens mijn bank hebben ze deze kunnen achterhalen omdat iedereen verplicht was om met de pin te betalen. Maar goed, dit is een leer voor de volgende keer, in ieder geval niks meer invullen!

rwolters
Berichten: 1446
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Blijk abonnement te hebben bij blendseeds

Ongelezen bericht door rwolters »

Lady1234 schreef:
23 mar 2023 09:23
De grapjassen verzinnen elke keer wat nieuws.
Dit soort dingen is echt al heel erg oud. En nog steeds trappen er mensen in....

BL2
Berichten: 4774
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Blijk abonnement te hebben bij blendseeds

Ongelezen bericht door BL2 »

Seinhuis schreef:
23 mar 2023 14:32
U kunt hooguit een rechtzaak aanspannen omdat u bent misleidt.

Maar ik denk dat de rechter gaat zeggen dat u beter moet lezen en dus moet betalen.
Zou het Juridisch Loket nog iets kunnen betekenen ?

16again
Berichten: 16016
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Blijk abonnement te hebben bij blendseeds

Ongelezen bericht door 16again »

Polletjepol schreef:
23 mar 2023 16:41
Het formulier wat ik heb ingevuld op de beurs heb ik absoluut gelezen, en dat was niet het formulier wat nu ineens een contract blijkt te zijn.
...en op de mail heb je niet gereageerd. Je hebt dus simpelweg geen contract. Althans, dat zou mijn standpunt zijn.

Anouk Luttikhuisen
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 mar 2023 14:58

Re: Blijk abonnement te hebben bij blendseeds

Ongelezen bericht door Anouk Luttikhuisen »

Ik ben helaas op dezelfde manier er in getrapt...

Mientje07
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 mar 2023 08:21

Re: Blijk abonnement te hebben bij blendseeds

Ongelezen bericht door Mientje07 »

Ik ben er ook ingetrapt en heb ook al een hele discussie met ze gehad. Is hier nog wat aan te doen?

alfatrion
Berichten: 21876
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Blijk abonnement te hebben bij blendseeds

Ongelezen bericht door alfatrion »

Niet betalen. Betwist het bestaan van de overeenkomst en vraag om onderbouwing daarvan.

Lowieze
Berichten: 6497
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Blijk abonnement te hebben bij blendseeds

Ongelezen bericht door Lowieze »

Ze hebben blijkbaar goede zaken gedaan op de Huishoudbeurs
https://nl.trustpilot.com/review/www.blendseeds.nl

blendseeds
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 mar 2023 12:20

Re: Blijk abonnement te hebben bij blendseeds

Ongelezen bericht door blendseeds »

Wil met een groep de juridische strijd aan gaan heb een mail adres aangemaakt
gedupeerdeblendseeds.gmail.com
. naast de s moet een ander teken maar anders kan het niet verstuurd worden
Merk dat we allemaal hetzelfde verhaal hebben

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Blijk abonnement te hebben bij blendseeds

Ongelezen bericht door Moneyman »

blendseeds schreef:
30 mar 2023 12:23
Wil met een groep de juridische strijd aan gaan heb een mail adres aangemaakt
Je denkt veel te moeilijk, je hebt helemaal geen groep nodig. Wat wil je gaan doen dan? Jij hoeft hen niet te dagvaarden... Gewoon éénmalig aangeven dat je de overeenkomst betwist, en dan achterover leunen.

Plaats reactie