Ja ik snappe vous.Teunbosseman schreef: Hoezo jammer ? Voor je het weet is het weer hommelus...snapez vous ?

De mensen die hier komen om te vervelen moet je gewoon negeren
dan is er niets aan de hand.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Ja ik snappe vous.Teunbosseman schreef: Hoezo jammer ? Voor je het weet is het weer hommelus...snapez vous ?
Natuurlijk mag jij je gevoel delen met anderen hier, zou niet weten waarom niet !tenormin schreef:Weten jullie nu wat zo "leeg" is? Dat mijn adressenboekje steeds meer uitdunt. Zat er vanmiddag eens in te bladeren en de † achter de namen zijn echt heel hard gegaan het afgelopen jaar. Natuurlijk is dit een 'gewoon 'proces' in ieders leven; op enige uitzonderingen na, is het natuurlijk gegaan. Ook de eerste Nieuwjaarswens die ik 50 jaar lang prompt op 1 december ontving blijft nu uit. Dus Teun, zie het maar zo, van wie je het ontvangt, hij/zij leeft tenminste nog! Ach, moet niet gaan somberen, blij zijn met wat er nog wel is. Dus die Kerstkaarten die ik nog kan schrijven, doe ik met meer liefde dan vroeger het geval was. Ja, lijkt bijna een preek, niet zo bedoeld, gewoon even mijn gevoel delen met jullie. Mag toch wel? Of liever niet. Kan je rustig schrijven hoor.
Teun ik wens jou:Teunbosseman schreef:K*lores......vandaag de eerste kerstkaart alweer gekregen.
Sommige vinden blijkbaar erg belangrijk om weer als eerste te zijn , belachelijk 1 dag na Sinterklaas.
WhahahahaJolijn schreef:Goeiesmorgens.
Wat is het toppunt van achtervolgingswaanzin?
Een spinningfiets met achteruitkijkspiegel.
Er loopt me d'r hier één constant vlak voor de voeten en zegt dan dat ik hem achterna loop.
Ik vind het wel een goeie tip om niet op forummers die je niet zo liggen, te reageren.eleven schreef:Ik dag niemand uit, maar jij bent constant aan opruien, om bepaalde mensen te negeren.Je komt in dit topic puur alleen om mensen uit te dagen.
Iedereen weet wie je bedoeld, ook vallen geen namen.