CM Tickets betaalt kaartjes via resell Dutch GP niet terug

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
gbevers
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 sep 2021 19:28

CM Tickets betaalt kaartjes via resell Dutch GP niet terug

Ongelezen bericht door gbevers »

Via het officiële kanaal de kaartjes voor de Dutch GP een maand geleden verkocht. Het bedrag zou binnen tien werkdagen worden betaald. Tot op heden geen bedrag ontvangen. Na diverse vragen enkel een reactie dat ik maar moet wachten. [email protected] reageert al helemaal niet. Zure nasmaak na zo’n evenement. Ik ben benieuwd of meer mensen dit ervaren. Ik zie op internet al wel meer dezelfde klachten.

Nijogeth
Berichten: 6518
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: CM Tickets betaalt kaartjes via resell Dutch GP niet terug

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Weet je zeker dat ze verkocht zijn? Als ze niet verkocht zijn, dan werden ze op 2 september weer actief op het eigen account en had je dus zelf kunnen gaan.

gbevers
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 sep 2021 19:28

Re: CM Tickets betaalt kaartjes via resell Dutch GP niet terug

Ongelezen bericht door gbevers »

Dank, weet het zeker. Heb e-mail met bevestiging van de verkoop ontvangen.

Seinhuis
Berichten: 908
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: CM Tickets betaalt kaartjes via resell Dutch GP niet terug

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Misschien verstandig om even te wachten.

Als betaling uit blijft, neem dan binnen 2 jaar contact op met een deurwaarder. Deurwaarder kan kijken of het mogelijk is (en of het verstandig is) om het geld terug te eisen.

gbevers
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 sep 2021 19:28

Re: CM Tickets betaalt kaartjes via resell Dutch GP niet terug

Ongelezen bericht door gbevers »

Inmiddels bericht dat het eind september zal worden uitbetaald.

Meisje 8
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 okt 2021 14:03

Re: CM Tickets betaalt kaartjes via resell Dutch GP niet terug

Ongelezen bericht door Meisje 8 »

Wij ervaren hetzelfde probleem met de Dutch GP en CM.com. Na verkoop van onze 3 jaars tickets op 24 augustus op het resell platform hebben we nog steeds het bedrag niet ontvangen. Via e-mail meerdere malen om reactie gevraagd maar iedere vorm van communicatie blijft uit, zowel van de Dutch GP als CM.com. In plaats van binnen 10 werkdagen zijn we nu twee maanden verder zonder enige reactie. Uitermate teleurstellend.

Mark33
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 okt 2021 21:46

Re: CM Tickets betaalt kaartjes via resell Dutch GP niet terug

Ongelezen bericht door Mark33 »

Na meerdere malen een mail gestuurd te hebben heb ik nog steeds geen bevredigend antwoord ontvangen.

Een korte samenvatting: ik ben in 2019 ingeloot voor 4 kaarten (zilver) voor 3 jaar (2020,2021 en 2022). Ik was hier dol gelukkig mee. Binnen 5 dagen moest ik een betaling doen van € 4803,99, voor het hele pakket. Ik heb aan mijn verplichting voldaan. Toen werd in 2020, door toedoen van Covid de 1ste race uitgesteld naar 2021. Vervolgens kreeg ik te horen dat ik uitgeloot was voor de 1ste race in 2021 en dat ik, omdat ik al kaarten heb voor 2022, mijn geld voor deze editie teruggestort zou krijgen, uiterlijk eind september 2021.

Ik heb aangegeven dat ik mijn geld van mijn totale bestelling teruggestort wil krijgen omdat ik het in 1 pakket heb aangeschaft, het mij voornamelijk was te doen om de 1ste race sinds 35 jaar en ik nu al ruim 2 jaar mijn geld bij DutchGP uit heb staan waar ik nog niks voor terug heb gekregen. Daarbij kan het zomaar zijn dat ik voor de volgende editie wederom word uitgeloot.
Ik heb aan mijn verplichtingen voldaan, daarentegen is dat vanuit DutchGP kant niet het geval (om welke reden dan ook). Hierdoor wil ik de overeenkomst ongedaan maken en per direct mijn volledige inleg terug!

Het ergste is nog dat je alleen kan mailen naar een [email protected] adres waar je vervolgens een zeer ongepast standaard antwoord krijgt.

“ Beste Mark,
Bedankt voor je bericht!
Excuses voor onze late reactie. Het is op dit moment ontzettend druk op onze kanalen, waardoor we niet eerder toegekomen zijn aan jouw bericht. Hopelijk is je vraag inmiddels al beantwoord of opgelost. Mocht dit niet zo zijn horen we het graag!
Heb jij nog andere vragen? Bekijk de FAQ of ik hoop je snel weer te horen op mijn boordradio.

Met sportieve groet,

DutchGP Race Engineer”

Kan iemand mij adviseren hoe in contact te komen voor een oplossing?

Plaats reactie