LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Boos

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
jweers
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 okt 2009 11:52

Boos

Ongelezen bericht door jweers »

Nog een "vriend" van Heerlijk Thuis.
Ruim 30 jaar geleden leesmap in huis gehaald. Nooit problemen. Soepele behandeling. Bezorger wekelijks aan de deur, contante betaling en geen bezwaar wanneer ik een paar weken geen map wilde in verband met vakantie. Op de auto van de bezorger stond "leesnet"
Problemen begonnen in mei 2009 toen ik terug kwam van vakantie. Kennelijk had Heerlijk Thuis eind 2008 de zaak overgenomen. Geen berichtje aan de klanten laat staan dat er over voorwaarden is gesproken. Bezorgingstijden en manier van betaling stonden mij niet aan. Eerst telefonisch en daarna schriftelijk opgezegd.
Heerlijk Thuis stuurde een medewerker naar mij toe met de vraag of ik het nog een tijdje wilde proberen met nieuwe afspraken. Na 1 week werden deze afspraken al niet meer nagekomen waarna ik nogmaals heb opgezegd.
Daarna ontving ik van Heerlijk Thuis slechts steeds hogere rekeningen. Op mijn vraag waarop deze waren gebaseerd werd alleen verwezen naar de voorwaarden. Ik heb vanaf het begin van mijn leesmapklandizie nooit iets van voorwaarden gehoord, laat staan dat ik ze voor getekend zou hebben.
Inmiddels is AED incasso ingeschakeld en wordt er mee gedreigd een dagvaardingsprocedure te starten als ik niet binnen 2 dagen betaal.
Ben niet van plan te betalen. Wil wel eens zien wat de rechter er van vindt.
Als ik internet afloop zijn er nogal wat problemen met Heerlijk Thuis
Zijn er "lotgenoten" die er wat voor voelen de krachten te bundelen?

winemate
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 okt 2005 17:53

Re: Boos

Ongelezen bericht door winemate »

Gelukkig geen lotgenoot. In de meeste gevallen is dit dreigen pure bluf. Een procedure kost ze toch een behoorlijk bedrag. Vraag die incassotent maar eens naar de getekende overeenkomst "ter voorbereiding van het proces". Dan is het gauw afgelopen. Succes!

Gesloten