LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Blokker.nl duurder dan in de winkel

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
geelstreepje
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 feb 2018 15:21

Blokker.nl duurder dan in de winkel

Ongelezen bericht door geelstreepje »

Hallo.
We hebben via Blokker.nl 2 bordensets besteld, 59.95 € per doos dus x 2 is dus 119.90 €.
Netjes de volgende dag geleverd prima geregeld.

Nu komen wij in een Blokker winkel bij ons in de buurt en wat zien we daar,,,,,
De zelfde borden set voor 41.95 €. Das vreemd wij betalen online 59.95 er doos.
Een verschil van 35 €
Wij de andere dag met onze dozen naar de Blokker Lohman Breskens winkel om te vragen hoe dat zit en of we dan het verschil konden terug krijgen.

De winkel medewerkster is het gaan vragen aan haar baas en kwam terug met de mededeling hieraan niet te beginnen, want als ze de doos scannen staat deze ook in het kassa systeem voor 59.95 €. En dat de prijs wijziging niet op tijd binnen was. En dat ze nog geen tijd hadden om het te veranderen.

Maar op de doos en op de sticker voor het vak staat duidelijk 41.95 €.
Dan zijn ze toch wettelijk verplicht om dit mee te geven voor de prijs die daar op staat en de prijs op de doos?

Wat kunnen we nu het beste doen?
Laatst gewijzigd door geelstreepje op 11 feb 2018 17:06, 2 keer totaal gewijzigd.

Appie83
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 jun 2014 15:26

Re: Blokker.nl duurder dan in de winkel

Ongelezen bericht door Appie83 »

De bordenset stond op blokker.nl voor 59,95 per doos. U hebt dit aanbod aanvaard en dus is er een geldige koopovereenkomst.
U gaat naar de stenen winkel en als het prijskaartje 41,95 is mag je van deze prijs uitgaan. Wil Blokker deze borden voor deze prijs niet meegeven dan kan je de 41,95 bij de kassa neerleggen en naar buiten lopen. U hebt dan ook een koopovereenkomst gesloten. Mogelijk gevolg: U wordt aangehouden en de politie wordt gebeld. Stuur de borden die u bij Blokker.nl hebt gekocht terug binnen 14 dagen.

In de praktijk: Geef aan dat u de borden mag meenemen voor 41,95 per doos. Wil de verkoper dit niet, zie van de koop af.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Blokker.nl duurder dan in de winkel

Ongelezen bericht door crazyme »

geelstreepje schreef:Hallo.
Maar op de doos en op de sticker voor het vak staat duidelijk 41.95 €.
Dan zijn ze toch wettelijk verplicht om dit mee te geven voor de prijs die daar op staat en de prijs op de doos?
U kunt nieuwe sets kopen voor 41,95 en de andere sets herroepen en terugsturen (mits dat nog kan)

Aan de naam te zien lijkt het een franchisenemer. Hij probeert overtollige voorraad te lozen door zijn voorraad af te prijzen. Nu heeft u bij Blokker nederland sets gekocht en vraagt u aan de franchisenemer het geld terug. Logisch dat ze dat niet doen. Dan kunnen ze iedereen welke een set gekocht heeft voor de normale prijs wel geld gaan teruggeven.

taxikemperman
Berichten: 632
Lid geworden op: 08 jun 2005 16:51

Re: Blokker.nl duurder dan in de winkel

Ongelezen bericht door taxikemperman »

Rekenen is ook moeilijk:
€ 59,95-€ 41,95 = € 18,00 en geen € 35,00
Dit is dus het officiële verschil
(En omdat u twee sets kocht € 36,00)

BMF
Berichten: 27
Lid geworden op: 19 jan 2015 15:55

Re: Blokker.nl duurder dan in de winkel

Ongelezen bericht door BMF »

De bestelling mag je binnen 14 dagen terug brengen naar een Blokkerzaak of terug sturen.
Je krijgt je geld dan terug en kunt de goedkopere sets in de winkel kopen.
Wat een commentaar i.p.v. zinnige reacties.
Retourneren van je online aankoop:
Online gekochte producten, die ontvangen zijn via Post NL, kunnen gratis geretourneerd worden via een PostNL Servicepunt. Je mag het artikel net zo bekijken of uittesten als dat mogelijk is bij een winkelaankoop. Voorbeeld: bij een stofzuiger mag je kijken hoe lang het snoer is, echter je mag er niet mee stofzuigen. Ziet het artikel er niet zo uit als je had verwacht stuur het artikel dan aan ons retour. Je hebt hierbij een bedenktermijn van 30 dagen om van de koop af te zien. Wanneer je een online gekocht artikel wilt retourneren, raden we je aan om het artikel samen met het retourformulier terug te sturen. Het retourformulier wordt standaard meegeleverd met je bestelling. Op deze wijze kunnen we je retour snel verwerken. Je kunt eventueel ook gebruik maken van het modelformulier voor herroeping. Na aanmelding van je retour heb je vervolgens nog 14 dagen om het artikel terug te sturen of terug te brengen naar de winkel.

