LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Design Pro
Design Pro
In juni van dit jaar heb ik bij een webwinkel Design Pro (kleding) een T-shirt besteld voor mijn man.
Op 31 juli kreeg ik een bericht dat het was afgeleverd.
Op dat moment waren wij met vakantie.
Bij thuiskomst geen briefje bij post waar het was afgeleverd.
Navraag bij de buren leverde ook niets op.
Mail gestuurd naar de klantenservice.
Ik moest contact opnemen met de bezorgdienst.
Aangezien ik niet weet welke bezorgdienst er was geweest, vroeg ik of ze me dat wilde vertellen.
Geen antwoord.
Na een paar weken weer gevraagd waar mijn T-shirt was gebleven.
Weer het zelfde antwoord.
Maar weer kreeg ik niet te horen wie het had bezorgd
Gelukkig had ik het betaald met Klarna.
Zodat ik het kon betalen als het binnen was en goed was
Maar bij Klarna bleef de bestelling op gepauzeerd staan.
Gisteren op 11-11 wilde ik iets bestellen bij een andere winkel, betalen met Klarna wat niet ging omdat dus die bestelling gepauzeerd staat
Dus ik het bedrijf weer gecontactreerd.
Ineens klopte mijn gegevens niet.
Ik moest opnieuw mijn gegevens opsturen.
Een adres waar ik al 20 jaar woon.
Maar goed ik heb dit niet doorgegeven, alleen gemeld dat ik het shirt na 6 maanden niet meer wilde.
Nogmaals kreeg ik als antwoord dat als ik het adres niet doorgaf het shirt vernietigd zou worden
Wederom weer niet mijn gegevens gegeven en 2x gemeld dat ik het shirt niet meer wilde
Krijg ik net een mail dat het T-shirt alsnog opgestuurd wordt en hier de 17 de arriveert.
Wat zijn mijn rechten?
En mijn plichten?
Op 31 juli kreeg ik een bericht dat het was afgeleverd.
Op dat moment waren wij met vakantie.
Bij thuiskomst geen briefje bij post waar het was afgeleverd.
Navraag bij de buren leverde ook niets op.
Mail gestuurd naar de klantenservice.
Ik moest contact opnemen met de bezorgdienst.
Aangezien ik niet weet welke bezorgdienst er was geweest, vroeg ik of ze me dat wilde vertellen.
Geen antwoord.
Na een paar weken weer gevraagd waar mijn T-shirt was gebleven.
Weer het zelfde antwoord.
Maar weer kreeg ik niet te horen wie het had bezorgd
Gelukkig had ik het betaald met Klarna.
Zodat ik het kon betalen als het binnen was en goed was
Maar bij Klarna bleef de bestelling op gepauzeerd staan.
Gisteren op 11-11 wilde ik iets bestellen bij een andere winkel, betalen met Klarna wat niet ging omdat dus die bestelling gepauzeerd staat
Dus ik het bedrijf weer gecontactreerd.
Ineens klopte mijn gegevens niet.
Ik moest opnieuw mijn gegevens opsturen.
Een adres waar ik al 20 jaar woon.
Maar goed ik heb dit niet doorgegeven, alleen gemeld dat ik het shirt na 6 maanden niet meer wilde.
Nogmaals kreeg ik als antwoord dat als ik het adres niet doorgaf het shirt vernietigd zou worden
Wederom weer niet mijn gegevens gegeven en 2x gemeld dat ik het shirt niet meer wilde
Krijg ik net een mail dat het T-shirt alsnog opgestuurd wordt en hier de 17 de arriveert.
Wat zijn mijn rechten?
En mijn plichten?
Re: Design Pro
Gewoon weer een dropshipper dat geld kunt u als leergeld zien en doe voortaan wat onderzoek voor u een aankoop doet in de voorwaarden staat duidelijk dat het gewoon uit china komt waarschijnlijk van aliexpress en u betaalde gok ik 2x of meer dan wat het daar kost.
-
- Berichten: 12316
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Design Pro
Contact via een formulier, geen KVK, geen NAW gegevens en een levertijd van 30 werkdagen (bijna een half jaar dus). Natuurlijk een winkel om meteen te willen kopen.
Re: Design Pro
@hansdenVB
Ik heb onderzoek gedaan. Toen stonden ze nergens
Dus de gok gewaagd.
Maar fijn ik ga m niet accepteren
Ik heb onderzoek gedaan. Toen stonden ze nergens
Dus de gok gewaagd.
Maar fijn ik ga m niet accepteren
Re: Design Pro
U had de voorwaarden moeten lezen daar staat dat het uit china komt en ik zou hem maar aannemen dan houd u er nog iets aan over geld terug kunt u helaas vergeten.
Edit: Ik vergat dat u via klarna had betaald met wat geluk word de factuur geschrapt maar ga daar niet van uit.
D34M0N
vindt dit leuk
Re: Design Pro
Natuurlijk geloof ik niet in dropshippers maar mocht het in dit geval wel aankomen dan heeft weigeren ook geen nut meer.
Re: Design Pro
Beetje kort door de bocht, BOL is ook een Nederlandse winkel, weliswaar van de "web" variant, maar ook daar werken veel mensen (iets van 2000), dus in onze economie. die ook graag die baan willen behouden.
Re: Design Pro
Over BOL maak ik me geen zorgen, wel de kleinere (en grotere) Nederlandse stenen winkel "om de hoek" waar het sinds maart erg stil is. Als je daar wat koopt is het beter voor de economie dan bij zo'n dozenschuiver als bv BOL.
BOL heeft dan volgens jou wel 2000 medewerkers, maar maken indirect het leven zuur voor een veelvoud aan ondernemers welke niet opkunnen tegen dit soort allesbepalende zeer grote bedrijven.
Bob Schurkjens
vindt dit leuk