LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Kletscorner - december 2013

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door Jolijn »

rozemarijntje schreef:@ jolijn,choco,isabel,miepje,tenormin,wa,teun,trial,plumber en al mijn forumvriendenover mij mag gewoon gepraat worden,zeg het gewoon even op zijn rotterdams geklept,van die aparte woorden ,pff
Let wel ]vriendendie mogen alles zeggen! ,dus ga je gang jolijn,je mag me qouten geen problemen mee!! Heb niks te verbergen,alleen maar leuke dingen en daar is dit topic voor....
Oké, ik zal (nog meer) over je praten :lol: Jij zegt er wel wat van als het je niet zint.
Nee, heb nog geen boom, doe dat nooit zo gauw na Sinterklaas, moet altijd langzaam in de stemming komen. Begin dan met zo links en rechts versieringen en als laatste de boom.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Oh je hebt dus je kerstmuts al op :lol:

Nou je kan alles zeggen hoor,ben niet snel op me....getrapt...bij vrienden
Ga lekkere frisse neus halen zo....hummel heeft afgesproken met zijn vriendje....tja ook dat nog...die houd ook al sociale contacten er op na :lol: :lol:

Tenormin ben je die boom aan het slepen naar huis ihihiih of gelijk optuigen,

Zonnetje schijnt hier,,,wordt je vrolijk van

Teunbosseman
Berichten: 4368
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Tis weer zover............zucht en zucht.... verbaast me niks.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door tenormin »

@marijntje in 't roze: Ben wel naar de zaak geweest maar: veel te duur (wat ik naar boven zou kunnen sjouwen) dus ben nu maar zelf gaan violen, zonder boom. Heb heel grote glazen vazen en daar de kerstversieringen ingedaan, haha, staat nog lollig ook. Dus nu volle vazen met rood, goud, wit en zilver.
Bij gebrek aan boom verlichting op de vensterbanken gelegd, haha, dat is dus voor een dubbeltje op de eerste rang zitten of: wie wat bewaard heeft wat. Maar Pluvius was me niet gunstig gezind: leve de wasdroger. Was ik een hond had ik me eens lekker uit kunnen schudden: wat een buien.
Laatst gewijzigd door tenormin op 07 dec 2013 18:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Rozemarijn, wat lief dat je mij onder je forumvrienden schaart! Voel me vereerd...
Ik schrijf momenteel niet veel want (lekker) druk op het werk en ook nog last van buikgriep.
Sinterklaas is weer weg - hilarisch leuk feest gehad met 15 collega's. Die komen allemaal uit een (ver) buitenland dus die kijken wat vreemd naar het concept 'lootjes trekken, surprise maken, gedicht schrijven', maar ze deden allemaal mee en het was erg leuk.
Op naar Kerstmis. Krans hangt al aan de deur, kerststuk en plant op tafel. Zelfs een nieuwe voetenmat voor buiten gekocht met kerstdecor. Ik ben een erge 'kerstmuts'. Alleen al dat (vr)eten doe ik niet aan mee. Ik eet het hele jaar al goed, en ik geef liever wat extra's weg.
Nog 2 dagen naar kantoor, dan 2 dagen congres en dan 24 dagen vakantie!

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door tenormin »

Op naar Kerstmis. Krans hangt al aan de deur
Heb je toch een grote mazzel, miepje, als ik de krans aan de deur zou hangen is hij morgen verdwenen!
Had ook altijd plezier in het maken en ophangen, maar dat zoiets dan gepikt word, nou nee, na meerdere keren beteuterd te hebben gezien dat ie weg was. Haha, dat noemt men: vrede op aarde :(

Isabel1
Berichten: 1416
Lid geworden op: 19 dec 2011 15:19

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door Isabel1 »

Ik heb ook helemaal zin in de boom!!! Maar volgend weekend pas, want ik moet nog een week zeuren zodat een van de zonen dat ding gaan halen en naar boven zeulen.

