LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Kletscorner - december 2013

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door tenormin »

Chocomelk schreef:Tenormin wie ging er nu uit elkaar ?
Niet Albert en wie wel weet ik niet: de telefoon ging, haha. Sorry, kan je dus niet op de hoogte brengen maar iemand heel belangrijk zal het niet geweest zijn. Anders hoor je zoiets wel op het nieuws. Ja, ook een uur geleden gehoord dat Nelson Mandela is overleden. Die man zou heilig verklaard moeten worden, maar dat is mijn bescheiden mening.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Rubben nicolai van bnn

@ sjohie
Oh dan hebben wij ik en buren toch stekere wifi...zei ook tele 2 ,vorig keer had ze storing( oftwel noet betaald,is exht zo foutje) dan krijgt ze bij ons toegang en kan ze gewoon in huis op ons netwerk...
Zelfs buren op de hoek hebben hun troep niet beveiligd DOM...en kan je zo op...

Ja nelson madella overleden,man heeft wel wat te weeg gebracht
Was ook we beetje te verwachten zo lang al aa het kwakkelen,denk dat dat wel een happening wordt,verdient hij ook wel!!,mooie leeftijd dat wel maar coor ,mensen dichtbij is het altijd te vroeg..logisch.

Wa.kan je niet via internet wat proefzakjes bestellen kan je kijken wat ze lekkee vind

Eigenlijk fabriek mailen of merk,staat het erop,dam verandert.....
Dat je nu een zak hebt die ze niet lust door jullie en nu??

Sterkte

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Goedemorgen allemaal !

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Goede morgen

Goh ,wat ben ik blij dat ik van alles mankeer,maar toch oh zo gelukkig ben,
Gelukkig tikfouten maar ach....de rest op en top,happy dat is toch heel wat waard.( gezondheid een pre maar gelukkig zijn ook! En altijd maar gaatjes zoeken,laat ik aan de tandarts over)
Zo frisse neus gehaald,nou fris en winderig kan je het noemen....werd haast de sloot ingetrokken,flinke wind hier.
Overal bomen afgebroken,..

Mandela overleden...die man heeft toch heel wat betekend voor een hoop mensen.

Uh even als mensen onder topic lezen peter langhout snappen ze waarom ik dat schrijf,de rest maar ik geen woorden vuil aan....nou ja,onnozele dingen
Vind een gezellige kerstboom uitzoeken met mijn man gezelliger :lol:

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door Chocomelk »

rozemarijntje schreef:Vind een gezellige kerstboom uitzoeken met mijn man gezelliger :lol:
Dat is inderdaad veel en veel leuker en vooral gezelliger !

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Heb WA nog niet gezien of gehoord in dit topic, zal toch niet ziekjes in bed liggen ?

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Die heeft isabel de raad opgevolgd flinke borrel op...toch niet hele fles :wink: :lol:

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door Chocomelk »

rozemarijntje schreef:Die heeft isabel de raad opgevolgd flinke borrel op...toch niet hele fles :wink: :lol:
Ohjeee ja dat zou ook nog kunnen ja. :P

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door sjohie »

rozemarijntje schreef:Goede morgen

Goh ,wat ben ik blij dat ik van alles mankeer,maar toch oh zo gelukkig ben,
Gelukkig tikfouten maar ach....de rest op en top,happy dat is toch heel wat waard.( gezondheid een pre maar gelukkig zijn ook! En altijd maar gaatjes zoeken,laat ik aan de tandarts over)
Zo frisse neus gehaald,nou fris en winderig kan je het noemen....werd haast de sloot ingetrokken,flinke wind hier.
Overal bomen afgebroken,..

Mandela overleden...die man heeft toch heel wat betekend voor een hoop mensen.

Uh even als mensen onder topic lezen peter langhout snappen ze waarom ik dat schrijf,de rest maar ik geen woorden vuil aan....nou ja,onnozele dingen
Vind een gezellige kerstboom uitzoeken met mijn man gezelliger :lol:
Heb je helemaal gelijk in, het overlijden van een groot mens als Mandela is veel erger, en een kerstboom uitzoeken veel leuker. :D

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door Radar »

Aantal berichten is verwijderd door de Moderator.

