LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bo^rent toch niet de goedkoopste

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Rinus M
Berichten: 45
Lid geworden op: 16 mar 2010 16:30

Bo^rent toch niet de goedkoopste

Ongelezen bericht door Rinus M »

Het is niet dat ik met ruzie (8 jaar) geleden bij Bo^rent ben vertrokken, dus is dit topic geen vergelding.

Ik heb een ladder 3 x 16 treden gehuurd bij Bo^rent, deze heb ik 6 weken gebruikt en heb hem vandaag weer terug gebracht.
Kreeg een rekening onder mijn neus van € 478,31 incl. btw en verzekering. Ik heb vanmiddag eens gekeken bij een collega verhuurbedrijf (123 verhuur) wat mij daar een 3 x 16 treden ladder kost aan huur, daar betaal ik € 340,58 voor 6 weken dit is incl. btw en verzekering.
Ik ben weer terug gegaan naar het filiaal van Bo^rent om duidelijkheid. En kreeg daar te horen dat ze er niets aan konden doen.

In de tijd dat ik er werkte was de stelregel ergens anders goedkoper dan bij Bo^rent, het verschil terug betalen. ze adverteren er wel mee maar komen het niet na.

Nu kan er als reactie geschreven worden, dit kon je weten want je krijgt een huurovereenkomst. Dit klopt............. maar als je zo adverteert en je komt het niet na is het bij mij snel over.

Groet,
Rinus

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Bo^rent toch niet de goedkoopste

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

In de tijd dat ik er werkte was de stelregel ergens anders goedkoper dan bij Bo^rent, het verschil terug betalen. ze adverteren er wel mee maar komen het niet na.
Waar staat dat ergens ?

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: Bo^rent toch niet de goedkoopste

Ongelezen bericht door antonh »

Voor die prijs kun je ook een goede ladder kopen.

:( :( Het is niet dat ik met ruzie (8 jaar) geleden bij Bo^rent ben vertrokken, dus is dit topic geen vergelding. :x :x

Dit is wel 8 jaar gelden en doet niet terzake dus ook niet aanhalen he.


:? :? In de tijd dat ik er werkte was de stelregel ergens anders goedkoper dan bij Bo^rent, het verschil terug betalen. ze adverteren er wel mee maar komen het niet na. :lol: :lol:

Dit was 8 jaar geleden he.


:idea: Nu kan er als reactie geschreven worden, dit kon je weten want je krijgt een huurovereenkomst. Dit klopt............. maar als je zo adverteert en je komt het niet na is het bij mij snel over. :wink: :wink:


Beter de voorwaarden lezen.
Dit is een eigen schuld dikke bult.

:lol: :? :(

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Bo^rent toch niet de goedkoopste

Ongelezen bericht door dhc »

En dan laten we de volgende keer ook die puberale smilies achterwege....

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: Bo^rent toch niet de goedkoopste

Ongelezen bericht door BBCS »

Rinus M schreef:In de tijd dat ik er werkte was de stelregel ergens anders goedkoper dan bij Bo^rent, het verschil terug betalen. ze adverteren er wel mee maar komen het niet na.
Op de website kom ik het niet tegen.

Ik vind dergelijke reclame nergens op slaan.

Gesloten