Kerstkaarten doen we niet meer. Heb ik twee jaar geleden voor het laatst gedaan, en toen had ik eigenlijk ook al geen zin in te schrijven. Toen had ik mijn zonen min of meer gedwongen dat ze moesten schrijven. Zaten ze daar met z'n drieeen die kaarten te schrijven. Probleem was alleen wat ze erop geschreven hadden:

"wij moeten jullie van onze moeder een fijne kerst wensen via deze kaart omdat ze niet weet hoe ze moet appen"

En dat hebben ze dus werkelijk naar iedereen verstuurd. Tegenwoordig appen we dus iedereen.....

isabel

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door tenormin »

Isabel1 schreef:Ik heb ook helemaal zin in de boom!!! Maar volgend weekend pas, want ik moet nog een week zeuren zodat een van de zonen dat ding gaan halen en naar boven zeulen.

Kerstkaarten doen we niet meer. Heb ik twee jaar geleden voor het laatst gedaan, en toen had ik eigenlijk ook al geen zin in te schrijven. Toen had ik mijn zonen min of meer gedwongen dat ze moesten schrijven. Zaten ze daar met z'n drieeen die kaarten te schrijven. Probleem was alleen wat ze erop geschreven hadden:

"wij moeten jullie van onze moeder een fijne kerst wensen via deze kaart omdat ze niet weet hoe ze moet appen"

En dat hebben ze dus werkelijk naar iedereen verstuurd. Tegenwoordig appen we dus iedereen.....

isabel
:lol: :lol: (En dan heb jij nog zonen en weet wat appen is)!!

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door Chocomelk »

eleven schreef:
Je komt in dit topic puur alleen om mensen uit te dagen.
Ik dag niemand uit, maar jij bent constant aan opruien, om bepaalde mensen te negeren.
Iedereen weet wie je bedoeld, ook vallen geen namen.
Geef alleen maar een reactie op mensen die weg bleven voor bepaalde leden dat
ze die leden gewoon moeten negeren, is niets mis mee.
Dat is zelfs een tip van de moderatie.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door Chocomelk »

rozemarijntje schreef:@ jolijn,choco,isabel,miepje,tenormin,wa,teun,trial,plumber en al mijn forumvriendenover mij mag gewoon gepraat worden,zeg het gewoon even op zijn rotterdams geklept,van die aparte woorden ,pff
Let wel vriendendie mogen alles zeggen! Andere niet....zijn geen vrienden,dus ga je gang jolijn,je mag me qouten geen problemen mee!! Heb niks te verbergen,alleen maar leuke dingen en daar is dit topic voor....

Die mening deel ik volledig en ook over mijn forumvrienden, die forumvrienden mogen
me alles zeggen, andere niet want zijn geen vrienden maar er zijn ook leden die zie ik als kennissen hoor, zijn nog meer aardige mensen bij (gelukkig).

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door Chocomelk »

tenormin schreef: @marijntje in 't roze: Ben wel naar de zaak geweest maar: veel te duur (wat ik naar boven zou kunnen sjouwen) dus ben nu maar zelf gaan violen, zonder boom. Heb heel grote glazen vazen en daar de kerstversieringen ingedaan, haha, staat nog lollig ook. Dus nu volle vazen met rood, goud, wit en zilver.
Bij gebrek aan boom verlichting op de vensterbanken gelegd, haha, dat is dus voor een dubbeltje op de eerste rang zitten of: wie wat bewaard heeft wat. Maar Pluvius was me niet gunstig gezind: leve de wasdroger. Was ik een hond had ik me eens lekker uit kunnen schudden: wat een buien.

Leuk hoor zo'n grote glazen vazen gevuld met ballen etc, wat leuk is om daar kerstlampjes in te doen, bij oa action te koop die werken met een batterij.
Had ik vorig jaar ook,kijkt leuk joh !