Ten overvloede:
In dit forumtopic is het toegestaan om over onderwerpen te praten/chatten die geen consumentenkwestie betreffen. Uiteraard houdt dit wel in dat dit op een beleefde manier gebeurt en dat de gedragsregels ook hier van toepassing zijn (http://www.trosradar.nl/sites/forum/gedragsregels/).

Let op: discussiëren over forumleden is niet toegestaan.

Als je klachten/opmerkingen hebt over forumleden kun je deze bij ons melden middels een PB.

Fijne dag!

TROS Radar Forummoderatie

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

@ chocomelk

Neeeuuhh denk dat het wel meevalt....beetje ziekjes misschien...
Hij was wel leuk,maar uh we wete. Het niet..misschien was de fles toch wel erg lekker :lol:

@sjohie

Ja,Mandela zal volgende week wel wat worden krijgt staatsbegrafenis,heeft hij ook wel verdient,
Toch weet je het,man 95 en half jr geloof ik al ziek,en toch krijg je dan een pushbericht en denk je..joh ..en schrik je toch even,
Ja,kersboom uitzoeken,normaal een joekel van mooie kunstboom,maar uh dat wordt dit jr niks...aparte takken moeten gevouwen worden etc...meneer R wilde het wel doen,ja nou laat maar :lol:
Dus we halen nu klein boompje en wat leuke andere kleur ballen,kleintje..
Is ook leuk,ff roeien met de riemen die we hebben...
Manlief is nou best inzichtigtelijk of hoe zal ik dat netjes benoemen,maar ik denk dat ik een aparte boom zou krijgen :lol:

Dus dat van het weekend doen,is wel leuk...
Sint is weer weg....en hoppa gelijk kerst erin,je ziet het gelijk hier in de straat..
Nu de kerstkaarten ook nog oohhhh......heb er wat opgevonden mensen snappen het gelukkig...


Maar man wat gaat het jaar toch snel...
Degen die werken...nog. Rij lekker straks tussen de kerstdagen?? Sjohie?
Isabel,ben bang dat jij wek een dag moet en HOE was het feest....??van sint..leuk

Ciske.werken if vrij tussen door?

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Rozemarijntje wat is er mis met een kunst kunst boom, waarvan de takken de andere
kant op staan etc.
Is al een kunst boom maar dan op een kunstzinnige manier opgezet.
Hahaha :lol:

Nee ik zou ook liever voor een leuk klein boompje kiezen met wat leuke versiersels
en lampjes erin.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door rozemarijntje »


deel van bericht verwijderd door moderator


@ chocomelk nou idd het is een kunstboom,maar dan wordt het woordje Kunst wel heeeeel echt hahahah

Nee koop nu klein boompje ,voor op dressoir,en dan we hebben het er wek eens over om met kerst weg te gaan stel huisje kan die mee...een boom van 250 hoog bij 150 breed neem je niet mee :lol:

Nog even ik hou het hierbij,dit is een mededeling aan mijn forumvrienden

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door tenormin »

Wat is dit alles toch jammer en zo heel erg onnodig. Respecteer elkaar toch eens. Maar andere zorg: waar is onze Witte Angora? Lig je nu met koorts in bed? Heeft de brandewijn niet of veel te goed geholpen. Je ligt toch niet alleen in huis, d.w.z. zijn er buren die een kijkje komen nemen? Ga er maar vanuit dat je, alhoewel ziek, niet iets ergers aan de hand is? Hoewel, moet je zeggen WA, je hebt mij ook aangestoken, heb ook au keel en ben verkouden aan het worden. Haha, denk niet dat we de enige Nederlanders zijn. Tijd van het jaar zal het wel zijn, proest, nies....