Retourneren van je pakket, kan met daarbij ingesloten het retourformulier via het volgende (gratis) retouradres:
Blokker
Antwoordnummer 10265
2800 VB Gouda

Je ontvangt het aankoopbedrag inclusief de oorspronkelijke verzendkosten, bij het retourneren van de volledige bestelling. Aankoopbedragen gedaan met een cadeaukaart worden teruggeboekt op je bankrekening. Het aankoopbedrag wordt zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding retour betaald. Per e-mail ontvang je hiervan een bevestiging.

Retourneren van je online aankoop bij één van onze verkooppartners
U heeft de mogelijkheid om binnen 30 dagen na levering de goederen gratis te retourneren (met uitzondering van speciale leveringen). Het product dient ongebruikt, ongewassen, onbeschadigd, compleet en in de originele verpakking terug gestuurd te worden.
Kijk op de pagina van de verkooppartner onder het kopje retourneren van product hoe je je bestelling kan retourneren.

Retour onder een aankoopbedrag van € 129,95
Het is ook mogelijk om de online gekochte artikelen te retourneren via een Blokker winkel. De artikelen kunnen met factuur worden geretourneerd in een Blokker winkel (met uitzondering van artikelen die besteld zijn met AfterPay en PayPal). Je krijgt het aankoopbedrag dan direct contant terug inclusief de oorspronkelijke verzendkosten. U kunt het artikel ook binnen 30 dagen naar Blokker retour verzenden via een Post NL Servicepunt bij u in de buurt. Daarnaast verzoeken wij u het meegezonden Retour & Omruilformulier volledig in te vullen en bij het retourneren artikel toe te voegen voor een snelle afhandeling. U ontvangt per e-mail bericht wanneer het bedrag op uw rekening wordt bijgeschreven.

Retour boven aankoopbedrag van € 129,95
Wanneer u een via de webshop van Blokker aangekocht artikel wilt retourneren waarbij het aankoopbedrag boven de 129,95 euro ligt, verzoeken wij u dit artikel binnen 30 dagen retour te verzenden via een Post NL Servicepunt bij u in de buurt. Daarnaast verzoeken wij u het meegezonden Retour & Omruilformulier volledig in te vullen en bij het retourneren artikel toe te voegen voor een snelle afhandeling. U ontvangt per e-mail bericht wanneer het bedrag op uw rekening wordt bijgeschreven. Je kunt er vanuit gaan dat jij binnen 14 dagen je geld retour hebt. Geen retour & Omruilformulier ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice Link klantenservice. We sturen je graag een retourformulier via e-mail.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Blokker.nl duurder dan in de winkel

Ongelezen bericht door renewouters »

BMF schreef:De bestelling mag je binnen 14 dagen terug brengen naar een Blokkerzaak of terug sturen.
Je krijgt je geld dan terug en kunt de goedkopere sets in de winkel kopen.
En dan ga je ze in de winkel halen en is de goedkopere partij uitverkocht :-)

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Blokker.nl duurder dan in de winkel

Ongelezen bericht door Brahms »

D1RK schreef: Dat U thuis deze eraf haalde, met haar föhn lukt dat prima...
en dan deze 3e set voor volle prijs retour sturen....
Aanzetten tot fraude is op het forum verboden !

stofzuigertje

Re: Blokker.nl duurder dan in de winkel

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Fraude door winkel medewerkers die zeggen dat kassa voor het stickertje gaat is ook verboden!

En omruilen van reeds uitgepakte en weg gegooide doos is lastig dus met bon en doos, waar dan wel die sticker af moest....
Ik weet dat personeel ook zo de verlopen aanbieding stickers vaak moet weghalen.
Herkenbaar aan een kleverige lijm resten plek als je die koopt,


Ik zie dat diverse reacties weg zijn!

jasppim
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 mei 2013 19:13

Re: Blokker.nl duurder dan in de winkel

Ongelezen bericht door jasppim »

