LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Catawiki en het gijzelen van geld

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Jos1963
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 nov 2018 22:10

Catawiki en het gijzelen van geld

Ongelezen bericht door Jos1963 »

Op 3 juni heb ik een kavel "gewonnen" en per direct aan mijn betalingsverplichting voldaan.
Verkoper zou volgens de voorwaarden binnen 3 dagen het kavel moeten versturen.
Dat gebeurde niet.
Een maand later komt er bericht dat het kavel verzonden zou zijn vanuit Italië en te volgen is met Track & Trace.
Daaruit blijkt dat vanaf 14 juli er niks meer met de verzending gebeurt.
Op mijn mail reageert Catawiki meer dan traag, er verstrijkt haast een maand voordat er eens een reactie komt.
De reacties zijn dan ook nog eens blaartrekkend vermoeiend en helpen me hooguit aan vlekken in m'n nek.
Inmiddels is het 3 augustus en het kavel is nog niet ontvangen.
Ik heb Catawiki laten weten dat ik, na 2 maanden, mijn betaling terug wil hebben.
Catawiki laat weten dat het kavel altijd nog door mij ontvangen kan worden en ze daarom niet restitueren.

Je leert een bedrijf pas goed kennen als er iets fout gaat...

Afschuwelijk!!

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Catawiki en het gijzelen van geld

Ongelezen bericht door Brahms »

Wat een trieste toestand dat Catawiki. Weet niet waar je woont maar je kan jezelf natuurlijk eens uitnodigen voor de koffie. Ze zitten in Assen, direct naast het NS station.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Catawiki en het gijzelen van geld

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Wist je op 3 juni dat het vanuit Lock down Corona Italië gestuurd zou worden?

Zelf had een Ali Expressje ook geen 6 maar ruim 10 weken werk maar ik wilde voor die prijs dit hier niet te koop zijnde gewoon hebben.
Eerst goed kijken waar je op bied en waar dat is zou wel handiger zijn.

Als een verkoper wegens gesloten loket niet binnen 3 dagen kon sturen is dat overmacht.
Wanneer wel gestuurd?

Sinds Maart 2020 is overal het een puinzooi van nieuwe die doorgaan en oude die mee mogen als er ruimte zou zijn!
Dat is niet eerlijk maar komt helaas vaker voor....
Overmacht door transport bedrijven die niet oude goederen eerst doen.. maar zo werken, daar kan verzender of Catawiki ook niets aan doen.

HarmenV
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 aug 2020 08:23

Re: Catawiki en het gijzelen van geld

Ongelezen bericht door HarmenV »

Beste Jos,

Bedankt voor uw reactie en mijn oprechte excuses voor de beschreven situatie en ervaring. Ik wil u graag helpen.
Indien u mij uw Catawiki user name deelt kan ik u via telefoon of email contacteren om zodoende een goede oplossing te vinden.

Met vriendelijke groet, Harmen

Gesloten