LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Boodschappenkar/tas onbeheerd achterlaten ...

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
weetnietveel
Berichten: 1009
Lid geworden op: 25 dec 2012 12:51

Re: Boodschappenkar/tas onbeheerd achterlaten ...

Ongelezen bericht door weetnietveel »

Dankjewel tenormin.
Dhc in sommige steden is het niet verstandig je hond buiten de winkel te laten, omdat je het risico loopt dat hij gestolen wordt door iemand die voor zijn verslaving geld nodig heeft.
Als we jou moeten geloven dan zou de winkelier hier ook zorgplicht hebben en aansprakelijk zijn bij diefstal?

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Boodschappenkar/tas onbeheerd achterlaten ...

Ongelezen bericht door tenormin »

weetnietveel schreef:Dankjewel tenormin.
Dhc in sommige steden is het niet verstandig je hond buiten de winkel te laten, omdat je het risico loopt dat hij gestolen wordt door iemand die voor zijn verslaving geld nodig heeft.
Als we jou moeten geloven dan zou de winkelier hier ook zorgplicht hebben en aansprakelijk zijn bij diefstal?
Je hebt me echt verkeerd begrepen: ik maak alleen de kachel maar aan met de buggy (als je de uitdrukking niet kent) een geintje. Dus s.v.p. niet: dank je wel, tenormin. Wat dit dan met dhc te maken heeft snap ik ook al niet. Die heeft, zoals hij schrijft, 20 jaar ervaring, dus die zal best weten waar hij over schrijft.

Panthera tigris altaica
Berichten: 79
Lid geworden op: 19 jan 2009 19:01

Re: Boodschappenkar/tas onbeheerd achterlaten ...

Ongelezen bericht door Panthera tigris altaica »

Ik word foutief gequoted en het topic is helemaal uit z'n verband getrokken. Dus laat maar ....
Ik ga me hier niet nogmaals verdedigen en alles recht zetten.

En ja ... ik kan ook verhuizen naar Limburg, want daar hebben de winkeliers niet van dit soort fratsen ... probleem opgelost!

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Boodschappenkar/tas onbeheerd achterlaten ...

Ongelezen bericht door ciske »

... ik kan ook verhuizen naar Limburg, want daar hebben de winkeliers niet van dit soort fratsen ... probleem opgelost
Succes in Limboland, ook daar pikken ze dat gezeik van jou niet :lol:

witte angora
Berichten: 30753
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Boodschappenkar/tas onbeheerd achterlaten ...

Ongelezen bericht door witte angora »

Panthera tigris altaica schreef:
En ja ... ik kan ook verhuizen naar Limburg, want daar hebben de winkeliers niet van dit soort fratsen ... probleem opgelost!
Nog niet...

stofzuigertje

Re: Boodschappenkar/tas onbeheerd achterlaten ...

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Enkele winkels bieden kluisjes aan voor elders gekochte boodschappen, hier in Nederland zeldzaam maar vooral in Rusland heel gebruikelijk.
Als ze moeilijk doen, vraag er dan om....

Wel zullen ze met deze strenge regels klanten verliezen die niet met de auto zijn en fietsen want ik weet dat er regelmatig fietstas controle door daklozen is bij de super waar mensen net naar binnen gingen om meer te halen.

Daarom, voor elke winkel apart fietsen of de auto?
Vraag om die kluizen die vrijwel overal gratis zijn.

Harrie Kierie
Berichten: 614
Lid geworden op: 29 jul 2013 22:04

Re: Boodschappenkar/tas onbeheerd achterlaten ...

Ongelezen bericht door Harrie Kierie »

weetnietveel schreef:Dankjewel tenormin.
Dhc in sommige steden is het niet verstandig je hond buiten de winkel te laten, omdat je het risico loopt dat hij gestolen wordt door iemand die voor zijn verslaving geld nodig heeft.
Als we jou moeten geloven dan zou de winkelier hier ook zorgplicht hebben en aansprakelijk zijn bij diefstal?
Nee dus. Volgens dhc en ciske heb jij nu te lang in de zon gezeten.
stofzuigertje schreef:Enkele winkels bieden kluisjes aan voor elders gekochte boodschappen, hier in Nederland zeldzaam maar vooral in Rusland heel gebruikelijk.
Als ze moeilijk doen, vraag er dan om....
Probleem opgelost dus. Boodschappen doen in Rusland.

witte angora
Berichten: 30753
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Boodschappenkar/tas onbeheerd achterlaten ...

Ongelezen bericht door witte angora »

Harrie Kierie schreef:
weetnietveel schreef:Dankjewel tenormin.
Dhc in sommige steden is het niet verstandig je hond buiten de winkel te laten, omdat je het risico loopt dat hij gestolen wordt door iemand die voor zijn verslaving geld nodig heeft.
Als we jou moeten geloven dan zou de winkelier hier ook zorgplicht hebben en aansprakelijk zijn bij diefstal?
Nee dus. Volgens dhc en ciske heb jij nu te lang in de zon gezeten.
Niks te lang in de zon gezeten. Gewoon een poging om de keuze voor zijn/haar nick te rechtvaardigen.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Boodschappenkar/tas onbeheerd achterlaten ...

Ongelezen bericht door dhc »

weetnietveel schreef:
dhc schreef:Nee....ik weet er niks van...20 jaar in de branche heeft me niets geleerd...
Blijf jij maar lekker eigenwijs. Is overigens ook in de andere bijdragen van jou een heel vervelende eigenschap...
Het altijd beter weten, niets van een ander aannemen en maar blijven doordrammen dat jij en alleen jij gelijk hebt.
Dat je 20 jaar in de branche hebt gewerkt maakt op mij geen indruk als je beweert dat een winkelier mij kan verplichten mijn tas buiten te laten. Hij kan mij enkel verplichten mijn tas niet mee in zijn winkel te nemen.
Lijkt me hetzelfde....slak, zout...ingewikkeld doen om je verhaal interessant te maken?

weetnietveel
Berichten: 1009
Lid geworden op: 25 dec 2012 12:51

Re: Boodschappenkar/tas onbeheerd achterlaten ...

Ongelezen bericht door weetnietveel »

dhc schreef:
weetnietveel schreef:
dhc schreef:Nee....ik weet er niks van...20 jaar in de branche heeft me niets geleerd...
Blijf jij maar lekker eigenwijs. Is overigens ook in de andere bijdragen van jou een heel vervelende eigenschap...
Het altijd beter weten, niets van een ander aannemen en maar blijven doordrammen dat jij en alleen jij gelijk hebt.
Dat je 20 jaar in de branche hebt gewerkt maakt op mij geen indruk als je beweert dat een winkelier mij kan verplichten mijn tas buiten te laten. Hij kan mij enkel verplichten mijn tas niet mee in zijn winkel te nemen.
Lijkt me hetzelfde....slak, zout...ingewikkeld doen om je verhaal interessant te maken?
Dhc McDonald heeft mij verplicht een groot menu te nemen toen ik coca-cola glazen wilde. Ik moest alles opeten en drinken. Kan ik ze nu aansprakelijk stellen want ik heb hierdoor overgegeven, het hele menu ligt in mijn auto (vergeten het raampje open te maken). En niet zeuren want ik moest van hen dat menu nemen! Ik had geen andere keus!

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Boodschappenkar/tas onbeheerd achterlaten ...

Ongelezen bericht door dhc »

Ik zou professionele hulp zoeken...zoveel problemen, dat trekt geen mens....

Gesloten