Ik heb op Blokker.nl via de verkooppartner Brandsupply24 een set tafeltjes gekocht voor €88,29 op 28-9-2019
Tafeltjes ontvangen op 29-9-2019 en retour gestuurd op 30-9-2019.
Brandsupply24 zou zorgen voor een nette bezorging. Nou het bezorgen was prima maar na de tafeltjes retour gestuurd te hebben heb ik nog steeds geen geld terug ontvangen. Inmiddels was het 16-9-2019 Na een telefoontje was het antwoord van de telefoniste dat ik over een week maar teug moest bellen want ze kon niets voor mij doen. Toen heb ik contact opgenomen met de klantenservice van Blokker en die vertelde dat het zo niet de bedoeling was. Mevrouw heeft gelijk gereageerd bij Brandsupply24 en heeft mij de mail gestuurd als bewijs. Daarop reageerde Brandsupply24 16-9-2019 met een mailtje: Hierbij bevestigen wij dat de retourzending in goede orde is ontvangen en wordt verwerkt. Snel na 17 dagen. Dus mijn advies is om niet bij Blokker via een verkooppartner iets te bestellen. Ze zijn nog stukken duurder ook. Dit was mijn ervaring met online bestellen, nooit meer!!!

Vriendelijke groetjes,
Marianne

Lady1234
Berichten: 27113
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Blokker.nl duurder dan in de winkel

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dus u weet nu al dat wat u in de toekomst gaat kopen u niet bevalt?

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Blokker.nl duurder dan in de winkel

Ongelezen bericht door kuklos »

jasppim schreef:
18 sep 2019 17:32
Ik heb op Blokker.nl via de verkooppartner Brandsupply24 een set tafeltjes gekocht voor €88,29 op 28-9-2019
Tafeltjes ontvangen op 29-9-2019 en retour gestuurd op 30-9-2019.
Brandsupply24 zou zorgen voor een nette bezorging. Nou het bezorgen was prima maar na de tafeltjes retour gestuurd te hebben heb ik nog steeds geen geld terug ontvangen. Inmiddels was het 16-9-2019 Na een telefoontje was het antwoord van de telefoniste dat ik over een week maar teug moest bellen want ze kon niets voor mij doen. Toen heb ik contact opgenomen met de klantenservice van Blokker en die vertelde dat het zo niet de bedoeling was. Mevrouw heeft gelijk gereageerd bij Brandsupply24 en heeft mij de mail gestuurd als bewijs. Daarop reageerde Brandsupply24 16-9-2019 met een mailtje: Hierbij bevestigen wij dat de retourzending in goede orde is ontvangen en wordt verwerkt. Snel na 17 dagen. Dus mijn advies is om niet bij Blokker via een verkooppartner iets te bestellen. Ze zijn nog stukken duurder ook. Dit was mijn ervaring met online bestellen, nooit meer!!!

Vriendelijke groetjes,
Marianne
Waarom kaap jij het topic van iemand anders met een niet gerelateerde vraag?

witte angora
Berichten: 30775
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Blokker.nl duurder dan in de winkel

Ongelezen bericht door witte angora »

Inderdaad, en het gaat nog om drie data ook. Zal wel augustus moeten zijn.

Wat zeggen de algemene voorwaarden? Terugsturen op 30 augustus is ontvangen op 2 september, omdat 31 augustus en 1 september in het weekend vielen.

Dus 16 september, dat is dus de datum van het contact met de telefoontjes, ligt 14 dagen na de vroegst mogelijke datum van ontvangst.

Vandaag is het de 18e. Brandsupply heeft volgens mij wettelijk nog een week of 2 de tijd om het geld terug te betalen.

Ik zou inderdaad ook niet online bestellen als ik van tevoren vermoed dat ik de spullen wel eens terug kan sturen. Immers, je kun zomaar een aantal weken je geld kwijt zijn. Vanmiddag terugsturen en uiterlijk morgenochtend het geld op de rekening, dat is nu eenmaal fictie.

jasppim
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 mei 2013 19:13

Re: Blokker.nl duurder dan in de winkel

Ongelezen bericht door jasppim »

Moet inderdaad Augustus zijn.
Besteld op 28-8-2019 Bezorgd 29-8-2019 Retour 30-8-2019
Binnen 14 dagen geld retour. Dus niet zo raar reageren. Blokker was het er zelf niet mee eens.
En daarbij zijn we niet allemaal zo bijdehand.
Het is gewoon een waarschuwing voor andere mensen.

Lady1234
Berichten: 27113
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Blokker.nl duurder dan in de winkel

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Een beetje geduld kan geen kwaad.

U hoeft echt niet te waarschuwen.

witte angora
Berichten: 30775
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Blokker.nl duurder dan in de winkel

Ongelezen bericht door witte angora »

jasppim schreef:
18 sep 2019 22:55
Moet inderdaad Augustus zijn.
Besteld op 28-8-2019 Bezorgd 29-8-2019 Retour 30-8-2019
Binnen 14 dagen geld retour. Dus niet zo raar reageren. Blokker was het er zelf niet mee eens.
En daarbij zijn we niet allemaal zo bijdehand.
Het is gewoon een waarschuwing voor andere mensen.
Pardon? :evil:

Gesloten