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Dat laatste heb ik ook gedaan,hele grote stolp gevuld met wat sneeuw,losse frustsels,ballen en lichtjes,waren 3.50 bij de blokker,nog leuk ook"

@isabel :lol: :lol: sorry maar ik heb eerst even vijf min heel hard moeten lachen om je zonen :lol:

Vind hem wek grappig hahahahhah

@ ternomin
Dus de boom was te groot en ze zijn. Hoorde ik zeggen aardig aan de prijs,maar ja is elk jaar,en?
Idd wat je nu doet is ook hartstikke gezellig!!!!!
Hier aast boom gekocht 100 euro,zo,n goede nordman?? Middelmaatje,nou sorry ,is ook zo echte boom is leuk en ruikt lekker maar elk jaar 100 euro of meer,nou koop wel dennegeur als olie zet ik naast de boom :lol:

Niet normaal hoor en die fuinzaken weten het helemaal te vragen...

@ miepje,oh graag gedaan hoor,ik beschouw iedereen die mij met respect behandeld aks een vrienddan krijgen ze ook respect terug,,,simpel...maar ach weet je...laten we zeggen een kio legt drei goede eieren due uitkomen en die anders twee kan ze op blijven broeden,...motto en zeeer zeker voor 2014

@ teun
Tja ach,maar je mag niet zeuren je hebt een kerstkaart en wens gehad heeeeel groot,!, :lol:

Net heerlijk 1"5 uur buiten gelopen,ff zitten op bankje....hondjes gaan toch wel hun gang...
Kon wel gekijk ff ondet de kraan,mijn god leek wel een mol zo zwart :lol:

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Zo'n Nordman is wel heel mooi maar duur.
Wij hebben een Nordman kunst, was ook duuuuuur maar na de kerstmis gekocht
en dat scheelde heel veel 50% namelijk.

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door witte angora »

Isabel1 schreef:
"wij moeten jullie van onze moeder een fijne kerst wensen via deze kaart omdat ze niet weet hoe ze moet appen"

En dat hebben ze dus werkelijk naar iedereen verstuurd. Tegenwoordig appen we dus iedereen.....

isabel
Die zullen wel gedacht hebben: dat flikt moe ons maar één keer... :lol: :lol:

Teunbosseman
Berichten: 4368
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

rozemarijntje schreef:@ teun
Tja ach,maar je mag niet zeuren je hebt een kerstkaart en wens gehad heeeeel groot,!, :lol:

Tsja, maar die wens was voor 2013 en das bijna over......nooit goed he :mrgreen:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

:lol: :lol: hahahahahahha geweldig oeeeehhhhh ...sorry....

nou ik wens jou wel alle goeds en gezondheid in 2014!!!!

Edit stond een verkeerd woord
Laatst gewijzigd door rozemarijntje op 07 dec 2013 17:04, 2 keer totaal gewijzigd.

weetnietveel
Berichten: 1009
Lid geworden op: 25 dec 2012 12:51

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door weetnietveel »

Neeee rozemarijntje daar is het vindt teun nog te vroeg voor. Vandaar dat ik hem een kaart stuurde van 2013. Dus ik was ruim 11 maanden te laat.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Teunbosseman schreef: Tsja, maar die wens was voor 2013 en das bijna over......nooit goed he :mrgreen:
Owwwww

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door Chocomelk »

witte angora schreef:
Isabel1 schreef:
"wij moeten jullie van onze moeder een fijne kerst wensen via deze kaart omdat ze niet weet hoe ze moet appen"

En dat hebben ze dus werkelijk naar iedereen verstuurd. Tegenwoordig appen we dus iedereen.....

isabel
Die zullen wel gedacht hebben: dat flikt moe ons maar één keer... :lol: :lol:
Dat zullen inderdaad de zonen hebben gedacht dat is ééns maar nooit meer.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Ik vind hem wel heel goed ihihihi,zonen hebben wel humor :lol:

Gesloten