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door Jolijn »

Los van de (lichamelijke) reden van typfouten in berichten ( van wie dan ook): voor sommige mensen wil je (ikke) wel wat moeite doen. Is gewoon een kwestie van aardig vinden.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Jolijn schreef:Los van de (lichamelijke) reden van typfouten in berichten ( van wie dan ook): voor sommige mensen wil je (ikke) wel wat moeite doen. Is gewoon een kwestie van aardig vinden.
Dat klopt Jolijn, ben het met je eens dat je dat voor sommige leuke mensen wel wat over
hebt om wat moeite te doen om iets te kunnen lezen.

belediging verwijderd door de moderator

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Ohjee Ternormin toch heeft WA je aangestoken met verkoudheid,
niet leuk zeg.
Volgens mij hebben vele mensen daar last van, ik gelukkig (nog) niet.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Zo ik hoop dat ik een ronde oversla...er heerst zoveel op moment.
Darmen en maag wk of twee geleden gehad,heerste ook erg,verkoudheid liever niet,ben altijd de pineut gelijk met de holtes..
Nou lekker sprayen tenormin!
Of stomen?ook voor Wa natuurlijk....

Hier hagelt het nu heel erg.
Zo in rdam en omstreken veel last geweest van overlast met water, bij mij niet afkloppen maar was wel heftig geloof ik..zo de foto,s te zien

Maar goed dat mijn oma niet meer leeft die heeft Zeeland meegemaakt bijna verdronken toen,
Die durfde nooit meer naar buiten,ja 1 x pw met zoon boodschappen doen...ze had nu echt niet goed geworden als ze had gehoord dat de waterstand net zo hoog was als toen....
Die heeft er toen echt een tik aan overgehouden ( nou ja tik hoe noem je dat fobie) maar ja als je bijan dood bent door verdrinken als kindszijnde...vergeet je niet snel

Ook dodrecht geloof ik veel straten blank...

Koud mag van mij...maar geen storm.
Oh gisteren moest man hiernaast pakjes voor deur zetten en hard bonken.
Ihihihi ook al weet je als je daar zit er wordt zo hard gebonkt...dan nog schrik je...en idd zo je hoorde ze schreeuwen iihihihi daar wilde ik laatste stukje boulevard wel ff voor missen :lol:

Zo,leuk,die kinderen dan te horen...sta je stiekem te kijken hoe ze reageren leuk!!

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door tenormin »

Nou, ik doe alles op de ouderwetse manier. Gewoon een beetje zout oplossen in warm water, beetje snuiven (haha, geen coke) en dat helpt prima. Oh rozemarijntje, dat is jouw schuld nu je over de watersnoodramp schrijft. We hadden in 1953 5 evacuees in huis van Goeree Overflakkee. Zal die familie nooit vergeten: van Zielst heetten ze. Ouders hadden nog lang contact me ze gehad, later verwaterd zoiets (wat een woordspeling). Ja, gelukkig hadden we groot huis; die mensen hadden geen huis meer maar waren maar wat gelukkig dat ze elkaar nog allemaal hadden.

witte angora
Berichten: 30791
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door witte angora »

Wat een belangstelling allemaal, bedankt. Ik lig inderdaad de hele dag in mijn bedje, ben even te beroerd om wat te doen. Dat gebeurt me zelden, hoe ziek ik ook ben, normaal ga ik in een aangepast tempo door, maar nu even niet. Vanmorgen een tweetal blunders begaan, puur omdat ik er totaal niet bij was. Dan sta je op en denk je dat het meevalt, niet dus...

En nee, er is niemand die me in de gaten houdt, maar dat is niet erg. Dat is iets dat ik gewend ben. De boodschappen zijn binnen, tot ergens eind volgende week heb ik voldoende eten in huis. Ook borreltjes heb ik genoeg, twee of drie glaasjes op een dag zijn voldoende... Stomen en dat soort dingen heeft nu geen nut, van verstoppingen heb ik weinig last, het is een of ander virus. Doe je niet veel tegen.

Ik wens mijn vrienden een fijne avond, degenen die ziek zijn beterschap en sterkte, en tot horens!

Gesloten